K: Pidurikettad
K: Pidurikettad
teeks siis klotside kõrvale eraldi teema..
muret teevad impreza ventileeritavad esikettad,
nüüd siis kõverad mis kõverad.
kust oleks kaval uusi otsida?
muide autoosad.ee pakub ainult tagumisi kettad või on häda mu silmanägemises
muret teevad impreza ventileeritavad esikettad,
nüüd siis kõverad mis kõverad.
kust oleks kaval uusi otsida?
muide autoosad.ee pakub ainult tagumisi kettad või on häda mu silmanägemises
Re: K: Pidurikettad
muret teevad impreza ventileeritavad esikettad,
nüüd siis kõverad mis kõverad.
kust oleks kaval uusi otsida?
mnjah, alla aasta tagasi oli mul sama probleem vahetasin b-varuosa vastu välja. Nüüd auto seisis 2 nädalat ja nüüd on pidurdamisel selline vibra, et lausa kohutav selline tunne, et lammutab kohe kõik laiali. Homme saan vast uurida mis siis viga on. Ons ketas kõver või on roostekiht nii suur võrreldes klotsi all olnud puhta alaga...
JP
nüüd siis kõverad mis kõverad.
kust oleks kaval uusi otsida?
mnjah, alla aasta tagasi oli mul sama probleem vahetasin b-varuosa vastu välja. Nüüd auto seisis 2 nädalat ja nüüd on pidurdamisel selline vibra, et lausa kohutav selline tunne, et lammutab kohe kõik laiali. Homme saan vast uurida mis siis viga on. Ons ketas kõver või on roostekiht nii suur võrreldes klotsi all olnud puhta alaga...
JP
nii, europartsis pungitati silmi ja ei teatud esimestest ketastest midagi
veel mõtteid?
JP, kust enda omad ostsid?
-----
jagan veel tarkust, keda huvitab.
carart.ee pakub imprezale OMP puuritud klotse:
http://www.carart.ee/pop/toode.php?toode_id=431
hind 3400.- / komplekt, pisut liiga särtsakad mulle.
veel mõtteid?
JP, kust enda omad ostsid?
-----
jagan veel tarkust, keda huvitab.
carart.ee pakub imprezale OMP puuritud klotse:
http://www.carart.ee/pop/toode.php?toode_id=431
hind 3400.- / komplekt, pisut liiga särtsakad mulle.
Minu kogemust mööda turbo Subarule pole mõete raha raisata odavama otsa B-ketaste peale, vähemalt euroopas toodetutele. Jaapani B-osaga kogemus puudub. Klotsid on küll paremad, kui eroopa odava otsa b-klotsid. OMP võib hea olla. Endal Otto-Zimmermann läbipuuritud sportesikettad. "Autoosad" müüb neid vägagi soodsa hinnaga võrreldes teiste samasugustega. Vibra võib ka kinniroostetanud sadula liugpuksidest tulla.
Nii vale häire, tundub et minu B ketad on siiski veel sirged ja vibra põhjustas mingi muu detail, igatahes peale paari tugevamat pidurdust on kõik jälle OK.
Kettad ise sain Prorehvist koos installiga, kahjuks enam ei mäleta mis tootja oli, ainuke mis on meeles, et hind oli väga soodne.
auto ise on 96-98 aasta mudel see väiksemate esiketasdega.
mul endale on jäänud mulje, et kõveraks lähevad nad valdavalt jäärajal sõites.
Kettad ise sain Prorehvist koos installiga, kahjuks enam ei mäleta mis tootja oli, ainuke mis on meeles, et hind oli väga soodne.
auto ise on 96-98 aasta mudel see väiksemate esiketasdega.
mul endale on jäänud mulje, et kõveraks lähevad nad valdavalt jäärajal sõites.
On kellelgi aimu, mis need muud detailid võiks olla, mis vibrat põhjustavad? Endal Legacyl sama häda - kõiki kettaid ja klotse juba vahetanud, aga vibrast päris lahti pole saanud kunagi. Mõnikord on teda vähem, mõnikord täitsa talumatu, aga ainukesed püsivad sümptomid on, et <70 kiirustel vibra peaaegu puudub ja mida kõvemini pedaali vajutada, seda väiksem vibra on. Mariines olen lasknud mitu korda juba uurida, aga tarka vastust pole veel saanud (ega ma muidugi täpselt ei tea kah, kui põhjalikult nad tegelikult otsisid).
Minu kogemust mööda võib olla esisadulate kelkudel tagumine liugur kinni.
See tagumine liugur on kooskattekummiga kelgu vastavast kinnitusaasast-august läbi ja toimib põhimõttel, et liugur (metall) libiseb kattekummi pinnal. Esimese hooga ei saa arugi, et see tagumine liugur üldse välja käib, eriti kui on juba kinni roostetanud. See konstruktsioon näeb lihtsalt suht ebaloogiline välja võrreldes esimese liuguriga, kus libiseb metallliugurpulk otse vastu kelgu metallava (loomulikult käib seal määre vahele).
Minul oli see ühelt poolt kinniroostetanud, liugur rikutud (krobeline), sest ega enamus ei oska teda lahti võtta ja puhastada vist tänu tema sellisele ebaloogilisele ehitusele, millest eespool rääkisin.
Kui läksin Mariinest neid uusi tagumisi liugureid ostma (välja näevad heledast poleeritrud metallist paksu seinaga "torujupid", millel otste peal kaitsekummide otste fikseerimise sooned), siis esimese hooga ütles inimene, kes töötab neil varuosamüüja-konsultandina, et sellised asju pole olemaski. Lõpuks näitasin arvuti ekraani piduriskeemi pealt näpuga, mida vaja on ja olid ilusti olemas. Kui neid esimesi liugurpulki lahtivõttes puhastatakse ja määritakse, siis tagumised jäävad oma "arusaamatu ehituse" tõttu pakuks, et enamuses kohtades tähelepanuta. Aga, et Mariines ei tunta Subaru pidurite ehitust on muidugi veidi "imelik".
Klotsid võivad samuti taketduda oma "relssidel" mida mööda nad liiguvad. Nende "rellsside" peale käivad niisugused plekikatted, mis ka klotside vedru-fiksaatoritena toimivad. Neid on samuti eraldi Mariinest saada, kui need kulunud või ära roostetanud. Samuti peavad terved olema kõik liugurite kattekummid. Selleks vaja samuti eraldi pidurisadula tihendikomplekti.
See tagumine liugur on kooskattekummiga kelgu vastavast kinnitusaasast-august läbi ja toimib põhimõttel, et liugur (metall) libiseb kattekummi pinnal. Esimese hooga ei saa arugi, et see tagumine liugur üldse välja käib, eriti kui on juba kinni roostetanud. See konstruktsioon näeb lihtsalt suht ebaloogiline välja võrreldes esimese liuguriga, kus libiseb metallliugurpulk otse vastu kelgu metallava (loomulikult käib seal määre vahele).
Minul oli see ühelt poolt kinniroostetanud, liugur rikutud (krobeline), sest ega enamus ei oska teda lahti võtta ja puhastada vist tänu tema sellisele ebaloogilisele ehitusele, millest eespool rääkisin.
Kui läksin Mariinest neid uusi tagumisi liugureid ostma (välja näevad heledast poleeritrud metallist paksu seinaga "torujupid", millel otste peal kaitsekummide otste fikseerimise sooned), siis esimese hooga ütles inimene, kes töötab neil varuosamüüja-konsultandina, et sellised asju pole olemaski. Lõpuks näitasin arvuti ekraani piduriskeemi pealt näpuga, mida vaja on ja olid ilusti olemas. Kui neid esimesi liugurpulki lahtivõttes puhastatakse ja määritakse, siis tagumised jäävad oma "arusaamatu ehituse" tõttu pakuks, et enamuses kohtades tähelepanuta. Aga, et Mariines ei tunta Subaru pidurite ehitust on muidugi veidi "imelik".
Klotsid võivad samuti taketduda oma "relssidel" mida mööda nad liiguvad. Nende "rellsside" peale käivad niisugused plekikatted, mis ka klotside vedru-fiksaatoritena toimivad. Neid on samuti eraldi Mariinest saada, kui need kulunud või ära roostetanud. Samuti peavad terved olema kõik liugurite kattekummid. Selleks vaja samuti eraldi pidurisadula tihendikomplekti.
Kindel, et see ainult piduritest on? Endal hiljutine kogemus just sellega, et tükk aega sai pidureid nokitud, aga viga hoopis ühes varem kandiliseks sõidetud esirehvis... Talvekate vahetamisega probleem kadus...JP kirjutas:Viimasel ajal on jälle pidurid vibrama hakanud. Kus oleks kasulik neid puhastada lasta, et kindlasti need tagumised liugurid tähelepanuta ei jääks ja töö saaks tip top tehtud?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!