K: Pidurikettad

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#16 Postitus Postitas Ar21 » K, 01 Nov 2006 14:25:16 +0300

Kui vibra ainult pidurdamisel, siis viga ikka piduri enda või silladetailides, mis pidurdamise ajal "pinget saavad" ja miks mitte ka kulunud veovõlli otstes ja rattalaagrites mõnedel juhtudel või mõne mitme eespoolnimetatu väikese kulumise koosmõjul. Veel võib olla esiamortide ülemised tugilaagrid, kui seal loks või ka viletsa amordiga, eriti, kui see pole kooskõlas vedru jäikusega jne. jne.jne. Arvatakse isegi, et vanad pidurivoolikud, millel sees mingi vigastus võivad pidurdamisel anomaaliaid tekitada.
Roolilati võib vast mängust väljajätta, kuna ta pole esisillas n.ö. kandevdetail. Nii, et seal detaile küll, mida vastava pilguga üle vaadata.
Mul näiteks tagadiffri ja gardaani puksid kulunud ja vaja vahetada. Mine tea äkki teevad needki midagi (mingi kerge kerevibra pidurdades vahest mingis kiirustevahemikes on). Enne ei näe ikka, kui asi vahetatud on.
Kahjuks pole sellist võimalust, et sõidu ajal pidurdades keegi alt katsuks, kust see vibra täpselt tuleb.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#17 Postitus Postitas JP » T, 19 Dets 2006 13:36:00 +0300

kuidas kogemused Zimmermani ketastega on? Nüüd peaks paljudel juba üle aastane kogemus käes olema? Kuidas kestavad, kõveraks pole läinud?

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#18 Postitus Postitas lauri » T, 19 Dets 2006 18:53:10 +0300

Enda Legacy all on esikettad Zimmermannid, minu käes olnud ca 9000 km, enne seda ka teadmata aja. Siiani on kestnud, ka jäärajal käimist.

Vasta