väike problem jätab vahele
väike problem jätab vahele
niih selline problem siis et kui turbo taha tuleb siis 4 tuhandest akkab tatistama vahele jätma kas kegi oskaböelda kus viga võib otsida autox imbreza gt ennem oli 3 käiguga nii nyyd on 1-2 sammuti kas otsida võib viga kyynaldest õhufiltrist või siis hoopis kytusefiltrist ja kus se ültse asetsema peab seal autol
Vaheta profülaktika mõttes benafilter, küünlad ja õhuvilter ära.
Selline hooldus ei tee kunagi paha, kui sa neid ise vahetanud veel pole.
Mis aasta autoga tegu?
Selline hooldus ei tee kunagi paha, kui sa neid ise vahetanud veel pole.
Mis aasta autoga tegu?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Ja palju õnne küünlaid vahetades
Vähemalt 99a mudelil on see küll PITA
Vähemalt 99a mudelil on see küll PITA
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Kõigil Subaru 2,0; 2,2; 2,5 ja vast ka 3,0 bokseritel on see küünlavahetus paras geberniitus. Peab olema täpse pikkusega võti ja liigendi koht õige koha peal olema, et mahuks lonžeroni ja mootoribloki vahele täpselt.
Küünlad ise ka küllaltki sügaval blokis sees, nii, et peab ka küünlapadrunile õige pikkusega pikendus olema.
Küünlad ise ka küllaltki sügaval blokis sees, nii, et peab ka küünlapadrunile õige pikkusega pikendus olema.
Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam, ainsana võib maha kruvida klaasipesuveepaagi, aga on ka ilma saanud teha. Kõige rohkem abiks on ca 20cm pikk torukujuline küünlavõti, millel küljepeal kruvikeeraja läbipistmiseks auk sees. Maanteemuhku sai sellega kõpitsetud, tundub, et ka subariku jaoks on see imetööriist asendamatu. Poest vaadatud kõblakad sinna tõepoolest ei mahu, seega tasub vanu vene tööriistu kaeda turult vms.Ar21 kirjutas:Kõigil Subaru 2,0; 2,2; 2,5 ja vast ka 3,0 bokseritel on see küünlavahetus paras geberniitus. Peab olema täpse pikkusega võti ja liigendi koht õige koha peal olema, et mahuks lonžeroni ja mootoribloki vahele täpselt.
Küünlad ise ka küllaltki sügaval blokis sees, nii, et peab ka küünlapadrunile õige pikkusega pikendus olema.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
mul on see sama toru auto tööriiista komplektis...ja sinna ots käib veljevõti-samuti komplektis...
ainuke raskus oli parempoolne tagumine küünal...mille ma pimedas ja käega kombates ei suutnud ära vahetada... et siis garaažis võtsin aknapesuvedeliku paagi lahti...
teised on vabalthingaval ja sohc mootoril nii lihtsad nagu lapsemäng
ainuke raskus oli parempoolne tagumine küünal...mille ma pimedas ja käega kombates ei suutnud ära vahetada... et siis garaažis võtsin aknapesuvedeliku paagi lahti...
teised on vabalthingaval ja sohc mootoril nii lihtsad nagu lapsemäng
Legacy 2.2 GX
Kui vabalthingav juhtub DOHC olema (3,0 või vanem 2,5), siis on ka sellel küünlavahetus päris masendav. Neil ju küünal kahe nuka vahel, mitte ühe külje peal nagu SOHC mootoril. 95-98 legacyl on 2.5 mootorile lausa teistest erinevad küünlad ette nähtud, et ei peaks sagedamini kui kord 100Mm jooksul vahetama.vaska kirjutas:[Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam
Nii on, omad kogemused on 1.8-2.0-2.2 mootorite pealt, nendel oli ca 30 minutit tegemist keskmiselt. Samas ma ei taha mõeldagi, mis kino peab tegema, et SVX-il sinna neid vahetama ligi pääseks...tnx kirjutas:Kui vabalthingav juhtub DOHC olema (3,0 või vanem 2,5), siis on ka sellel küünlavahetus päris masendav. Neil ju küünal kahe nuka vahel, mitte ühe külje peal nagu SOHC mootoril. 95-98 legacyl on 2.5 mootorile lausa teistest erinevad küünlad ette nähtud, et ei peaks sagedamini kui kord 100Mm jooksul vahetama.vaska kirjutas:[Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam
I've got AWD and i'm not afraid to use it!