Lamellid või naelkummid
küsimus ka siia vahele tundus nagu asja kohane , kuidas diffrid ja vahekastid vastu peavad kui kasutad erinevaid rehve eri teljel ?? või on see ok ?? kas rehvid peavad yhte mõõtu olema yhel teljel ntx: kui on 2 rehvi mis on sõitnud 1 a. ja ostad 2 tutikat sama firma rehvi (mis on sama mõõdu ja mustriga ) kas nii tohib??
KÕIK rehvid peavad olema samasuured, sama kulumisastmega ja sama mustriga. Kõikvõimalikele suvalistele kombinatsioonidele hakkavad vahekast, differ ja muud käiguosad häälekalt vastu protesteerima.erx003 kirjutas:küsimus ka siia vahele tundus nagu asja kohane , kuidas diffrid ja vahekastid vastu peavad kui kasutad erinevaid rehve eri teljel ?? või on see ok ?? kas rehvid peavad yhte mõõtu olema yhel teljel ntx: kui on 2 rehvi mis on sõitnud 1 a. ja ostad 2 tutikat sama firma rehvi (mis on sama mõõdu ja mustriga ) kas nii tohib??
Tiba OT teemat ka: Lörtsis kannatab lamelliga täiesti sõita, samas kiirelt ära jäätunud lörtsil oli väga hapu olla. Õnneks ei läinud nii nagu ühel CR-V'l ja C mesaril, aga teelpüsimine nõudis väga ettevaatlikku pedaalide doseerimist.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
ostsin ka eelmisel aastal niisama jääpeal proovimiseks masteri protid.
krt pole neil midagi viga, segu on pehme nagu hakka 4/5-l
muidugi kui võtta juba koos naastudega prott siis neid naaste kauaks ei ole.
ja päris ausalt, need tulid sealt väga kiiresti välja
vbla oleks pidanud natuke rahulikumat sissesõitu tegema, aga nii ta läks.
mina arvan et kui sul on 1. talv sõitnud rehvid, mida sa ei ole ära põletanud asfaldil, nii et see vahe tutikatega tõesti suur on, ei ole viga midagi kui sa nad alla topid.
krt pole neil midagi viga, segu on pehme nagu hakka 4/5-l
muidugi kui võtta juba koos naastudega prott siis neid naaste kauaks ei ole.
ja päris ausalt, need tulid sealt väga kiiresti välja
vbla oleks pidanud natuke rahulikumat sissesõitu tegema, aga nii ta läks.
mina arvan et kui sul on 1. talv sõitnud rehvid, mida sa ei ole ära põletanud asfaldil, nii et see vahe tutikatega tõesti suur on, ei ole viga midagi kui sa nad alla topid.
selge endal ka nagu soov see aasta jäärajale minna kätt proovima (ehk siis nii sama hrajutama) sellest ka et võixsid veits odavamad rehvid olla mitte kallid firmakat, protte seal hea äästada,
protidest yx kogemus et endisel autol olid ka ja sõitsin ~3a ja ei juhtund nendega midagi hullu, pääris ok asjad.
protidest yx kogemus et endisel autol olid ka ja sõitsin ~3a ja ei juhtund nendega midagi hullu, pääris ok asjad.
Võta parem titepiigid ligi, on tiba julgem tunne. Eraldi velgede peal kaasa, tungraud pagassi, kohapeal tõstad ümber - päris mitmed sõidavad nii nädalavahetustel jääpeal poognaid.erx003 kirjutas:selge endal ka nagu soov see aasta jäärajale minna kätt proovima (ehk siis nii sama hrajutama) sellest ka et võixsid veits odavamad rehvid olla mitte kallid firmakat, protte seal hea äästada,
protidest yx kogemus et endisel autol olid ka ja sõitsin ~3a ja ei juhtund nendega midagi hullu, pääris ok asjad.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
No jäärajal rallimine ei tee rehvidele küll midagi nii hullu, et selle jaoks peaks eraldi protte ostma minema. Titepiigid peavad muidugi paremini, aga seda suuremad on ka kiirused, kus vigu saab teha, pärast on rohkem lumevallis kaevamist
Ise olen sõitnud talvel nii naelte kui lamellide kui suverehvidega, kraavi pole siiani külastanud mitte ühegagi. Kiirus vaja lihtsalt vastav valida. Eelistan siiski naelasid, sõidumürast on mul kama, pidamine jäisel pinnal on minu jaoks argument. Loomulikult ei ole ka naeltel kiilaka peal head pidamist, aga lamellidega võrreldes on vahe siiski suur. Ja ehkki kiilakat palju ei kohta, on see siiski teekate, mis suudab kõige rohkem üllatada
Ise olen sõitnud talvel nii naelte kui lamellide kui suverehvidega, kraavi pole siiani külastanud mitte ühegagi. Kiirus vaja lihtsalt vastav valida. Eelistan siiski naelasid, sõidumürast on mul kama, pidamine jäisel pinnal on minu jaoks argument. Loomulikult ei ole ka naeltel kiilaka peal head pidamist, aga lamellidega võrreldes on vahe siiski suur. Ja ehkki kiilakat palju ei kohta, on see siiski teekate, mis suudab kõige rohkem üllatada