Kõik WRC'ga seonduv.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
perkki
- Postitusi: 37
- Liitunud: T, 20 Nov 2007 23:49:41 +0300
- Asukoht: Peetri
-
Kontakt:
#1
Postitus
Postitas perkki » E, 03 Mär 2008 21:29:51 +0300
-
Andy
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: P, 17 Veebr 2008 00:44:30 +0300
- Asukoht: Tallinn
#2
Postitus
Postitas Andy » E, 03 Mär 2008 22:31:47 +0300
Poisid vaadake, kes roolis ... - kui ma ei eksi, siis meie rallilegend
Markko Märtin ise!!!
... kui mitte Markko, siis tema äratuntavalt hõbedane E.O.S.`i logodega kiiver!
... ohh nostalgia!
-
Equ
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
-
Kontakt:
#3
Postitus
Postitas Equ » E, 03 Mär 2008 23:21:25 +0300
Tre,
Lisaks on kaardilugejaks Kristo Kraag
Equ
-
sulapekk
- Guru
- Postitusi: 1078
- Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
- Asukoht: Tartu
#4
Postitus
Postitas sulapekk » T, 04 Mär 2008 01:55:55 +0300
tähendab et siis skuupi ei tulegi...
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#5
Postitus
Postitas JP » T, 04 Mär 2008 11:54:53 +0300
sulapekk kirjutas:tähendab et siis skuupi ei tulegi...
karta on, liigne tuuletakistus
-
huviline7
- Guru
- Postitusi: 543
- Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300
#6
Postitus
Postitas huviline7 » T, 04 Mär 2008 19:35:08 +0300
Tundub jah, et Märtin, aga kas ka Kraag?
Se on juba huvitav... vägev ikka - meie mehed testivad WRC masinat, lihtsalt kuidagi he tunne on
nelivedu auto ilu
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#7
Postitus
Postitas JP » T, 04 Mär 2008 20:36:58 +0300
piltide pealkirjaks on et MM testib Sardiinias uut autot.
-
aivar
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: E, 10 Sept 2007 21:48:41 +0300
- Asukoht: tallinn
#8
Postitus
Postitas aivar » T, 04 Mär 2008 21:15:27 +0300
Huvitav aga kus kohast siis turbo õhku saab kapott jumala sile nagu lapse pepu.
-
swrt
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 366
- Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300
#9
Postitus
Postitas swrt » T, 04 Mär 2008 21:50:11 +0300
huvitav jah mis jahutus isegi alumine grill on kinni lapitud.07 aasta siis selline kapoti alt
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#10
Postitus
Postitas JP » K, 05 Mär 2008 15:26:48 +0300
Tegelikult on ju kõigil need scoobid olnud kinnised disaini elemendid.
Võimalik ju et see alumine osa on testimiseks meelega kinni pandud, testitakse jahutuse toimivust. Samas ei pruugi ju see disain veel lõplik olla.
Elame näeme.
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#11
Postitus
Postitas JP » E, 12 Mai 2008 10:19:11 +0300
http://www.serviceparknews.com/?c=118&a=1435
Tundub, et vana sõidab ikka jätkuvalt kiiresti, miks muidu tiimi omanikud teda hea meelega roolis näeks. Praegu on ju hea põhisõitjatega võrrelda ka.
Kuigi karta on, et seda ikkagi ei juhtu.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#12
Postitus
Postitas Ar21 » T, 13 Mai 2008 17:27:32 +0300
Pole see scoop seal tavalisel WRX-il õhk-õhk tüüpi IC-ga mingi ainult disainielement. IC on ju palavas mootoriruumis üleval lapikult. Sõiduajal jahutab IC sellekaudu ikka üksjagu.
Kõige vanemal Legacy Turbol on näiteks hoopis vesi-õhk tüüpi IC, mille jahutusvedeliku radikas on ees frontaalselt, mootoriradika ees. Cooler on ise küll sama kohapeal, aga veesärgiga ümbritsetud. Kapoti scoop´i kaudu puhub tal ainult turbo enda peale jahutuseks õhku.
Järgmisel Impreza GT-l puhub samuti ainult turbo peale, aga sellel on tavaline õhk-õhk tüüpi IC kapotiall ilma veesärgita. Selle IC ei saagi mingit õhkjahutust.
Uuematel puhub sealt aga ainult IC peale ja turbo õhkjahutust ei saa, kuna see on teise kohapeal, kui algselt oli.
Kui panna intercooler frontaalseks (nagu WRC-l) siis pole sellel scoopil seal üldse erilist mõtet. Õhk-õhk tüüpi IC ongi kõige effektiivsem esiasetuses.
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#13
Postitus
Postitas JP » T, 13 Mai 2008 17:42:34 +0300
Ar21 kirjutas:Pole see scoop seal tavalisel WRX-il õhk-õhk tüüpi IC-ga mingi ainult disainielement.
Kui panna intercooler frontaalseks (nagu WRC-l) siis pole sellel scoopil seal üldse erilist mõtet. Õhk-õhk tüüpi IC ongi kõige effektiivsem esiasetuses.
khmm, see siin ongi ju WRC teema ja WRC jutt.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#14
Postitus
Postitas Ar21 » K, 14 Mai 2008 09:02:42 +0300
Ma arvasin, et äkki see jutt veidi seletab miks sellel WRC-l pole seda kapotiscoopi või, et miks tal pole frontaalse intercooleriga erilist mõtet.
Aga äkki eksisin ...