Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 26 Sept 2018 17:30:04 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Nov 2016 15:59:19 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 17 Mai 2016 09:01:59 +0000
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
2007a. 2.0 legacy (121kw) taga amordid
Amordil õli väljas seega läheb nagunii välja vahetamisele, seega küsimus, et kas peaks ka vedrud välja vahetama?
üle nö: lamava mendi sõites teeb 1,5-2 jonksu ülesse alla, agressiivsemalt kurvi võttes tahaks nagu "hüpata"
vanadest teemadest välja kaevates olevat mõnel amordi vahetus tõstnud autot lausa 2-3cm, kas taga vedrud siis nii pehmed?
Kuidas teha kindlaks, kas vedrud ka väsinud?
Kui palju mõjutab amort auto kõrgust, loogika ütleb, et põhiliselt peaks ikka vedru autot üleval hoidma mitte amort?
Kui suur tõenäosus, et vaja ka vedru ära vahetada.
Jäigemat vedru ja amorti taha?

palju lolle küsimusi, aga vastuseid tahaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Nov 2016 21:01:40 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 21 Juul 2011 01:44:23 +0000
Postitusi: 229
Asukoht: Tallinn
Amort tagab ratta vastu teed hoidmise ja selle, et auto ei jääks vetruma (Ehk kõik hüpped jms, et ei läheks lendu ja püsiks juhitavus). Vedru hoiab kõrgust. Eks aja jooksul vedrud vajuvad ikka ära, aga kui see asi sul nii hull pole, siis ei näe mõtet neid ka vahetada, aga alati ju võid (Oleneb su enda rahakotist). Sest, kui amort on pikalt tühi, siis vedru saab liigse (amordi töö) koormuse endale ja lõpuks läheb katki selle pinge all.
Nt kui vahetada katkine vedru, aga amordi jätad vana ja tühja, siis varsti on uus vedru ka katki. Üldjuhul vastupidi väga hull see asi pole.

Subarul on jah need tavavedrud muidu üsna pehmekesed. Endal mul küll 3.0l Bilsteini amortidega, need jäigemad, aga vedru oli ikka stockis minu jaoks liiga pehme ja läbi painduv, niiet panin üldse sportlikumad vedrud (Nende häda jälle see, et laseb auto madalamaks ja siis tuleb ka esimesed ära vahetada).

_________________
MY08 Legacy Spec-B 3.0AT - Ammu juba lahja, ootab üle laadimist :roll:
MY05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Nov 2016 23:25:48 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 17 Mai 2016 09:01:59 +0000
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
ma jällegi vaatan võimalust, et saaks kõrgemaks,
OB vedru ja amort taha? siis peaks ka esimesed ära vahetama mis läheks liiga kulukaks.
mida soovitaks taha panna amortideks ja vedrudeks?
neljapäev läheb auto tegemisse ja hetkel pakutud bilsteini amortisaatorid. uurin kas pakuvad b4 või b6 seeriat.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Nov 2016 13:53:19 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1064
Asukoht: Tartu
B6 igatahes kui finants vähegi välja annab.

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Nov 2016 14:14:24 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3349
Asukoht: Pärnu
Minu hääl ka B6'le. Kasutan ja kiidan.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Nov 2016 22:53:47 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 21 Juul 2011 01:44:23 +0000
Postitusi: 229
Asukoht: Tallinn
B6 endalgi. Üks häda nendega on, nimelt meie aukudes pikalt rallitamist ei kannata ja siis üsna ruttu hakkavad esimesed kolisema. Olenemata sellest soovitan isegi neid. Koos STI vedrudega on need ideaalsed, kui "Performance" on tähtis :wink:

Iseenesest, et kõrgemaks saada, ma isegi ei kujuta ette mis variante sinna panna oleks. Imselt ikka originaal universaal omad, ehk keegi pakub veidi tuugamaid ja siis võib ka panna veel "saggy butt spacer <- googleda", mis omakorda hoiab veidi kõrgemal peput.

OB amorte kindlasti panna ei soovita, üks tuttav tegi seda kunagi, lõpeb halvasti. Vastupidist effekti ma ei tea, kui panna OB vedru legacy amordile, aga ilmselt väga ei toimi, sest Legacy enda amort on jälle lühem.
Kui tahad OB vedrustust, siis osta pigem juba OB, sest OB-l veermikus muudki erineb seoses kõrgema vedrustusega.

_________________
MY08 Legacy Spec-B 3.0AT - Ammu juba lahja, ootab üle laadimist :roll:
MY05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 11 Nov 2016 22:12:25 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 17 Mai 2016 09:01:59 +0000
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Auto siis käes, kuna hetkel tuli üllatusi juurde siis jäid b4 amordid, noo pepu tõusis isegi silma järgi nii 2-3 cm. vanadega võrreldes jäigem ikka tunduvalt.
Kummaline see, et töökaaslane vahetas esimesed amordid ära ja see tõstis tal kõvasti ülesse. väideti talle remondis, et aftermarket amordid on pikemad, isiklikult usun, et talle ehk pandi OB omad, kuigi ta ise seda ei usu.
homme viskan mõõdulindi ka korra peale, siis teab täpsemalt palju amordi vahetus auto kõrgusele mõjus.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Nov 2016 15:19:14 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0000
Postitusi: 888
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti
99' Legacy-le küll sobisid OB amordid väga hästi ja mingeid probleeme polnud. Vedrud jäid vanad.

_________________
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur