väike problem jätab vahele

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
risto90
Postitusi: 8
Liitunud: L, 28 Okt 2006 03:57:59 +0300
Asukoht: Laagri

väike problem jätab vahele

#1 Postitus Postitas risto90 » N, 23 Nov 2006 23:50:32 +0300

niih selline problem siis et kui turbo taha tuleb siis 4 tuhandest akkab tatistama vahele jätma kas kegi oskaböelda kus viga võib otsida autox imbreza gt ennem oli 3 käiguga nii nyyd on 1-2 sammuti kas otsida võib viga kyynaldest õhufiltrist või siis hoopis kytusefiltrist ja kus se ültse asetsema peab seal autol

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#2 Postitus Postitas M-Tech » R, 24 Nov 2006 01:42:09 +0300

Vaheta profülaktika mõttes benafilter, küünlad ja õhuvilter ära.
Selline hooldus ei tee kunagi paha, kui sa neid ise vahetanud veel pole.

Mis aasta autoga tegu?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

risto90
Postitusi: 8
Liitunud: L, 28 Okt 2006 03:57:59 +0300
Asukoht: Laagri

#3 Postitus Postitas risto90 » R, 24 Nov 2006 01:59:50 +0300

auto on 96 aasta ja ega auto ajalugu eriti ei tea ka sai setatud sõbra käest 517 mdj auto nr äkki on tutav

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#4 Postitus Postitas Axxept » R, 24 Nov 2006 02:36:12 +0300

alusta jah küünaldest ja filtritest, see tasub nii või naa ära teha.
soovitavalt NGK PFR-6G (enim soovituslik) või mõne teise firma HEAD küünlad,
mitte 30,- crap....
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#5 Postitus Postitas M-Tech » R, 24 Nov 2006 03:17:55 +0300

Ja palju õnne küünlaid vahetades :D

Vähemalt 99a mudelil on see küll PITA :evil:
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#6 Postitus Postitas Ar21 » R, 24 Nov 2006 11:35:40 +0300

Kõigil Subaru 2,0; 2,2; 2,5 ja vast ka 3,0 bokseritel on see küünlavahetus paras geberniitus. Peab olema täpse pikkusega võti ja liigendi koht õige koha peal olema, et mahuks lonžeroni ja mootoribloki vahele täpselt.
Küünlad ise ka küllaltki sügaval blokis sees, nii, et peab ka küünlapadrunile õige pikkusega pikendus olema.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#7 Postitus Postitas vaska » R, 24 Nov 2006 12:19:11 +0300

Ar21 kirjutas:Kõigil Subaru 2,0; 2,2; 2,5 ja vast ka 3,0 bokseritel on see küünlavahetus paras geberniitus. Peab olema täpse pikkusega võti ja liigendi koht õige koha peal olema, et mahuks lonžeroni ja mootoribloki vahele täpselt.
Küünlad ise ka küllaltki sügaval blokis sees, nii, et peab ka küünlapadrunile õige pikkusega pikendus olema.
Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam, ainsana võib maha kruvida klaasipesuveepaagi, aga on ka ilma saanud teha. Kõige rohkem abiks on ca 20cm pikk torukujuline küünlavõti, millel küljepeal kruvikeeraja läbipistmiseks auk sees. Maanteemuhku sai sellega kõpitsetud, tundub, et ka subariku jaoks on see imetööriist asendamatu. Poest vaadatud kõblakad sinna tõepoolest ei mahu, seega tasub vanu vene tööriistu kaeda turult vms.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#8 Postitus Postitas Hardy-hard » R, 24 Nov 2006 12:54:15 +0300

mul on see sama toru auto tööriiista komplektis...ja sinna ots käib veljevõti-samuti komplektis...

ainuke raskus oli parempoolne tagumine küünal...mille ma pimedas ja käega kombates ei suutnud ära vahetada... et siis garaažis võtsin aknapesuvedeliku paagi lahti...

teised on vabalthingaval ja sohc mootoril nii lihtsad nagu lapsemäng ;)
Legacy 2.2 GX

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#9 Postitus Postitas tnx » E, 27 Nov 2006 09:05:52 +0300

vaska kirjutas:[Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam
Kui vabalthingav juhtub DOHC olema (3,0 või vanem 2,5), siis on ka sellel küünlavahetus päris masendav. Neil ju küünal kahe nuka vahel, mitte ühe külje peal nagu SOHC mootoril. 95-98 legacyl on 2.5 mootorile lausa teistest erinevad küünlad ette nähtud, et ei peaks sagedamini kui kord 100Mm jooksul vahetama.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#10 Postitus Postitas vaska » E, 27 Nov 2006 10:30:14 +0300

tnx kirjutas:
vaska kirjutas:[Vabalthingaval on see lammutamine ikka märgatavalt lihtsam
Kui vabalthingav juhtub DOHC olema (3,0 või vanem 2,5), siis on ka sellel küünlavahetus päris masendav. Neil ju küünal kahe nuka vahel, mitte ühe külje peal nagu SOHC mootoril. 95-98 legacyl on 2.5 mootorile lausa teistest erinevad küünlad ette nähtud, et ei peaks sagedamini kui kord 100Mm jooksul vahetama.
Nii on, omad kogemused on 1.8-2.0-2.2 mootorite pealt, nendel oli ca 30 minutit tegemist keskmiselt. Samas ma ei taha mõeldagi, mis kino peab tegema, et SVX-il sinna neid vahetama ligi pääseks...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta