Subaru loobub MM sarjast

Kõik WRC'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Subaru loobub MM sarjast

#1 Postitus Postitas vaska » T, 16 Dets 2008 16:12:09 +0300

Subaru ralliautosid tootev Fuji Heavy Industries kinnitas tänasel pressikonverentsil juba varem levinud kuuldusi, et tuleval hooajal Subaru meeskond MM-sarjas ei osale. Loobumise põhjuseks on üleilmne majanduskriis.

Nüüd jääb sarja kaks tehasetiimi - Citroen ja Ford, paar päeva tagasi teatas oma loobumisest ka Suzuki meeskond.

Subaru sõitjatel Petter Solbergil ja Chris Atkinsonil olid meeskonnaga kehtivad lepingud ka eelseisvaks hooajaks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

erx1976
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: R, 02 Mai 2008 10:52:50 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas erx1976 » T, 16 Dets 2008 16:43:00 +0300

nägemist WRC ja tere tulemast Super 2000!!!!
Rallysõltlane - 56947640

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#3 Postitus Postitas JP » T, 16 Dets 2008 22:47:50 +0300

erx1976 kirjutas:nägemist WRC ja tere tulemast Super 2000!!!!
Ma ei saa mitte vaikki olla, kuid see imeb ikka täiega, kuidas FIA asja reguleerib.

Nüüd, kui pea kõigil tootjatel on olemas turbomootorid ja mida oleks hea promoda siis FIA teeb risti vastupidi ja keelab need ära. Täitsa absurd ikka.

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

#4 Postitus Postitas sulapekk » T, 16 Dets 2008 23:14:48 +0300

kõik on arusaadav ju. järelikult FIA puldis olevatele meestele (kes juhtumisi on ka F1 asja omanikeringis) ei meeldinud, et WRC'd niipalju jälgitakse et see nende F1 asja juurest raha hakkas ära viima.

motospordi vaatajaid on alati mingi kindel mass. eks siis natuke palju liikus ühele või teisele poole ja oli vaja vähe korrigeerida.

erx1976
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: R, 02 Mai 2008 10:52:50 +0300
Asukoht: Tallinn

#5 Postitus Postitas erx1976 » T, 16 Dets 2008 23:25:08 +0300

Võrreldes WRC-autoga on Super 2000 masinaklassi auto kordi odavam. Nii on FIA poolt määratud, et auto maksimaalseks hinnaks on 168 000 Eurot ehk ligi 2,6 miljonit krooni, uue WRC-auto hind samas läheneb 10 miljonile Eesti kroonile. Et auto püsiks konkurentsivõimeline, tuleks lisaks soetada ka 50 000 Euro ehk ligi 800 000 krooni eest varuosi. Mõned aastad tagasi üritas FIA sarnaselt reglementeerida ka Junior WRC sarja autode hinda, kuid hoolimata sellest kujunesid need lõpuks oluliselt kõrgemaks.

Kuigi väliselt on WRC ja Super 2000 auto üsna sarnased, peituvad peamised erinevused kesta all. Mõlemad on küll neljarattaveolised, kuid kui WRC-auto juures kasutatakse 2liitrist turbomootorit, elektroonilisi diferentsiaale ja elektro-hüdraulilist käiguvahetust, siis Super 2000 puhul 2liitrist vabalthingavat mootorit, mehhaanilisi diferentsiaale ja järjestiklülitusega käiguvahetust. Kui võimsuses on vahe marginaalne, 300 vs 280 hobujõudu, siis oluliselt erinev on maksimaalne pöördemoment: 700 vs 250 njuutonmeetrit. Küll on Super 2000 auto mõnevõrra kergem, näiteks kruusal on selles klassis lubatud miinimumkaal 1100 kg, WRC-autol 1230 kg.
Rallysõltlane - 56947640

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#6 Postitus Postitas swrt » T, 16 Dets 2008 23:31:37 +0300

Jama lugu jah,eks sellega ole tõesti WRC lõpp.Elagu Mosley ja Eccelstone

erx1976
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: R, 02 Mai 2008 10:52:50 +0300
Asukoht: Tallinn

#7 Postitus Postitas erx1976 » T, 16 Dets 2008 23:37:27 +0300

Siin ka üht - teist kirjas - http://motorsport.ee/?id=main&n=1921
Rallysõltlane - 56947640

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#8 Postitus Postitas swrt » T, 16 Dets 2008 23:50:47 +0300

2 milli kanti maksab N4 masin uuest peast millel väänet 550 kanti ja on tehnika poolest põhimõtteliselt stock.Raja ääres seisjal läheb vist päris igavaks vaadata vabalthingavat masinat sellise võimsusega.Miski pärast ma ei usu,et pääsevad nii odavate autodega s2000

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

#9 Postitus Postitas aaro » K, 17 Dets 2008 12:47:32 +0300

WRC pole ju samas muu kui lihtsalt reklaam autotootjatele. Mis te arvate, kust Subaru oma kuulsuse on saanud? Hetkel on küll tagasilöök kõva aga kindlasti taastub WRC uute reeglite põhiselt ja siis on juba konkurente kõvasti rohkem, sest paljud tootjad ja ka erasõitjad saavad endale seda lõbu rahaliselt lubada.

Jään huviga ootama 8)

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

#10 Postitus Postitas raig0 » K, 17 Dets 2008 13:42:42 +0300

Prodrive bossi David Richardsi intervjuu:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/7785734.stm
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

#11 Postitus Postitas huviline7 » K, 17 Dets 2008 22:06:15 +0300

Ok et odavam tuleks jne (võiks siis juba TDI ja Hübriid koned teha) aga miks on vaja kaotada WRC nimi, ei saa aru. Keda see S2000 ikka paelub, seostub kohe honda sellega.

Samas mis siis nigu N'i mõte jääb? kumb siis kiiremaid aegu suudab pakkuda? ühel ühed teisel teised eelised ...

LE-rallil sõitis S2000 Pesukaru, liikus suht mõnusalt silmale, kuigi ajad N'dega ühes skaalas, wrc oli hoopis teine maailm.
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

#12 Postitus Postitas Equ » N, 18 Dets 2008 01:01:30 +0300

Tre,

Noh, ega S2000+ variant mis tuleb asendama WRC-d ei jää hetke S2000 (4WD, vabalt hingav, H-shifter) tasemele. Lisatakse turbo, labadega käiguvahetus ja veel nipet-näpet. Ei tule küll alguses kindlasti nii kiire ja võimas kui WRC aga N-ist kiirem igatahes. Lisaks toob see kindlasti autotootjate näol ka lisa juurde, sest juba praegu on erinevaid S2000 masinaid rohkem kui WRC-id omalajal.

Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

erx1976
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: R, 02 Mai 2008 10:52:50 +0300
Asukoht: Tallinn

#13 Postitus Postitas erx1976 » N, 18 Dets 2008 08:23:49 +0300

Olen kusagilt lugenud et isegi Lada on hakkama saanud S 2000 autoga ja S 2000-ga on soovinud liituda ka teised ekstreemsed auto tootjad.
Rallysõltlane - 56947640

Nimi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 173
Liitunud: P, 28 Okt 2007 20:57:42 +0300

#14 Postitus Postitas Nimi » N, 18 Dets 2008 19:04:04 +0300

nendel S2000 autodel ei ole hetkel ka H-lülitusega kastid. Rooli külge neid labasid saab panna ükskõik millisele masinale, millel siis sequential kastid. Kusjuures need S2000 autod peaksid juba praegu N-idest kiiremad olema. Oleneb see loomulikult ka sellest, kes roolis.
Jaa, 4vedu on tore asi!

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

#15 Postitus Postitas raig0 » N, 18 Dets 2008 20:17:12 +0300

XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta