amorditest
amorditest
Tere
Oskab keegi öelda, kus saaks amorte testida? Tasu eest saab vist igas ülevaatus punktis. Paar aastat tagasi korraldas EAL selliseid tasuta üritusi aga nüüd on vaikus.
Oskab keegi öelda, kus saaks amorte testida? Tasu eest saab vist igas ülevaatus punktis. Paar aastat tagasi korraldas EAL selliseid tasuta üritusi aga nüüd on vaikus.
Kunagi käisin Sierraga sellisel tasuta üritusel, sest teel ülevaatusele jäi lihtsalt ette. Teadsin, et esiamordid on peaaegu olematud, aga riistapuu näitas, et mingi 50% on veel alles, operaator veel noogutas tunnustavalt, et "normaalne!". Ülevaatuspunktis piduristendi sõites jäi nina muidugi õõtsuma ja vana tegi suulise märkuse, et esiamordid ei kõlba kuhugi
Noogutamine näiteks tugeval pidurdamisel toimub igal autol, ka korras amortidega. Iseasi on see, kui vedrusi alla vajutades auto sirgu ajades mitu korda ülesse alla lainetab. Korras amort summutab lainetamise kohe esimese korraga sirgu ajades. Mingi väärtus on seal olemas küll, millest amort loetakse mittekorrasolevaks (liiga pehmeks) 50% see pole. Kui õieti mäletan oli vist 40.
Re: amorditest
kuna ostetud ja ellu äratatud 2,5aastat seisnud legacyl oli juba eoses reguleeritavad amordid tavaliste vastu vahetatud ja tagumised olid seistes otsa saanud, siis sai tagumisteks amortideks hinda vaadates valitud/pandud gaasi KYBid. tutikad. esimesed olid veel korras.
nüüd küsimus-
kuna KYBidega kogemus puudub, siis kas on normaalne, et kui auto on natuke seisnud ja kui siis korra jalaga konksule vajutada jääb auto õõtsuma? teist korda- jälle jääb õõtsuma. kolmas kord võtab kohe kinni ja kõik ok. või pekkis?
nüüd küsimus-
kuna KYBidega kogemus puudub, siis kas on normaalne, et kui auto on natuke seisnud ja kui siis korra jalaga konksule vajutada jääb auto õõtsuma? teist korda- jälle jääb õõtsuma. kolmas kord võtab kohe kinni ja kõik ok. või pekkis?
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: amorditest
Minu 6 aasta tagune kogemus jättis KYBist halva mulje, sest need suutsid poole aastaga otsad anda (gaasikad) ja garantii korras vahetamisega oli suuri probleeme (ilmselt ka edasimüüja küsimus). Vahetasin need Sachsi gaasiamortide vastu ümber ja need kestsid järgmised 3,5 aastat kuni auto müümiseni korralikult. Kuna müüja suutis pankrotti minna, siis vahetas amordid ümber hoopis teine firma. KYB oli jäigem kui Sachs.rusakas kirjutas:kuna ostetud ja ellu äratatud 2,5aastat seisnud legacyl oli juba eoses reguleeritavad amordid tavaliste vastu vahetatud ja tagumised olid seistes otsa saanud, siis sai tagumisteks amortideks hinda vaadates valitud/pandud gaasi KYBid. tutikad. esimesed olid veel korras.
nüüd küsimus-
kuna KYBidega kogemus puudub, siis kas on normaalne, et kui auto on natuke seisnud ja kui siis korra jalaga konksule vajutada jääb auto õõtsuma? teist korda- jälle jääb õõtsuma. kolmas kord võtab kohe kinni ja kõik ok. või pekkis?
Tegu oli Audi A6 2,5 TDIga mille mootor on suhteliselt raske ja selle auto all ei pidanudki KYB kestma. Läbisõit on mul aastas ca 16000 km ja sõidan nendest suurema osa korralikel asfaltteedel, seega ei saanud kogu seda jama ka teede süüks panna.
Re: amorditest
Ma olen kuulnud, et KYB sobib ja peab vastu rohkem jaapanlase all. Mu legacyl on 2 aastat KYB all ja siiani pole mingeid väsimuse märke.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: amorditest
seda pole ma veel siiani kohanud ka, et uus amort peale seismist esimese matsuga õõtsuma jääb