Mulle pakuti seda ER seeria oma, hinnaks 1460 aga arvan, et panen natukene juurde ja saan palju parema asja.Toivoku kirjutas:rahva ralliks äkki bc coil? kõik regullitav ja vastavalt vajadusele saad ka vedrujäikuse tellida või isegi erinevateks etappideks erinevate jäikustega vedrud .
Küll Teini tasemele ei küündio aga ise arvan,et see võiks rahvarallis küll asja ära ajada, bc puhul on on plussiks norm hind ja kõikkide varuosade saadavus.
Coilover vedrustus.
Re: Coilover vedrustus.
Re: Coilover vedrustus.
ER seerial saab reguleerida ainult amordi väljatulekut (jh saab veel vedru tugevust, kõrgust, kallet). Teistel natukene kallimatel, ka. spectrum saab reguleerida ka sisse minekut (kiirust, tugevust) ja kõike sama, mida ER seeria puhu. Olen nüüd mingi kuu aega seda teemat uurinud ja arutanud ja ER seeria vedrustust kasutavad 2 rallisõitjat aga ainult recce autol 1 sõitja pani rallikale alla, aga pole veel kruusal käinud ja tagasiside puudub. Praegu kõikide arvamuste kohapealt olen saanud sellise info (see on minu arvamus, sest otsisin enda kriteeriumite järgi):Toivoku kirjutas:Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.
1. RIEGER- Väga hea, tippklass aga väga kallis.
2. ÖHLINS- Väga hea, ka kallis.
3. SPECTRUM- Väga hea, minu hinnaklass, hooldus käepärast.
4. BC ER SEERIA- Kasutatakse, ei kurdeta, aga reaalne kasutuspraktika kogemus puudub (pole palju valu saanud).
5. KW- Pigem tänavale, asfaltile ja kallis
Kõike seda arvesse võttes otsustan NR. 3 kasuks. Ma tänan kõiki, kes siin sõna võtsid ja see postitus võiks jääda aktiivseks, sest siin on tehelikult palju asjalikku infot. Kirjutan ja teen pilti, kui vedrustus käes ja all, annan tagasisidet, kui sõidud tehtud. Ideaalis on kasutusel 10.03 toimuval võistlusel Haapsalus.
MINA TÄNAN KÕIKI!!
Re: Coilover vedrustus.
Huvitaks kes nii odavalt Reigerit müüb? On mingit linki või viidet?raig0 kirjutas:Reiger peaks olema alates u 1150 tk.swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Re: Coilover vedrustus.
Näidised saabuvad varsti ja andmed ka ikka saada, kuid usun, et sulle sobib see Spectrumi asi paremini, kuna firma lähemal (Piiteris) ja ka nö. asjapulgad siinmail.rolan48 kirjutas:Aitähh vastamast. Kas on mingeid näidiseid või andmeid kuskilt saada?huviline7 kirjutas:Kui on huvi, siis võin organiseerida ART-racing vedrustust - teevad täpselt nii nagu tahad.
Subaarikule on neil nö. midagi ka laos olemas. Kasutavad saksa HR vedrusid, sisu teevad ise.
Hinnad algavad 1200st kuni 2700ni (paisupaagid, mitmikvedrud jne).
Ainus asi, et kui remonti on vaja, siis peab varuma aega - tegu Togliatti firmaga.
Kogemus nendega ca 5a. ja hinna/kvaliteedi suhe on hea.
Siim
nelivedu auto ilu
Re: Coilover vedrustus.
Ma pole väinud,et subarule maksab see amort kopika pealt sama. Kõik oleneb lisadest.swrt kirjutas:Huvitaks kes nii odavalt Reigerit müüb? On mingit linki või viidet?raig0 kirjutas:Reiger peaks olema alates u 1150 tk.swrt kirjutas:No kui eelarve on 3000 max siis pole mõtet vist Reigerist unistada. Reigeri ring koos top mountidega liigutab 10000 euri.
Võta ühendust: RS motosport: https://www.facebook.com/RS-Motorsport-119235828196800/
Nemad tegelevad ka hooldusega, väga mõistlikud sellid.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Coilover vedrustus.
https://sport.postimees.ee/4487176/vide ... ljasoiduga
Väidetavalt oli väljasõit tulenend amordi töölepingu lõppemisest. Spectrumile mitte just kõige parem reklaam, kui Kaur neid ikka kasutas.
Väidetavalt oli väljasõit tulenend amordi töölepingu lõppemisest. Spectrumile mitte just kõige parem reklaam, kui Kaur neid ikka kasutas.
nelivedu auto ilu
Re: Coilover vedrustus.
Küsige Reigerit kasutavate meeste käest,kas nad vahetaks selle mingi muu vedrustuse vastu üldse kunagi välja. Ja sama spectrumi meestelt.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B