Coilover vedrustus.

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#16 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 13:38:24 +0300

Toivoku kirjutas:rahva ralliks äkki bc coil? kõik regullitav ja vastavalt vajadusele saad ka vedrujäikuse tellida või isegi erinevateks etappideks erinevate jäikustega vedrud :) .
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.
Mulle pakuti seda ER seeria oma, hinnaks 1460 aga arvan, et panen natukene juurde ja saan palju parema asja.

rolan48
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: T, 08 Mär 2016 15:38:24 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#17 Postitus Postitas rolan48 » T, 27 Veebr 2018 13:49:39 +0300

Toivoku kirjutas:
renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.
ER seerial saab reguleerida ainult amordi väljatulekut (jh saab veel vedru tugevust, kõrgust, kallet). Teistel natukene kallimatel, ka. spectrum saab reguleerida ka sisse minekut (kiirust, tugevust) ja kõike sama, mida ER seeria puhu. Olen nüüd mingi kuu aega seda teemat uurinud ja arutanud ja ER seeria vedrustust kasutavad 2 rallisõitjat aga ainult recce autol :) 1 sõitja pani rallikale alla, aga pole veel kruusal käinud ja tagasiside puudub. Praegu kõikide arvamuste kohapealt olen saanud sellise info (see on minu arvamus, sest otsisin enda kriteeriumite järgi):

1. RIEGER- Väga hea, tippklass aga väga kallis.
2. ÖHLINS- Väga hea, ka kallis.
3. SPECTRUM- Väga hea, minu hinnaklass, hooldus käepärast.
4. BC ER SEERIA- Kasutatakse, ei kurdeta, aga reaalne kasutuspraktika kogemus puudub (pole palju valu saanud).
5. KW- Pigem tänavale, asfaltile ja kallis
Kõike seda arvesse võttes otsustan NR. 3 kasuks. Ma tänan kõiki, kes siin sõna võtsid ja see postitus võiks jääda aktiivseks, sest siin on tehelikult palju asjalikku infot. Kirjutan ja teen pilti, kui vedrustus käes ja all, annan tagasisidet, kui sõidud tehtud. Ideaalis on kasutusel 10.03 toimuval võistlusel Haapsalus.

MINA TÄNAN KÕIKI!!

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#18 Postitus Postitas swrt » T, 27 Veebr 2018 18:47:22 +0300

raig0 kirjutas:
swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.
Huvitaks kes nii odavalt Reigerit müüb? On mingit linki või viidet?

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#19 Postitus Postitas huviline7 » K, 28 Veebr 2018 00:00:13 +0300

rolan48 kirjutas:
huviline7 kirjutas:Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).

Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.

Siim
Aitähh vastamast. Kas on mingeid näidiseid või andmeid kuskilt saada?
Näidised saabuvad varsti ja andmed ka ikka saada, kuid usun, et sulle sobib see Spectrumi asi paremini, kuna firma lähemal (Piiteris) ja ka nö. asjapulgad siinmail.
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Coilover vedrustus.

#20 Postitus Postitas raig0 » K, 28 Veebr 2018 10:18:12 +0300

swrt kirjutas:
raig0 kirjutas:
swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.
Huvitaks kes nii odavalt Reigerit müüb? On mingit linki või viidet?
Ma pole väinud,et subarule maksab see amort kopika pealt sama. Kõik oleneb lisadest.
Võta ühendust: RS motosport: https://www.facebook.com/RS-Motorsport-119235828196800/
Nemad tegelevad ka hooldusega, väga mõistlikud sellid.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Coilover vedrustus.

#21 Postitus Postitas huviline7 » L, 12 Mai 2018 22:35:22 +0300

https://sport.postimees.ee/4487176/vide ... ljasoiduga

Väidetavalt oli väljasõit tulenend amordi töölepingu lõppemisest. Spectrumile mitte just kõige parem reklaam, kui Kaur neid ikka kasutas.
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Coilover vedrustus.

#22 Postitus Postitas raig0 » E, 14 Mai 2018 08:27:32 +0300

Küsige Reigerit kasutavate meeste käest,kas nad vahetaks selle mingi muu vedrustuse vastu üldse kunagi välja. Ja sama spectrumi meestelt.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta