K: Pidurikettad

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

K: Pidurikettad

#1 Postitus Postitas b_mon » E, 12 Sept 2005 08:42:31 +0300

teeks siis klotside kõrvale eraldi teema..

muret teevad impreza ventileeritavad esikettad,
nüüd siis kõverad mis kõverad.

kust oleks kaval uusi otsida?


muide autoosad.ee pakub ainult tagumisi kettad või on häda mu silmanägemises :roll:

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas vaska » E, 12 Sept 2005 09:06:56 +0300

Vaata sellist lehte nagu europart.ee, ehk seal on?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: K: Pidurikettad

#3 Postitus Postitas JP » E, 12 Sept 2005 09:37:53 +0300

muret teevad impreza ventileeritavad esikettad,
nüüd siis kõverad mis kõverad.

kust oleks kaval uusi otsida?


mnjah, alla aasta tagasi oli mul sama probleem vahetasin b-varuosa vastu välja. Nüüd auto seisis 2 nädalat ja nüüd on pidurdamisel selline vibra, et lausa kohutav selline tunne, et lammutab kohe kõik laiali. Homme saan vast uurida mis siis viga on. Ons ketas kõver või on roostekiht nii suur võrreldes klotsi all olnud puhta alaga...


JP

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas vaska » E, 12 Sept 2005 10:55:11 +0300

Tjah, oma subarile tuleb ka võtta uued esikettad kui raha saaks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#5 Postitus Postitas b_mon » E, 12 Sept 2005 13:46:13 +0300

nii, europartsis pungitati silmi ja ei teatud esimestest ketastest midagi :(

veel mõtteid?

JP, kust enda omad ostsid?


-----
jagan veel tarkust, keda huvitab.
carart.ee pakub imprezale OMP puuritud klotse:
http://www.carart.ee/pop/toode.php?toode_id=431

hind 3400.- / komplekt, pisut liiga särtsakad mulle.

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#6 Postitus Postitas b_mon » E, 12 Sept 2005 15:40:02 +0300

niih, taketil on "mingid jaapani" kettad 760 eeku/stück

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#7 Postitus Postitas Ar21 » E, 12 Sept 2005 16:28:58 +0300

Minu kogemust mööda turbo Subarule pole mõete raha raisata odavama otsa B-ketaste peale, vähemalt euroopas toodetutele. Jaapani B-osaga kogemus puudub. Klotsid on küll paremad, kui eroopa odava otsa b-klotsid. OMP võib hea olla. Endal Otto-Zimmermann läbipuuritud sportesikettad. "Autoosad" müüb neid vägagi soodsa hinnaga võrreldes teiste samasugustega. Vibra võib ka kinniroostetanud sadula liugpuksidest tulla.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#8 Postitus Postitas JP » K, 14 Sept 2005 14:48:06 +0300

Nii vale häire, tundub et minu B ketad on siiski veel sirged ja vibra põhjustas mingi muu detail, igatahes peale paari tugevamat pidurdust on kõik jälle OK.
Kettad ise sain Prorehvist koos installiga, kahjuks enam ei mäleta mis tootja oli, ainuke mis on meeles, et hind oli väga soodne.
auto ise on 96-98 aasta mudel see väiksemate esiketasdega.

mul endale on jäänud mulje, et kõveraks lähevad nad valdavalt jäärajal sõites.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#9 Postitus Postitas tnx » R, 16 Sept 2005 09:19:24 +0300

On kellelgi aimu, mis need muud detailid võiks olla, mis vibrat põhjustavad? Endal Legacyl sama häda - kõiki kettaid ja klotse juba vahetanud, aga vibrast päris lahti pole saanud kunagi. Mõnikord on teda vähem, mõnikord täitsa talumatu, aga ainukesed püsivad sümptomid on, et <70 kiirustel vibra peaaegu puudub ja mida kõvemini pedaali vajutada, seda väiksem vibra on. Mariines olen lasknud mitu korda juba uurida, aga tarka vastust pole veel saanud (ega ma muidugi täpselt ei tea kah, kui põhjalikult nad tegelikult otsisid).

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#10 Postitus Postitas Ar21 » R, 16 Sept 2005 10:02:02 +0300

Minu kogemust mööda võib olla esisadulate kelkudel tagumine liugur kinni.
See tagumine liugur on kooskattekummiga kelgu vastavast kinnitusaasast-august läbi ja toimib põhimõttel, et liugur (metall) libiseb kattekummi pinnal. Esimese hooga ei saa arugi, et see tagumine liugur üldse välja käib, eriti kui on juba kinni roostetanud. See konstruktsioon näeb lihtsalt suht ebaloogiline välja võrreldes esimese liuguriga, kus libiseb metallliugurpulk otse vastu kelgu metallava (loomulikult käib seal määre vahele).
Minul oli see ühelt poolt kinniroostetanud, liugur rikutud (krobeline), sest ega enamus ei oska teda lahti võtta ja puhastada vist tänu tema sellisele ebaloogilisele ehitusele, millest eespool rääkisin.
Kui läksin Mariinest neid uusi tagumisi liugureid ostma (välja näevad heledast poleeritrud metallist paksu seinaga "torujupid", millel otste peal kaitsekummide otste fikseerimise sooned), siis esimese hooga ütles inimene, kes töötab neil varuosamüüja-konsultandina, et sellised asju pole olemaski. Lõpuks näitasin arvuti ekraani piduriskeemi pealt näpuga, mida vaja on ja olid ilusti olemas. Kui neid esimesi liugurpulki lahtivõttes puhastatakse ja määritakse, siis tagumised jäävad oma "arusaamatu ehituse" tõttu pakuks, et enamuses kohtades tähelepanuta. Aga, et Mariines ei tunta Subaru pidurite ehitust on muidugi veidi "imelik".
Klotsid võivad samuti taketduda oma "relssidel" mida mööda nad liiguvad. Nende "rellsside" peale käivad niisugused plekikatted, mis ka klotside vedru-fiksaatoritena toimivad. Neid on samuti eraldi Mariinest saada, kui need kulunud või ära roostetanud. Samuti peavad terved olema kõik liugurite kattekummid. Selleks vaja samuti eraldi pidurisadula tihendikomplekti.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#11 Postitus Postitas Ar21 » R, 16 Sept 2005 10:14:21 +0300

Tähelepanuta jäid veel pidurisilindrid - need peavad samuti ilusti liikuma ja kaitsekummid, mansetid ilusti terved olema. Kui need kinnijäävad võiks kahtlustada ammu vahetamata pidurivedelikku, mis silindrite sisemist korrosiooni soodustab.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#12 Postitus Postitas Ar21 » K, 09 Nov 2005 13:14:18 +0300

Ning lisaks veel, et vahest võivad ka loksuga esisilladetailid vibra tekitada pidurdamisel.
Siis pole vibra mitte roolist tunda nagu kõverate ketastega, vaid vibra tuleb nagu autokerest.
Kerevibra võibvad tekitada ka kõverad tagakettad.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#13 Postitus Postitas JP » K, 01 Nov 2006 10:42:25 +0300

Viimasel ajal on jälle pidurid vibrama hakanud. Kus oleks kasulik neid puhastada lasta, et kindlasti need tagumised liugurid tähelepanuta ei jääks ja töö saaks tip top tehtud?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#14 Postitus Postitas vaska » K, 01 Nov 2006 11:16:20 +0300

JP kirjutas:Viimasel ajal on jälle pidurid vibrama hakanud. Kus oleks kasulik neid puhastada lasta, et kindlasti need tagumised liugurid tähelepanuta ei jääks ja töö saaks tip top tehtud?
Kindel, et see ainult piduritest on? Endal hiljutine kogemus just sellega, et tükk aega sai pidureid nokitud, aga viga hoopis ühes varem kandiliseks sõidetud esirehvis... Talvekate vahetamisega probleem kadus...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#15 Postitus Postitas JP » K, 01 Nov 2006 11:38:50 +0300

rehv viskaks ju koguaeg... mul viskab ainult pidurdamisel ja sisemine tunne ütleb ka, et ei pidurda nii hästi kui peaks.

Vasta