talverehvi mõistlik mõõt 17 tollisele veljele...
talverehvi mõistlik mõõt 17 tollisele veljele...
terekest,
Talv ukse ees ja vaja miskit tõhusamat alla soetada.
Ehket, millist rehvi soovitab üldsus, kui praegu on all 215/45R17 ja paneks talverehvi samale veljele, millel suve omad praegu on.
Ehk siis... mis mõõt oleks mõistlik?
Auto ise Subaru Legacy, sedaan.
Talv ukse ees ja vaja miskit tõhusamat alla soetada.
Ehket, millist rehvi soovitab üldsus, kui praegu on all 215/45R17 ja paneks talverehvi samale veljele, millel suve omad praegu on.
Ehk siis... mis mõõt oleks mõistlik?
Auto ise Subaru Legacy, sedaan.
Imho üldjuhul on kitsamaga parem sõita seega 205/50 17 nt. rehv on natuke kõrgem kah, jääkonarused ei anna nii tunda.
Paneksin kah GT Imprezale 195/55 16 alla aga paraku on seda mõõtu naaste ainult Nokial 12K jooks Lamelle on üsna lai valik aga tahaks nagu jäärada kah sõita. Kui saaks nüüd kuskilt soodsad titepiigid siis võiks ju lamellid kah osta
JP
Paneksin kah GT Imprezale 195/55 16 alla aga paraku on seda mõõtu naaste ainult Nokial 12K jooks Lamelle on üsna lai valik aga tahaks nagu jäärada kah sõita. Kui saaks nüüd kuskilt soodsad titepiigid siis võiks ju lamellid kah osta
JP
eelmine talv oligi 205/55 16. UG 500
IMHO üks kehvemaid rehve meie tingimustes, lörtsis ja märjas lumes ikka väga halb.
lisaks kui keegi taga istub siis kipub see 205 vastu kere minema.
Viimase TM põhjal valiksin isiklikult Gislavedi rehvi, kuna kaotus esimestele Misule tuli valdavalt kiirendus jääl ja pidurdus asfaldil testis, 4wd-ga kaob aga esimene probleem. Eks tuleb asfaldil siis vähe pikemat pikki vahet hoida . Küll oli tal aga tugevad tulemused mulle meeldivates testides nagu külgpidamine ja täpne juhitavus jääl Nokian jääb valikust välja suure müra (90% ikka linnas) ja hinna tõttu.
IMHO üks kehvemaid rehve meie tingimustes, lörtsis ja märjas lumes ikka väga halb.
lisaks kui keegi taga istub siis kipub see 205 vastu kere minema.
Viimase TM põhjal valiksin isiklikult Gislavedi rehvi, kuna kaotus esimestele Misule tuli valdavalt kiirendus jääl ja pidurdus asfaldil testis, 4wd-ga kaob aga esimene probleem. Eks tuleb asfaldil siis vähe pikemat pikki vahet hoida . Küll oli tal aga tugevad tulemused mulle meeldivates testides nagu külgpidamine ja täpne juhitavus jääl Nokian jääb valikust välja suure müra (90% ikka linnas) ja hinna tõttu.
Mul 205/50/16 Gislaved NordFrost 3 all ja ei kurda eriti.
Kuskile vastu ei kä ja kordagi pole ka vastu põhja nühkiva lumega kinni jäänud.
Ka vahepeal hunniku otsa seisma jäädes.
Kas kitsam tlverehv ka alajuhitavuse vastu aitab?
Kuskile vastu ei kä ja kordagi pole ka vastu põhja nühkiva lumega kinni jäänud.
Ka vahepeal hunniku otsa seisma jäädes.
Kas kitsam tlverehv ka alajuhitavuse vastu aitab?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Tegelikult võiks silmas pidada seda, et auto maksimaalne väljanägemine ja libedalsõiduomadused ongi pigem pöördvõrdelises, kui võrdelises seoses. Hästi lihtne füüsika tegelikult. Mida libedam ja pehmem pind on autoratta all (väljaarvatud "põhjatu" pehmus), seda suuremat rolli mängib pidamise seisukohalt auto massi ja rehvilaiuse suhe.
Siin pole midagi mõelda ja leiutada jalgratast uuesti, need küsimused on ammu praktikas välja selgitatud. Võiks natuke mõelda selle üle miks "tegijad" isegi STI-dele talveks pidureid vahetavad ja 15 velgi alla kompunnivad.
Või mõelge natuke selle üle miks on "piigid"-i rehbid nii laiad ehk kitsad nagu nad on.
225 talvel allapanna, selleks peaks auto pigem kusagile 1,7-1,8 tonni ligi tühimassiga olema, kui alla 1,5 nagu Impreza on.
Siin pole midagi mõelda ja leiutada jalgratast uuesti, need küsimused on ammu praktikas välja selgitatud. Võiks natuke mõelda selle üle miks "tegijad" isegi STI-dele talveks pidureid vahetavad ja 15 velgi alla kompunnivad.
Või mõelge natuke selle üle miks on "piigid"-i rehbid nii laiad ehk kitsad nagu nad on.
225 talvel allapanna, selleks peaks auto pigem kusagile 1,7-1,8 tonni ligi tühimassiga olema, kui alla 1,5 nagu Impreza on.
Viimati muutis Ar21, N, 15 Nov 2007 13:33:24 +0300, muudetud 1 kord kokku.
See on kahe otsaga asi, ega need kallimad rehvid asjata kallimad ole, kõik testid näitavad, et pidamine on parem, kuna on parem/kallim kummisegu.m.r.k kirjutas:mõistlik mõõt oleks 225 /45 /17 nii nagu need tavalised mõõdud on
ja ise soovitan odavat rehvi nagu master mingi ostsin just sõbrale ja ei kurda üldse kuna pidamine pidi üli hea olema nii laia ja suure rehvi kohta vot
Ja minu jaoks on nt. 100km/h 10m pidurdusmaa pikkuses oluline vahe - kas paned paugu või mitte.
IMHO on originaal laiusega sõitmine rohkem kesk euroopa teema, kus enamuses on asfalt väljas ja siis ei kulu rehv nii kiiresti, kui kitsam rehv.
Eestis, kus enamus ajast on lörtsine ilm on ikka kasulik, kui rehv suudab tänu auto raskusele kõva pinnaseni vajuda, mitte ei jää lörtsi peale liugu laskma.
Re: talverehvi mõistlik mõõt 17 tollisele veljele...
Et siis võib-olla võhiklik mure, aga välja ütlen siiski ...
Nimelt vahetasin kaks nädalat tagasi suverehvid talverehvide vastu (valitud said KUMHO rehvid, 215 R45 17 tollistele velgedele).
Tänasega olen kord nädalas lasknud õhku juurde ... Algasin 2.3 ees, nädalaga kukub 2.1 peale. Tagant pole kontrollinud, kuna visuaalselt justkui on ok.
Rehvivahetuses juhiti tähelepanu sellele, et veljed on mölkis, aga samas öeldi, et hetkel veel probleemi pole. Praeguse põhjal paistab siiski, et on (vahetatud sai Pirita Rehvitaksos).
Teab keegi midagi öelda velgede korda tegemise kohta (valuveljed siis ilmselgelt). Uusi nagu osta ei tahaks praegu.
Hirmus tänulik olen igasuguse nõu eest.
Nimelt vahetasin kaks nädalat tagasi suverehvid talverehvide vastu (valitud said KUMHO rehvid, 215 R45 17 tollistele velgedele).
Tänasega olen kord nädalas lasknud õhku juurde ... Algasin 2.3 ees, nädalaga kukub 2.1 peale. Tagant pole kontrollinud, kuna visuaalselt justkui on ok.
Rehvivahetuses juhiti tähelepanu sellele, et veljed on mölkis, aga samas öeldi, et hetkel veel probleemi pole. Praeguse põhjal paistab siiski, et on (vahetatud sai Pirita Rehvitaksos).
Teab keegi midagi öelda velgede korda tegemise kohta (valuveljed siis ilmselgelt). Uusi nagu osta ei tahaks praegu.
Hirmus tänulik olen igasuguse nõu eest.
Legacy 3.0 180kW (2006)
Re: talverehvi mõistlik mõõt 17 tollisele veljele...
õhukummid sisse ja rahu majas