1. leht 1-st

WRC mootor

Postitatud: E, 25 Juul 2005 12:00:01 +0300
Postitas Ar21
Vaevalt keegi täpsemalt teab, aga proovida ju ikkagi võiks. Mis nippidega saadakse ~300 hj.(tegelt veidi rohkem) mootorist ~500 hj. mootorile omane pöördemoment (550-600 n/m). Tuuninguga võib Subaru mootorist täiesti 300-400 hj. kätte saada, aga sellist pöördemomenti küll nii lihtsalt ei saa. Isegi uuel Mölderi N rühma EVO-l, kui ma õieti mäletan ütles olevat 490 n/m (vanal oli 440 või 430). Ega neil N-edel ju võimu suurt rohkem ole, kui orginaaliski, aga pöördemoment jällegi hoopis midagi muud. Ise pakuks, et chip´itatud kõvasti, nii, et bensu põletavad metsikult. Räägivad ju isegi 100 liitrist sajale.

Postitatud: E, 25 Juul 2005 12:01:19 +0300
Postitas Ar21
Tegelt oli WRC pöördemoment vist veel kõvem - kuni 650n/m.

Postitatud: E, 25 Juul 2005 12:58:16 +0300
Postitas Axxept
kuskil 580-600 umbes jah

Postitatud: E, 25 Juul 2005 15:41:50 +0300
Postitas Ar21
Et, kütusekogusele vastav õhk samuti "sisse ajada" selleks peab vast ikka turbol metsik "boost" olema. Ja sellele vaatamata ei põle ju kogu kütus silindrites ära.
Ikkagi suhteliselt uskumatu, et 2 liitrisest 4 silindrisest mootorist sellist pöördemomenti saab. Samapalju, kui ühes kõrges forseeringuastems oleval V8 või V10.

Postitatud: E, 25 Juul 2005 15:47:06 +0300
Postitas Ar21
ja seda vaatamata sellele, et võimsus on sisselaskepiirajaga (34 mm läbimõõt) ~300 hj peale "kägistatud". Huvitav, et pöördemoment osatakse ikkagi säilitada vaatamata "kägistatud" võimsusele.

Postitatud: E, 25 Juul 2005 15:50:28 +0300
Postitas vaska
Japsid oskavad vähesest viimast võtta, samas ega wrc masinate eluiga ei mõõdeta ka kuudega...

Postitatud: E, 25 Juul 2005 23:03:36 +0300
Postitas leg200
Natuke inglise keelset lugemist Subaru WRC mootorist:
http://64.119.173.9/forums/showthread.php?t=69783

Postitatud: T, 13 Veebr 2007 10:49:58 +0300
Postitas leg200