1. leht 1-st

Subaru loobub MM sarjast

Postitatud: T, 16 Dets 2008 16:12:09 +0300
Postitas vaska
Subaru ralliautosid tootev Fuji Heavy Industries kinnitas tänasel pressikonverentsil juba varem levinud kuuldusi, et tuleval hooajal Subaru meeskond MM-sarjas ei osale. Loobumise põhjuseks on üleilmne majanduskriis.

Nüüd jääb sarja kaks tehasetiimi - Citroen ja Ford, paar päeva tagasi teatas oma loobumisest ka Suzuki meeskond.

Subaru sõitjatel Petter Solbergil ja Chris Atkinsonil olid meeskonnaga kehtivad lepingud ka eelseisvaks hooajaks.

Postitatud: T, 16 Dets 2008 16:43:00 +0300
Postitas erx1976
nägemist WRC ja tere tulemast Super 2000!!!!

Postitatud: T, 16 Dets 2008 22:47:50 +0300
Postitas JP
erx1976 kirjutas:nägemist WRC ja tere tulemast Super 2000!!!!
Ma ei saa mitte vaikki olla, kuid see imeb ikka täiega, kuidas FIA asja reguleerib.

Nüüd, kui pea kõigil tootjatel on olemas turbomootorid ja mida oleks hea promoda siis FIA teeb risti vastupidi ja keelab need ära. Täitsa absurd ikka.

Postitatud: T, 16 Dets 2008 23:14:48 +0300
Postitas sulapekk
kõik on arusaadav ju. järelikult FIA puldis olevatele meestele (kes juhtumisi on ka F1 asja omanikeringis) ei meeldinud, et WRC'd niipalju jälgitakse et see nende F1 asja juurest raha hakkas ära viima.

motospordi vaatajaid on alati mingi kindel mass. eks siis natuke palju liikus ühele või teisele poole ja oli vaja vähe korrigeerida.

Postitatud: T, 16 Dets 2008 23:25:08 +0300
Postitas erx1976
Võrreldes WRC-autoga on Super 2000 masinaklassi auto kordi odavam. Nii on FIA poolt määratud, et auto maksimaalseks hinnaks on 168 000 Eurot ehk ligi 2,6 miljonit krooni, uue WRC-auto hind samas läheneb 10 miljonile Eesti kroonile. Et auto püsiks konkurentsivõimeline, tuleks lisaks soetada ka 50 000 Euro ehk ligi 800 000 krooni eest varuosi. Mõned aastad tagasi üritas FIA sarnaselt reglementeerida ka Junior WRC sarja autode hinda, kuid hoolimata sellest kujunesid need lõpuks oluliselt kõrgemaks.

Kuigi väliselt on WRC ja Super 2000 auto üsna sarnased, peituvad peamised erinevused kesta all. Mõlemad on küll neljarattaveolised, kuid kui WRC-auto juures kasutatakse 2liitrist turbomootorit, elektroonilisi diferentsiaale ja elektro-hüdraulilist käiguvahetust, siis Super 2000 puhul 2liitrist vabalthingavat mootorit, mehhaanilisi diferentsiaale ja järjestiklülitusega käiguvahetust. Kui võimsuses on vahe marginaalne, 300 vs 280 hobujõudu, siis oluliselt erinev on maksimaalne pöördemoment: 700 vs 250 njuutonmeetrit. Küll on Super 2000 auto mõnevõrra kergem, näiteks kruusal on selles klassis lubatud miinimumkaal 1100 kg, WRC-autol 1230 kg.

Postitatud: T, 16 Dets 2008 23:31:37 +0300
Postitas swrt
Jama lugu jah,eks sellega ole tõesti WRC lõpp.Elagu Mosley ja Eccelstone

Postitatud: T, 16 Dets 2008 23:37:27 +0300
Postitas erx1976
Siin ka üht - teist kirjas - http://motorsport.ee/?id=main&n=1921

Postitatud: T, 16 Dets 2008 23:50:47 +0300
Postitas swrt
2 milli kanti maksab N4 masin uuest peast millel väänet 550 kanti ja on tehnika poolest põhimõtteliselt stock.Raja ääres seisjal läheb vist päris igavaks vaadata vabalthingavat masinat sellise võimsusega.Miski pärast ma ei usu,et pääsevad nii odavate autodega s2000

Postitatud: K, 17 Dets 2008 12:47:32 +0300
Postitas aaro
WRC pole ju samas muu kui lihtsalt reklaam autotootjatele. Mis te arvate, kust Subaru oma kuulsuse on saanud? Hetkel on küll tagasilöök kõva aga kindlasti taastub WRC uute reeglite põhiselt ja siis on juba konkurente kõvasti rohkem, sest paljud tootjad ja ka erasõitjad saavad endale seda lõbu rahaliselt lubada.

Jään huviga ootama 8)

Postitatud: K, 17 Dets 2008 13:42:42 +0300
Postitas raig0
Prodrive bossi David Richardsi intervjuu:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/7785734.stm

Postitatud: K, 17 Dets 2008 22:06:15 +0300
Postitas huviline7
Ok et odavam tuleks jne (võiks siis juba TDI ja Hübriid koned teha) aga miks on vaja kaotada WRC nimi, ei saa aru. Keda see S2000 ikka paelub, seostub kohe honda sellega.

Samas mis siis nigu N'i mõte jääb? kumb siis kiiremaid aegu suudab pakkuda? ühel ühed teisel teised eelised ...

LE-rallil sõitis S2000 Pesukaru, liikus suht mõnusalt silmale, kuigi ajad N'dega ühes skaalas, wrc oli hoopis teine maailm.

Postitatud: N, 18 Dets 2008 01:01:30 +0300
Postitas Equ
Tre,

Noh, ega S2000+ variant mis tuleb asendama WRC-d ei jää hetke S2000 (4WD, vabalt hingav, H-shifter) tasemele. Lisatakse turbo, labadega käiguvahetus ja veel nipet-näpet. Ei tule küll alguses kindlasti nii kiire ja võimas kui WRC aga N-ist kiirem igatahes. Lisaks toob see kindlasti autotootjate näol ka lisa juurde, sest juba praegu on erinevaid S2000 masinaid rohkem kui WRC-id omalajal.

Equ

Postitatud: N, 18 Dets 2008 08:23:49 +0300
Postitas erx1976
Olen kusagilt lugenud et isegi Lada on hakkama saanud S 2000 autoga ja S 2000-ga on soovinud liituda ka teised ekstreemsed auto tootjad.

Postitatud: N, 18 Dets 2008 19:04:04 +0300
Postitas Nimi
nendel S2000 autodel ei ole hetkel ka H-lülitusega kastid. Rooli külge neid labasid saab panna ükskõik millisele masinale, millel siis sequential kastid. Kusjuures need S2000 autod peaksid juba praegu N-idest kiiremad olema. Oleneb see loomulikult ka sellest, kes roolis.

Postitatud: N, 18 Dets 2008 20:17:12 +0300
Postitas raig0