Coilover vedrustus.
Coilover vedrustus.
Tere.
Oskab keegi soovidada coilover tüüpi vedrustust (mark, mudel jne), mis on eelkõige mõeldud kruusale ja mis kannatab ka hüpata. Maksimaalne hind mis saan välja käia on 3000eur. Olen ise ka uurinud netist, aga äkki kellelgi on praktilisi kogemusi või teab rohkem sellise vedrustuse kohta.
Aitähh!
Oskab keegi soovidada coilover tüüpi vedrustust (mark, mudel jne), mis on eelkõige mõeldud kruusale ja mis kannatab ka hüpata. Maksimaalne hind mis saan välja käia on 3000eur. Olen ise ka uurinud netist, aga äkki kellelgi on praktilisi kogemusi või teab rohkem sellise vedrustuse kohta.
Aitähh!
Re: Coilover vedrustus.
Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Re: Coilover vedrustus.
http://spectrumsuspension.com/en/produc ... lly-neo-2/ aga mis sellest arvata? Seda kasutab näiteks Egon Kaur ja Kaurmotorsport müüb. Eestis on paljud autod selle vedrustusega.MargusR kirjutas:Ehitatakse erinevate tootjate peale ntx Reiger,Ohlins,Tein...Ohlinsil on ntx universaalne olemas nii gravel kui tarmac
Re: Coilover vedrustus.
Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha
Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.
Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.
Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha
Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.
Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.
Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Coilover vedrustus.
No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Re: Coilover vedrustus.
Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).
Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.
Siim
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).
Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.
Siim
nelivedu auto ilu
Re: Coilover vedrustus.
Miks Spectrum siis halb peaks olema? Kaur ise sõidab ju ka sellega. Vaevalt ta oma autole mingit jama külge panema hakkaks. Kui Kaur ise ei oska tehnilistele küsimustele vastata siis tootja kindlasti oskab.
Re: Coilover vedrustus.
Reiger peaks olema alates u 1150 tk.swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Coilover vedrustus.
Aitähh põhjaliku vastuse eest. Rieger on loomulikult väga hea variant aga minu piir on 3000 ja pole kuskilt juurde panna . Spectrum jäi praegu valikusse sellepärast, et sattusin hea pakkumise peale. Kui firma kodulehel on antud vedrustus (SPECTRUM RALLY SM46 NEO) 3600EUR ilma saatmiskuluta, siis mina leidsinEestist täiesti kasutamata 2800EUR eest. Ma usun, et see on hea pakkumine.raig0 kirjutas:Spectrum on põhimõtteliselt (vist Reigeri) replica. Kui Kauri käest küsida igasugu huvitavaid tehnilisi küsimusi,siis sealt väga midagi ei tule... paljudel on ka probleeme olnud töökindlusega, on tehtud korduvat garantiiremonti jne.
Pane natuke juurde ja saad juba Reigeri.
Reigeri plussid: Ülisuper performance. Lai reguleerimisulatus. Saab tellida põhjalöögi klapi ja lisa,mis kontrollib, kas ratas on maas.
Hooldus ja varuosad väga odavad.
Kõik, kes Reigerit on proovinud enam muuga sõita ei taha
Öhlins odavam vist tsipa, kuid hooldus ja varuosad kallid.
Kuna sa iga aasta uut vedrustust ei osta,siis võta parim!!!
Reigeri suur pluss on veel see, et sa saad ta maha ka müüa suurema hävinguta.
Küsida on vaja rallikrossi varianti, on odavamad ja pole sepiskorpusega, nagu ralli omad on.
PS. ma pole Reigeri mingi maaletooja.
Kaur kasutab ja veel 2 mu tuttavat E11 klassis BMW all. On väga rahul, sest hinna ja kvalteedi suhe pidi paigas olema. Mulle öeldi, et rahvarallis peavad vabalt paar aastat ilma hoolduseta vastu, sest pole suuri hüppeid ja rööpaid. Samuti on olemas hooldus Tallinnas.
Re: Coilover vedrustus.
Aitähh vastamast. Kas on mingeid näidiseid või andmeid kuskilt saada?huviline7 kirjutas:Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).
Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.
Siim
Re: Coilover vedrustus.
Jah, nii on ja kui keegi just sponsoreerida ei taha siis jääb minule kalliks. Ainult rahvaralliks on vist liiga suur investeering.raig0 kirjutas:Reiger peaks olema alates u 1150 tk.swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Re: Coilover vedrustus.
rahva ralliks äkki bc coil? kõik regullitav ja vastavalt vajadusele saad ka vedrujäikuse tellida või isegi erinevateks etappideks erinevate jäikustega vedrud .
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Coilover vedrustus.
Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Re: Coilover vedrustus.
Reguleerimine on üks asi ja teine, mis minu jaoks on tähtis on vastupidavus. Ei taha iga poole aasta tagant hooldada (ei viitsi) .renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Re: Coilover vedrustus.
Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com