Vibra ~100km/h kiirusel
Vibra ~100km/h kiirusel
Kuna elu on siin igavaks läinud, siis üks pähkel puremiseks.
Legacy, 2.0,MY92, ilma turbota, seega tõenäoliselt stock vedrustuse ja piduritega (ees ja taga ketas).
Kusagil 90-100km/h kiirusel tuleb rooli vibra sisse, tõenäoliselt pole tegemist veljeprobleemi ega mitte ka rehvide jamaga. Kiirusel +130km/h kaob jälle ära.
Võimalused: pidurikettad/klotsid õhtupoole jõudnud, esisillas mingi jama puksidega.
Loksuma esisillas kanalipeal ükski asi ei hakanud, tagasillas on vasak õõtshoova kinnitus pika poldi ja kahe puksiga natuke õhtupoole, üks puks annab loksuma.
Klotsid tahmavad õige sõbralikult, seega tuleks need niivõinaa ära vahetada varsti. Ketaste treimisel eriti mõtet pole, seega võib ka need kõnealla võtta.
Ehk on kellelgi samasugune probleem olnud, oskab pakkuda?
Legacy, 2.0,MY92, ilma turbota, seega tõenäoliselt stock vedrustuse ja piduritega (ees ja taga ketas).
Kusagil 90-100km/h kiirusel tuleb rooli vibra sisse, tõenäoliselt pole tegemist veljeprobleemi ega mitte ka rehvide jamaga. Kiirusel +130km/h kaob jälle ära.
Võimalused: pidurikettad/klotsid õhtupoole jõudnud, esisillas mingi jama puksidega.
Loksuma esisillas kanalipeal ükski asi ei hakanud, tagasillas on vasak õõtshoova kinnitus pika poldi ja kahe puksiga natuke õhtupoole, üks puks annab loksuma.
Klotsid tahmavad õige sõbralikult, seega tuleks need niivõinaa ära vahetada varsti. Ketaste treimisel eriti mõtet pole, seega võib ka need kõnealla võtta.
Ehk on kellelgi samasugune probleem olnud, oskab pakkuda?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Eriti need kuradi euroremonditud teed nt Aaspere-Haljala ning Sõmeru-KohtlaJärve vahel... Seal jääb ka uue autoga mulje, nagu peaks kiiremas korras sillaremonti minema. Tallinna teedel ei saa halligi aru, auk-augus kinni ja kiirused nagunii selletõttu väiksemad.vallo kirjutas:Imprezal oli mingi aeg sama jama, probleemiks plastikust tsentreerimise rõngad.
Lisaks veel osad teed ongi sellised, kus 100&up hakkab vibrama, teede kvaliteet selline.
Piduridamisel tõepoolest läheb asi eriti hulluks, proovisin pidurid kuumaks ajada ja siis jahutada, natuke andis parema tunde. Seega on vist veapõhjus leitud, jääb ainult kopikat koguda, et varuosi osta kokku...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
kunagi oli opeliga sama kala, ehehe
kah nii 90-120..
ilmnes pisut peale seda, kui olin esirattaga küljetsi äärekivisse libisenud, nii et sild kõver, ei tea, kas mingi kokkusattumus
aga nõustun axxeptiga, tasakaalustamata rehvivahetus annab kergesti sama efekti, võibolla pole ka kokkujooks ideaalne.
oled reguleerimas käinud? niisama loksutamine seda ei näita.
kah nii 90-120..
ilmnes pisut peale seda, kui olin esirattaga küljetsi äärekivisse libisenud, nii et sild kõver, ei tea, kas mingi kokkusattumus
aga nõustun axxeptiga, tasakaalustamata rehvivahetus annab kergesti sama efekti, võibolla pole ka kokkujooks ideaalne.
oled reguleerimas käinud? niisama loksutamine seda ei näita.
Nii, jutustus läheb edasi juba piduriklotside vahetusega:
Kuna see siiski soovitud tulemust ei ole andnud, vibra on siiski sees just suurematel kiirustel (ca ~90 km/h) siis lähevad mingi moment ka pidurikettad vahetusse + linnutee kanti sillastendi. Paar tuttavat on seal käinud ja kiitnud, kui sinna satun, panen ka kommentaarid juurde.
Väga head klotsid on, ferodo punased võtsin ligi. ~600eeki maksid, ferodo rohelised olid sott odavamad... tõenäoliselt annab ka 10% alla kaubelda kui mariine nime mainida. Nimelt asub pood ise mariine taga, samas majas. Ahjaa, taketist ei tasu klotse küsida vist, esimene kord läksin sinna, sain turbo omad, tiba liiga laiad olid, nii 50mm. Europartsi kataloogi järgi sain kohe õiged, muud polnudki kui ratas alt, polt sadula juurest lahti, väänad sadula üles, võtad plekitükkidega kinni olevad 2 klotsi välja, väänad heebli/kangi/mutrivõtmega/vms pidurikolvi sisse tagasi (see ei ole enamasti kinni roostetanud, seega peaks see igaühele lihtne teha olema) ja uued klotsid sisse, alt lahti keeratud poldi juurest seda liikuvat puksikest natuke nügida ja asi läheb kenasti kokku. Mutikas suht mõistusega kinni keerata ja ratas alla keerata. Esimesed pidurdused kuskil platsil täiega vajutada, siis sööb kettaga õige hambumuse sisse. BTW nii hullu vahet tunnetuses pole, pidurdamine on sama kerge/raske nagu ennegi... aga klotsid on end juba äkkpidurduste tõttu mitme(kümne/saja) kordselt tagasi teeninud igapäevases liikluses.. (rohelised lehed + nende äkkmanöövrid ilma suunatuledeta)leg200 kirjutas:Ferodo klotse võib küsida:
http://www.europart.ee/
Kuna see siiski soovitud tulemust ei ole andnud, vibra on siiski sees just suurematel kiirustel (ca ~90 km/h) siis lähevad mingi moment ka pidurikettad vahetusse + linnutee kanti sillastendi. Paar tuttavat on seal käinud ja kiitnud, kui sinna satun, panen ka kommentaarid juurde.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!