Impreza käsipiduri reguleerimine

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

Impreza käsipiduri reguleerimine

#1 Postitus Postitas Nimi » N, 20 Dets 2007 17:38:18 +0300

Selline küsimus, et kas käsipiduri trossi saab salongist peale keerata? Kas see reguleerimise võimalus asub seal tunneli peal mati all???

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#2 Postitus Postitas swrt » N, 20 Dets 2007 20:36:21 +0300

täpselt nii

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#3 Postitus Postitas Nimi » N, 20 Dets 2007 21:08:41 +0300

Kas siis peab hakkama istet eemaldama, et sellele ligi pääseda?

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#4 Postitus Postitas swrt » R, 21 Dets 2007 01:28:58 +0300

gt kohta ei oskagi tegelt öelda,endal 05 sti ja seal ei pea küll istme kallale minea ainult plastik maha mis seal keskel

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

#5 Postitus Postitas Type RA » R, 21 Dets 2007 01:38:06 +0300

Kui päris aus olla, siis mina ei leidnudki oma GT-l kohta kust käsikat regullida ja lasin lihtsalt klotse lähemale keerata Mariines.

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#6 Postitus Postitas Nimi » R, 21 Dets 2007 01:54:58 +0300

Keerasin isegi klotse lähemale, aga natuke tahaks ka seda trossi pingitada. Kang tuleb liiga üles.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#7 Postitus Postitas Ar21 » N, 03 Jaan 2008 10:40:13 +0300

Vanematel on käsipidurikangi liikumisava peal mingid kummid, millel keskel pilu sees. Lükkad selle kummi eest ära ja siis peaks näha olema pikk polt, millel mitu 6-st mutikat peal. Keerata on teda ikkagi paras n..s, sest teisest otsast on see polt konksuga esimese lühikese trossi taga, mis tagumised pikad trossid n.ö. otsapidi kokku ühendab. Mingi kruvikeeraja otsaga saab ehk vastuhoida kui peale keerata.

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#8 Postitus Postitas Nimi » N, 03 Jaan 2008 11:49:16 +0300

ok. eks uurin siis lähemalt seda asja.

tp
Subaruaff
Postitusi: 62
Liitunud: N, 08 Nov 2007 16:11:13 +0300
Asukoht: tartu

#9 Postitus Postitas tp » L, 05 Jaan 2008 18:10:12 +0300

Nimi kirjutas:Keerasin isegi klotse lähemale, aga natuke tahaks ka seda trossi pingitada. Kang tuleb liiga üles.
kas klotside lähemale keeramisel tuleb väga palju laiali lammutada ? saab ise sellega kergesti hakkama ?

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#10 Postitus Postitas Nimi » L, 05 Jaan 2008 19:35:15 +0300

See on väga lihtne. Lased piduri sadula lahti, nii et ketta kätte saaks. Eemaldad ketta ning seal all on siis need käsipiduri klotsid. Allpool servas on selline nagu tähiku moodi regulaator. Mina sain seda käega keerata. Reguleerid natuke, paned ketta tagasi, võtad ketta ära, reguleerid veel natuke. Kui hakkad kuulma, et klotsid kergelt käivad vastu ketast, siis võib asjad oma kohtadele tagasi panna.

Vähemalt mina tegin nii.

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

#11 Postitus Postitas Type RA » P, 06 Jaan 2008 16:03:52 +0300

Aga kas sa tagant poolt ei proovinud ? :wink:
Nii ei pea midagi lammutama, auto tungile ja sellel plekil, mille küljes on piduri süsteem on auk, sealt kaitsekumm ära ja kruvika otsaga kruttima seda tähikut.

tp
Subaruaff
Postitusi: 62
Liitunud: N, 08 Nov 2007 16:11:13 +0300
Asukoht: tartu

#12 Postitus Postitas tp » P, 06 Jaan 2008 16:46:48 +0300

Natuke hiljaks jäid need viimased õpetussõnad ;) tegin juba nii nagu Nimi poolt kirjeldatud.

Oskab keegi öelda, kas GT-l on mõlema poole jaoks ühine käsipiduritross või on mõlema poole jaoks eraldi ? Vahepeal tundus/arvasin, et 2 trossi, aga kui ma nüüd klotse lähemale keerasin, siis käsipiduri hoob nüüd oluliselt madalamal, aga samas teise poole pidur jäi ka ilusti tööle, siit järeldaks, et 1 ühine tross.

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#13 Postitus Postitas Nimi » P, 06 Jaan 2008 17:52:43 +0300

Seda augu asja ma ei teadnud. Kuna vahetasin kettad niikuinii ära, siis tegin nii. Trosside kohta ei oska kommenteerida, aga kui on kaks ratast taga siis peaks ka ju olema kaks trossi.

tp
Subaruaff
Postitusi: 62
Liitunud: N, 08 Nov 2007 16:11:13 +0300
Asukoht: tartu

#14 Postitus Postitas tp » P, 06 Jaan 2008 18:36:41 +0300

Minu meelest mu opelil oli üks ühine tross, mis tuli ühe ratta juurest, käis käsipiduri kangi alt läbi ja läks teise ratta juurde. Võimalik, et mäletan valesti ja oli kaks erinevat, aga igatahes ei olnud seal kahte eraldi reguleeritavat trossi. Mind tegelikult huvitaski, kas seal on kaks ERALDI REGULEERITAVAT trossi.
Sorri, et eelmises postis natuke ebatäpselt kirja sai.

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

#15 Postitus Postitas wolf99 » P, 06 Jaan 2008 19:30:20 +0300

ei oska impreza kohta öelda, aga Leonel on kaks eraldi trossi.

Vasta