foresteri piduri support

Kõik mis veereb, seda kõike koos hoiab ja siis ka vajadusel seisma jätab.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

foresteri piduri support

#1 Postitus Postitas Tubaru » N, 08 Sept 2011 06:19:29 +0300

...tuli sõidu ajal lahti. Ca 2000 km tagasi sai spiritis klotsid vahetatud, kas ja millise tooniga nende poole pöörduda?

Tänan ette kiirete arvamuste eest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: foresteri piduri support

#2 Postitus Postitas vaska » N, 08 Sept 2011 09:41:18 +0300

Tasuks ikka teavitada töö teostajat, muidu järgmine juhtum võib kurvalt lõppeda.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: foresteri piduri support

#3 Postitus Postitas Tubaru » N, 08 Sept 2011 11:41:25 +0300

Ennist eksisin terminoloogiaga, mitte support ei tulnud lahti, vaid sadula alumine polt oli ära tulnud.
Tehti nüüd korda, Autospiritist saadeti mehhaanik kohale.
Mehhaanik ütles, et tema klotse vahetades sadulat alumisest poldist lahti ei lase.
On ehk keegi kursis, kas saab 2007 forester XT´l vahetada esimesi klotse ilma sadula alumiste poltide lahtivõtmata?
On veel selline küsimus, et kas mitte ei peaks hoolduse käigus üle kontrollima selliseid asju (elutähtsusega polte jne.)?
Klotsid vahetati 60th suure hoolduse käigus.

Velg on mul nüüd rikutud, kas mul on alust/õigust neilt uut nõuda?

E: Nüüd esitati arve kah veel 35€ mehhaaniku väljakutse eest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: foresteri piduri support

#4 Postitus Postitas eero60 » N, 08 Sept 2011 12:38:33 +0300

Isegi kui on võimalik klotse vahetada ilma sadulat supordi küljest lahti laskmata(?), siis pidurisilindreid väliselt kontrollida, klotsipesasid puhastada ja määrida tundub küll läbi ussi m..i töö(foresteril ei ole koltse-kettaid vahetanud, ei pretendeeri tõele). Tehtud tööl(orig. varuosad 2.a?) või autol peaks veel garantii olema.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: foresteri piduri support

#5 Postitus Postitas Tubaru » N, 08 Sept 2011 12:47:17 +0300

Töö tehti juuli keskpaiku, autol enda garantii läbi.
Küsimuse peale: "milline on teie hoolduspoliitika? kas nii elutähtsaid polte üle ei kontrollita?" vastas hooldusnõunik, et autol on palju polte ja neid kõiki ei jõua üle kontrollida.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

uugu21
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: E, 06 Nov 2006 17:56:14 +0300

Re: foresteri piduri support

#6 Postitus Postitas uugu21 » L, 08 Okt 2011 19:59:29 +0300

Kui viitsid jamada siis saada asi tarbijakaitsesse. Suht kindel teema peaks olema - sadula polt ei tule ise lahti. Ma vahetan ise klotse samamoodi aga hiljem käin kõik poldid üle. Sadula edasi-tagasi kiigutamisega see polt vast lõdvaks lastigi, edasine oli juba vibra teema.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: foresteri piduri support

#7 Postitus Postitas BlackRabbit » T, 11 Okt 2011 01:29:34 +0300

Tubaru kirjutas:Ennist eksisin terminoloogiaga, mitte support ei tulnud lahti, vaid sadula alumine polt oli ära tulnud.
Tehti nüüd korda, Autospiritist saadeti mehhaanik kohale.
Mehhaanik ütles, et tema klotse vahetades sadulat alumisest poldist lahti ei lase.
On ehk keegi kursis, kas saab 2007 forester XT´l vahetada esimesi klotse ilma sadula alumiste poltide lahtivõtmata?
On veel selline küsimus, et kas mitte ei peaks hoolduse käigus üle kontrollima selliseid asju (elutähtsusega polte jne.)?
Klotsid vahetati 60th suure hoolduse käigus.

Velg on mul nüüd rikutud, kas mul on alust/õigust neilt uut nõuda?

E: Nüüd esitati arve kah veel 35€ mehhaaniku väljakutse eest.
Äkki sama mehaanik, kes kütusefiltrit vahetades pumpa paagist välja ei võta :D
Anyway maksin mina treila spiritisse pluss hilisema tööraha veel lisaks kui auto peale hooldust kesklinnas lihtsalt seisma jäi :evil:
Põhjuseks toodi, et bensupumba pistik oli oksüdeerunud, aga kuna pump käib filtrit vahetades paagist väljas ja juhtmed on vaja eelnevalt eemaldada, siis ma väga ei usu, et see iseenesest tekkinud viga sai olla. Kui arvestada hiljem esitatud arve ja see, et paak peale seda jama veel lekkima hakkas, siis hakkasin Mariines hoolduses käima.

Vasta