legacy madaldusvedrud või coilid

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid

#16 Postitus Postitas Toivoku » R, 13 Apr 2018 09:02:40 +0300

Näed siin päris kogemus, aga maxspeedingrods tembeldati koheselt paberihoidjaks, sest tihtipeale subarumeeste tarkus põhineb internetist ja usafoorumitest loetud infole,aga see pole ju objektiivne.( mitte kõigi subarumeeste, aga väga paljude)
Mul poolaastat all ja toimib, kui ma ei eksi siis Marteni auto all on nüüdseks juba 3aastat ja tal on 1 tühjaks jooksnud ,sest pani normi löökaukku, ja kui ma ei eksi siis ontal ka vedrueelpinge tehase soovituslikust erinev.
Lihtsalt ärge olge nii suurte eelarvamustega,et on ainult üks õige viis kuidas asju teha ja kui on kallis siis järelikult on hea.
Ollse tegelenud nende tatekniksi ja jomi coilidega juba , oeh vist 7aastat, siis võin öelda,et niisama madaldamiseks on nad okeid, arvestades,et komplekti hind on 200 euri tuuris, selle raha eest ei saa kahte normaalse firma amortigi, rääkimatta läbilöögipuksidest ja vedrudest. Ja kuio panedj omi või maxspeeding rodsi kõrvuti, on ikka vahe korralik, okei kalli coiliga ei võrdle, aga regullmutrid ei loksu, ja üleüldse on kõik tummine, korralikud camberplated jne.
Mina leian,et tasub proovida.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: legacy madaldusvedrud või coilid

#17 Postitus Postitas raig0 » R, 13 Apr 2018 21:26:47 +0300

Olen sõitnud ka legacyga,millel olid need maxspeedingrodsid all.
Väiksemal kiirusel põrkad mööda teed ja 90-ga haanja kurve painutades on amort pehem kui stock.

Sry, ma olen ikka igasuguse vedrustusega sõitnud(ka. ralliautod). Tänavaamortidest on siiani lemmik KYB ultra sr.
Mulle meeldib muidugi,et auto on tee küljes ka suurel kiirusel, mitte maksimaalselt madal vms.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: legacy madaldusvedrud või coilid

#18 Postitus Postitas Toivoku » L, 14 Apr 2018 02:33:32 +0300

veider, mina põrkamist ei tunne, kuigi mul e30 all olid mingid kukimuki jommi või jumal teab mille coilid, siis seeoli lihtsalt kohutav. eks muidugi oma osa on siin selles,et elan tallinnas, haanja mõnusaid teid kus kihutada siin pole, aga noh türisalu kurvid 100ga pole probleem ja ong mõnus ka :)
Marteni autoga sõitsidki eksole? seal mu arust üks esiamortidest tühi+ tal on vedrueelpinge valesti reguleeritud.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Vasta