Toivoku kirjutas:renxwr kirjutas:Reigeri, spectrumi, öhlinsiga võrreldes pole bc coilil mitte midagi reguleeritav. Rahvaralliks impreza all pigem mänguasjad.
Ega bcl pole ainult 1 seeria toode ju , võid võtta ka ER seeria coili ja nagu aru saan siis ei hakata ju wrcd sõitma vaid rahvarallit et sul 10k maksvaid Teine vaja oleks.
Bc on oma hinnaklassis end ammu ära tõestanud,et on toimiv ja võrdlemisi vastupidav coil oma raha eest. Ega see tein nyyd mingi ilma ime pole,et ta purunematu oleks, põllupeal puusse või kivisse paned on samamoodi pooleks.
Keegi üldse proovinud on BC coili rahvarallis/kruusapeal,et oskaks öelda,et täielik solk on?
Ja mida Seal Reigeril,öhlinzil siis nii kõvasti rohkem reguleerida saab? Küsin sellepärast et end harida, mitte niisama.
ER seerial saab reguleerida ainult amordi väljatulekut (jh saab veel vedru tugevust, kõrgust, kallet). Teistel natukene kallimatel, ka. spectrum saab reguleerida ka sisse minekut (kiirust, tugevust) ja kõike sama, mida ER seeria puhu. Olen nüüd mingi kuu aega seda teemat uurinud ja arutanud ja ER seeria vedrustust kasutavad 2 rallisõitjat aga ainult recce autol
1 sõitja pani rallikale alla, aga pole veel kruusal käinud ja tagasiside puudub. Praegu kõikide arvamuste kohapealt olen saanud sellise info (see on minu arvamus, sest otsisin enda kriteeriumite järgi):
1. RIEGER- Väga hea, tippklass aga väga kallis.
2. ÖHLINS- Väga hea, ka kallis.
3. SPECTRUM- Väga hea, minu hinnaklass, hooldus käepärast.
4. BC ER SEERIA- Kasutatakse, ei kurdeta, aga reaalne kasutuspraktika kogemus puudub (pole palju valu saanud).
5. KW- Pigem tänavale, asfaltile ja kallis
Kõike seda arvesse võttes otsustan NR. 3 kasuks. Ma tänan kõiki, kes siin sõna võtsid ja see postitus võiks jääda aktiivseks, sest siin on tehelikult palju asjalikku infot. Kirjutan ja teen pilti, kui vedrustus käes ja all, annan tagasisidet, kui sõidud tehtud. Ideaalis on kasutusel 10.03 toimuval võistlusel Haapsalus.
MINA TÄNAN KÕIKI!!