Re: O: legacy madaldusvedrud või coilid
Postitatud: R, 13 Apr 2018 09:02:40 +0300
Näed siin päris kogemus, aga maxspeedingrods tembeldati koheselt paberihoidjaks, sest tihtipeale subarumeeste tarkus põhineb internetist ja usafoorumitest loetud infole,aga see pole ju objektiivne.( mitte kõigi subarumeeste, aga väga paljude)
Mul poolaastat all ja toimib, kui ma ei eksi siis Marteni auto all on nüüdseks juba 3aastat ja tal on 1 tühjaks jooksnud ,sest pani normi löökaukku, ja kui ma ei eksi siis ontal ka vedrueelpinge tehase soovituslikust erinev.
Lihtsalt ärge olge nii suurte eelarvamustega,et on ainult üks õige viis kuidas asju teha ja kui on kallis siis järelikult on hea.
Ollse tegelenud nende tatekniksi ja jomi coilidega juba , oeh vist 7aastat, siis võin öelda,et niisama madaldamiseks on nad okeid, arvestades,et komplekti hind on 200 euri tuuris, selle raha eest ei saa kahte normaalse firma amortigi, rääkimatta läbilöögipuksidest ja vedrudest. Ja kuio panedj omi või maxspeeding rodsi kõrvuti, on ikka vahe korralik, okei kalli coiliga ei võrdle, aga regullmutrid ei loksu, ja üleüldse on kõik tummine, korralikud camberplated jne.
Mina leian,et tasub proovida.
Mul poolaastat all ja toimib, kui ma ei eksi siis Marteni auto all on nüüdseks juba 3aastat ja tal on 1 tühjaks jooksnud ,sest pani normi löökaukku, ja kui ma ei eksi siis ontal ka vedrueelpinge tehase soovituslikust erinev.
Lihtsalt ärge olge nii suurte eelarvamustega,et on ainult üks õige viis kuidas asju teha ja kui on kallis siis järelikult on hea.
Ollse tegelenud nende tatekniksi ja jomi coilidega juba , oeh vist 7aastat, siis võin öelda,et niisama madaldamiseks on nad okeid, arvestades,et komplekti hind on 200 euri tuuris, selle raha eest ei saa kahte normaalse firma amortigi, rääkimatta läbilöögipuksidest ja vedrudest. Ja kuio panedj omi või maxspeeding rodsi kõrvuti, on ikka vahe korralik, okei kalli coiliga ei võrdle, aga regullmutrid ei loksu, ja üleüldse on kõik tummine, korralikud camberplated jne.
Mina leian,et tasub proovida.