Probleem rooliga!!!
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Probleem rooliga!!!
Autoks siis Legacy 95 universaal esivedu...2.0 mootoriga
Selline jama, et kui rooli keerad siis veerand pööret näiteks vasakule, korraga jääb nagu rool millegi taha kinni...loe: käib hästi raskelt... ja siis jälle kergelt...niimodi poole pöörete kaupa, sest kui rattad on otse siis kergelt käib ainult veerand pööret vasakule ja paremale...edasi jääb kinni...
Nagu aru saan siis mõni tark mehaanik ikka siin forumis on, kes võibolla selliste asjadega kokku puutunud...
väga ohtlik on niimodi autot parkida v pööret teha...
mis juppi pean otsima hakkama? ja palju selle vahetus võib maksta?
ette tänades, Hardy
Selline jama, et kui rooli keerad siis veerand pööret näiteks vasakule, korraga jääb nagu rool millegi taha kinni...loe: käib hästi raskelt... ja siis jälle kergelt...niimodi poole pöörete kaupa, sest kui rattad on otse siis kergelt käib ainult veerand pööret vasakule ja paremale...edasi jääb kinni...
Nagu aru saan siis mõni tark mehaanik ikka siin forumis on, kes võibolla selliste asjadega kokku puutunud...
väga ohtlik on niimodi autot parkida v pööret teha...
mis juppi pean otsima hakkama? ja palju selle vahetus võib maksta?
ette tänades, Hardy
Legacy 2.2 GX
Minu G2 oli mälu järgi rooli toime samasugune siis, kui roolilatt peetis oli.
Ilmselt avarii tagajärjel oli paindunud või midagi taolist.
Aga ega ma päris kindel ka pole.
Kindel olen ainult selles, et oli täpselt samasugune viga endal ka aga teist marki autoga.
Ilmselt avarii tagajärjel oli paindunud või midagi taolist.
Aga ega ma päris kindel ka pole.
Kindel olen ainult selles, et oli täpselt samasugune viga endal ka aga teist marki autoga.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
no avariid see auto ei ole teinud, nii et millest see roolilatt ikka kõveraks saaks minna...
kas pean pöörduma selle probleemiga mariinesse? auto koguaeg seal käinud...
ega nad vist nii jultunud ei ole, et ütlevad, et terve latt vajab vahetust...see mingi alates 10k kuskil...
teisi subarutega tegelevaid kohti ei ole?
kas pean pöörduma selle probleemiga mariinesse? auto koguaeg seal käinud...
ega nad vist nii jultunud ei ole, et ütlevad, et terve latt vajab vahetust...see mingi alates 10k kuskil...
teisi subarutega tegelevaid kohti ei ole?
Legacy 2.2 GX
Laki Auto pakub vist taastatud latte - hind 10 300, see siis ilma vahetuse tööta. Võib ainult ette kujutada palju Mariines uus orginaal maksab.
Kas kellelgi esinenud ka midagi sellist. Rooli keskasendis justnagu poob kergelt kinni. Kasutad väikest jõudu ja keerad sellest üle, siis keerab kuni lõpuni mõlemale poole normaalselt. Korra esinenud sellist asja, pärast rooliratta vahetust ja siis jälle üle läinud. Äkki vaja roolivõimu vedelikku vaja vahetada - see paar aastat vahetamata. Selline kuri kahtlus, et äkki vägistasid sel rooli vahetusega midagi. Vanaga oli parajalt tegemist ei saanud küljest maha, tuli mõned kinnituspoldid välja puurida, muidu oleks üldse ise vahetanud.
Kas kellelgi esinenud ka midagi sellist. Rooli keskasendis justnagu poob kergelt kinni. Kasutad väikest jõudu ja keerad sellest üle, siis keerab kuni lõpuni mõlemale poole normaalselt. Korra esinenud sellist asja, pärast rooliratta vahetust ja siis jälle üle läinud. Äkki vaja roolivõimu vedelikku vaja vahetada - see paar aastat vahetamata. Selline kuri kahtlus, et äkki vägistasid sel rooli vahetusega midagi. Vanaga oli parajalt tegemist ei saanud küljest maha, tuli mõned kinnituspoldid välja puurida, muidu oleks üldse ise vahetanud.