Kui vibra ainult pidurdamisel, siis viga ikka piduri enda või silladetailides, mis pidurdamise ajal "pinget saavad" ja miks mitte ka kulunud veovõlli otstes ja rattalaagrites mõnedel juhtudel või mõne mitme eespoolnimetatu väikese kulumise koosmõjul. Veel võib olla esiamortide ülemised tugilaagrid, kui seal loks või ka viletsa amordiga, eriti, kui see pole kooskõlas vedru jäikusega jne. jne.jne. Arvatakse isegi, et vanad pidurivoolikud, millel sees mingi vigastus võivad pidurdamisel anomaaliaid tekitada.
Roolilati võib vast mängust väljajätta, kuna ta pole esisillas n.ö. kandevdetail. Nii, et seal detaile küll, mida vastava pilguga üle vaadata.
Mul näiteks tagadiffri ja gardaani puksid kulunud ja vaja vahetada. Mine tea äkki teevad needki midagi (mingi kerge kerevibra pidurdades vahest mingis kiirustevahemikes on). Enne ei näe ikka, kui asi vahetatud on.
Kahjuks pole sellist võimalust, et sõidu ajal pidurdades keegi alt katsuks, kust see vibra täpselt tuleb.