Ma usun, et selle teema võib nüüd osaliselt lukku panna, vähemalt see mis kiirust puudutab ja juhitavust puudutab. IR-i poolt raplas sõidetud aeg oli vist parim stock auto oma? Kask sõitis oma 2.0-ga ka vist mitteametlikult üsna lähedal.Equ kirjutas:Tre,
Tiffi jutust jääb mulje, et vana oli parem?! Päris palju negatiivseid kommentaare oli ka seal lugeda ma vaatan. Ega objektiivset ülevaadet vaevalt, et kuskilt leiab? Kui sellist asja üldse olemas on.
Equ
Erinevad videod Subarutest
Tre,
Leidsin midagi esimese EOSi kohta. Ei teadnudki, et selline video tehtud on.
http://www.youtube.com/watch?v=SKVVXex21KA
Equ
Leidsin midagi esimese EOSi kohta. Ei teadnudki, et selline video tehtud on.
http://www.youtube.com/watch?v=SKVVXex21KA
Equ
Seksikas (Jaapani stiilis) foresteri reklaam.
http://www.autoblog.com/2008/05/14/vide ... pan-style/
http://www.autoblog.com/2008/05/14/vide ... pan-style/
Kuidas mitte veokalt laadida subarut.
Kust küll selliseid ajuhiiglasi leitakse?
http://www.break.com/index/how-not-to-unload-a-car.html
Kust küll selliseid ajuhiiglasi leitakse?
http://www.break.com/index/how-not-to-unload-a-car.html
Küllalt on ilmunud ka juba kõige uuemate mudelite võrdlusteste omavahel.
Ja täpselt nagu ikka ühes testis on üks parem ja teises testis teine. Sellisest faktist ei saa nagu mööda vaadata, kes neid teste loeb ja jälgib piisavalt erinevatest allikatest.
Mina olen lugenud näiteks jälle Saksamaal (TM) tehtud teste kus (professionaalsed testisõitjad - ei tea mida see küll tegelikult tähendada võiks ) jõuavad üksmeelsele järeldusele, et kiiruses on mõlemad mudelid EVO X ja uus STI kaotanud võrreldes eelmiste mudelitega tänu raskuse kasvule ja vaatamata võimsuse kasvule ning STI-le heidetakse ette isegi juhitavusprobleeme libedal (üle teatud piiri läheb väga kiiresti ja järsult ülejuhitavaks). Peale kõige muu polnud selles testis STI kiirem EVO-st isegi asfaldil nagu mõned testid väitnud on.
Minu jaoks on see piisav, et arvata, et need testid näitavad AINULT VÄGA KONKREETSES kontekstis midagi ja juba teiste inimeste käes ja teistel radadel võib asi olla hoopis teistpidi.
Mas pole ka nõus sellega, et STI on alati varem olnud aeglasem EVO-st. Ma olen nõus sellega, et erandlikult tehaseseades masinate puhul (kaasarvatud tehase rehvirõhud) ENAMASTI on STI olnud aeglasem asfaldil ja sedagi sellisel juhul, kui testimiseks kasutati "kiiret" ringrada. Aeglaasema ja raske raja puhul on STI isegi varem võitnud ka asfaldil. (konkreetselt lugenud ühte USA-s tehtud testi).
Ja täpselt nagu ikka ühes testis on üks parem ja teises testis teine. Sellisest faktist ei saa nagu mööda vaadata, kes neid teste loeb ja jälgib piisavalt erinevatest allikatest.
Mina olen lugenud näiteks jälle Saksamaal (TM) tehtud teste kus (professionaalsed testisõitjad - ei tea mida see küll tegelikult tähendada võiks ) jõuavad üksmeelsele järeldusele, et kiiruses on mõlemad mudelid EVO X ja uus STI kaotanud võrreldes eelmiste mudelitega tänu raskuse kasvule ja vaatamata võimsuse kasvule ning STI-le heidetakse ette isegi juhitavusprobleeme libedal (üle teatud piiri läheb väga kiiresti ja järsult ülejuhitavaks). Peale kõige muu polnud selles testis STI kiirem EVO-st isegi asfaldil nagu mõned testid väitnud on.
Minu jaoks on see piisav, et arvata, et need testid näitavad AINULT VÄGA KONKREETSES kontekstis midagi ja juba teiste inimeste käes ja teistel radadel võib asi olla hoopis teistpidi.
Mas pole ka nõus sellega, et STI on alati varem olnud aeglasem EVO-st. Ma olen nõus sellega, et erandlikult tehaseseades masinate puhul (kaasarvatud tehase rehvirõhud) ENAMASTI on STI olnud aeglasem asfaldil ja sedagi sellisel juhul, kui testimiseks kasutati "kiiret" ringrada. Aeglaasema ja raske raja puhul on STI isegi varem võitnud ka asfaldil. (konkreetselt lugenud ühte USA-s tehtud testi).