Lamellid või naelkummid

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Kas olete nõus väitega, et lamell on Eesti tingimustes parem kui nael?

Jah
11
29%
Ei
24
63%
Vahet pole
3
8%
 
Hääli kokku: 38

Sõnum
Autor
subaru21
Postitusi: 11
Liitunud: K, 22 Veebr 2006 22:06:45 +0300

#16 Postitus Postitas subaru21 » N, 01 Nov 2007 23:34:24 +0300

lugege viimast autolehte,arvan et vastused saab sealt kindlasti

erx003
Postitusi: 44
Liitunud: T, 10 Juul 2007 16:17:03 +0300
Asukoht: järvamaa

#17 Postitus Postitas erx003 » L, 03 Nov 2007 17:28:23 +0300

küsimus ka siia vahele tundus nagu asja kohane , kuidas diffrid ja vahekastid vastu peavad kui kasutad erinevaid rehve eri teljel ?? või on see ok ?? kas rehvid peavad yhte mõõtu olema yhel teljel ntx: kui on 2 rehvi mis on sõitnud 1 a. ja ostad 2 tutikat sama firma rehvi (mis on sama mõõdu ja mustriga ) kas nii tohib??

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#18 Postitus Postitas vaska » P, 04 Nov 2007 03:17:54 +0300

erx003 kirjutas:küsimus ka siia vahele tundus nagu asja kohane , kuidas diffrid ja vahekastid vastu peavad kui kasutad erinevaid rehve eri teljel ?? või on see ok ?? kas rehvid peavad yhte mõõtu olema yhel teljel ntx: kui on 2 rehvi mis on sõitnud 1 a. ja ostad 2 tutikat sama firma rehvi (mis on sama mõõdu ja mustriga ) kas nii tohib??
KÕIK rehvid peavad olema samasuured, sama kulumisastmega ja sama mustriga. Kõikvõimalikele suvalistele kombinatsioonidele hakkavad vahekast, differ ja muud käiguosad häälekalt vastu protesteerima.

Tiba OT teemat ka: Lörtsis kannatab lamelliga täiesti sõita, samas kiirelt ära jäätunud lörtsil oli väga hapu olla. Õnneks ei läinud nii nagu ühel CR-V'l ja C mesaril, aga teelpüsimine nõudis väga ettevaatlikku pedaalide doseerimist.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

erx003
Postitusi: 44
Liitunud: T, 10 Juul 2007 16:17:03 +0300
Asukoht: järvamaa

#19 Postitus Postitas erx003 » P, 04 Nov 2007 13:36:42 +0300

aga kas võib ka kasutada ka protirehvi või ei ole see hea ??

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#20 Postitus Postitas HUNT113 » P, 04 Nov 2007 17:23:29 +0300

Kui kõik 4 on protikad-anna minna.
Sõltub muidugi proti kvaliteedist ja müra on tunduvalt suurem.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#21 Postitus Postitas Axxept » P, 04 Nov 2007 17:36:10 +0300

ostsin ka eelmisel aastal niisama jääpeal proovimiseks masteri protid.
krt pole neil midagi viga, segu on pehme nagu hakka 4/5-l :lol:
muidugi kui võtta juba koos naastudega prott siis neid naaste kauaks ei ole.
ja päris ausalt, need tulid sealt väga kiiresti välja :D
vbla oleks pidanud natuke rahulikumat sissesõitu tegema, aga nii ta läks.

mina arvan et kui sul on 1. talv sõitnud rehvid, mida sa ei ole ära põletanud asfaldil, nii et see vahe tutikatega tõesti suur on, ei ole viga midagi kui sa nad alla topid.
Pilt Outback & STi
SirAutorent

erx003
Postitusi: 44
Liitunud: T, 10 Juul 2007 16:17:03 +0300
Asukoht: järvamaa

#22 Postitus Postitas erx003 » E, 05 Nov 2007 00:28:51 +0300

selge endal ka nagu soov see aasta jäärajale minna kätt proovima (ehk siis nii sama hrajutama) sellest ka et võixsid veits odavamad rehvid olla mitte kallid firmakat, protte seal hea äästada,

protidest yx kogemus et endisel autol olid ka ja sõitsin ~3a ja ei juhtund nendega midagi hullu, pääris ok asjad.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#23 Postitus Postitas vaska » E, 05 Nov 2007 01:50:07 +0300

erx003 kirjutas:selge endal ka nagu soov see aasta jäärajale minna kätt proovima (ehk siis nii sama hrajutama) sellest ka et võixsid veits odavamad rehvid olla mitte kallid firmakat, protte seal hea äästada,

protidest yx kogemus et endisel autol olid ka ja sõitsin ~3a ja ei juhtund nendega midagi hullu, pääris ok asjad.
Võta parem titepiigid ligi, on tiba julgem tunne. Eraldi velgede peal kaasa, tungraud pagassi, kohapeal tõstad ümber - päris mitmed sõidavad nii nädalavahetustel jääpeal poognaid.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#24 Postitus Postitas lauri » E, 05 Nov 2007 12:22:10 +0300

No jäärajal rallimine ei tee rehvidele küll midagi nii hullu, et selle jaoks peaks eraldi protte ostma minema. Titepiigid peavad muidugi paremini, aga seda suuremad on ka kiirused, kus vigu saab teha, pärast on rohkem lumevallis kaevamist ;)
Ise olen sõitnud talvel nii naelte kui lamellide kui suverehvidega, kraavi pole siiani külastanud mitte ühegagi. Kiirus vaja lihtsalt vastav valida. Eelistan siiski naelasid, sõidumürast on mul kama, pidamine jäisel pinnal on minu jaoks argument. Loomulikult ei ole ka naeltel kiilaka peal head pidamist, aga lamellidega võrreldes on vahe siiski suur. Ja ehkki kiilakat palju ei kohta, on see siiski teekate, mis suudab kõige rohkem üllatada :)

Vasta