4. leht 6-st

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 25 Jaan 2012 18:39:15 +0300
Postitas Tubaru
ir kirjutas:Kas mulle tundub või on rehvimõõt erinev?
On erinevad jah kahjuks.
Punasel on 215/65/16 diameeter - 685,9 mm
Mustal on 235/55/17 diameeter - 690,3 mm
Shampanjal on 215/55/17 diameeter - 668,3 mm
Parandage kui eksisin, ma fotode pealt üritasin suumida.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 25 Jaan 2012 19:55:57 +0300
Postitas BlackRabbit
Tubaru kirjutas:
ir kirjutas:Kas mulle tundub või on rehvimõõt erinev?
On erinevad jah kahjuks.
Punasel on 215/65/16 diameeter - 685,9 mm
Mustal on 235/55/17 diameeter - 690,3 mm
Shampanjal on 215/55/17 diameeter - 668,3 mm
Parandage kui eksisin, ma fotode pealt üritasin suumida.
Parandan:Mustal on rehv 225/55/17 ja diameeter 679.3
Rehvi kõrguse vahe on siis: 105.5 mm ja sellise kõrgusega on kiiruse viga 0.
235 oleks juba päris suur erinevus.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 25 Jaan 2012 20:15:00 +0300
Postitas ir
Eks sellest ka visuaalne sarnasus :D ja kõrguse vahe vaevu märgatav.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: P, 19 Veebr 2012 00:36:06 +0300
Postitas Duster
Niisiis on minu impresik ka nüüd tõstetud. Vahetükid tegin mustast rauast, esimesed 26 ning tagumised 32mm kõrged. Miks just nii? Sellepärast et minu masinal on pagassis gaasipaak lisaks, mis minu hinnangul umbes niipalju auto tagumikku ka madalamaks teeb. Üleüldiselt olen rahul, annab tunda küll, seda veel eriti hüplikul teel, kus enne tõstet oleks juba midagi maas ära käinud, nüüd peab jälle hoogu natuke vähem maha võtma kui "koledused" teel vms. Sillastendis peab kindlasti ära käima, esimeste vokkide kalle muutub päris palju, sellest nihkub ka kokkujooks paigast. Tagumised olid "rohelises."
Pildimaterjali leiab minu auto teema alt, homme lisan ka valmis "produkti" pildid.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: N, 23 Veebr 2012 23:19:11 +0300
Postitas djxpsubaru
Kui keegi peaks hakkama veel neid omale ise ehitama, siis minult saab alljärgnevaid.
Ette 12cm läbimõõduga ja taha 9cm läbimõõduga. Võin lõigata torust ükskõik kui kõrge jupi 8) , mille ise loomulikult saadate treimisse. :roll:
PiltPiltPilt

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: R, 24 Veebr 2012 01:29:33 +0300
Postitas Duster
Minul on üle 2007 a forester xt´le sobivad tagumised kõrgendused. Kas antud torud on väljast või seest mõõdetud ning milline on seinapaksus? Treiali juurde minekul soovitan leida sobivat täismaterjali, sest igal treialil ei pruugi nii suuri mõõte kohe olemas olla.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: R, 24 Veebr 2012 12:02:57 +0300
Postitas Tubaru
djxpsubaru, palju tõstad?

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: R, 24 Veebr 2012 13:02:53 +0300
Postitas djxpsubaru
Tõstan eest 3cm ja tagant 3,5cm. Materjali seinapaksus on 3,5 mm. Suurema toru välismõõt on 12,1 cm ja väiksema toru välismõõt on 8,9cm.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 29 Veebr 2012 23:05:29 +0300
Postitas djxpsubaru
Just in case. Äkki kõigil ei ole ligipääsu teemale "Klubiliikmete autod" (külalised ja muu taoline rahvas).

Enne :|
PiltPilt

Pärast :twisted:
PiltPilt

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: E, 09 Apr 2012 16:18:19 +0300
Postitas spinman
tere
kui kellelgi huvi siis räägin ka oma impreza sedaan 2007 vaba hingamisega kere tõstmisest. ostsin tööstusplastist (vist oli selline firma) 25mm tugeva plast (tõenäoliselt mingi komposiit materjal) lehe (konsulteerisin müüjaga seal milline materjal oleks sobilikum) ostsin uued amordi padjad 4tk lasin välja ka pildid klotsidest et oleks arusaadavam ja läksin suvalise treiali juurde rääkisin mida vaja ja milleks. paigaldus iseenesest lihtne ainult uued ja pikemad kinnitus poldid ja muidugi silla regull. kuna enne iga natukenegi suurema mühu otsa tegi karteri kaitse häält siis nüüd sellessuhtes muretu. muidugi suur viga et ei teinud enne ja pärast pilte aga tõste toimib. ühte asja märkasin veel et sai ette ja taha pandud sama paksusega siis minuarust võiks taha umbes 5mm paksemad panna. rahalise poole pealt treial võttis 40€ kuna ei olnud tal cnc pinki siis pidi kaua aega minema.
no jutt siis selline kui hea või halb eks kritiseerige, tänan

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: P, 29 Juul 2012 13:30:22 +0300
Postitas djxpsubaru
sellest ja sellest peaks ka abi olema.

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 24 Juul 2013 19:41:58 +0300
Postitas TeeeTL
Aasta jälle möödas, vahepeal pole vist keegi tõstnud subarut :)
Vahetasin hiljuti taga-amorte 2001a Legacyl ja mõtlesin korraks ka tõstele. Aga hädavaevu sain tungrauaga käändmikku niigi palju allapoole suruda, et originaalpikkuses amort+vedru kinnituste vahele pistetud saaks. Mismoodi see 3cm "pikem" ehk vahetükiga tõstetud amort sinna veel mahub? No sentimeetri võibolla oleks veel saanud vahet pikemaks venitada. Kuidas seda käändmikku siis veel rohkem allapoole painutada paigalduse ajaks?

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: K, 24 Juul 2013 21:59:30 +0300
Postitas Duster
Legacyl võib ju sellega probleeme olla, imprezadel ja forekatel küll ei ole. Legacy on muidu sedaan?

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: N, 25 Juul 2013 00:11:58 +0300
Postitas djxpsubaru
TeeeTL kirjutas: Kuidas seda käändmikku siis veel rohkem allapoole painutada paigalduse ajaks?
Stabika lasid ikka lahti ? Panin oma imprezale ja sinna oleks 10cm ka ära mahtunud :roll:

Re: Foresteri 1" lift kit

Postitatud: N, 25 Juul 2013 13:52:42 +0300
Postitas djxpsubaru
Muide sellel on all taga 8cm ja ees 4cm foorumi kasutaja ka õnneks, aga nimi ei tule meelde :|
Pilt