Tartu Subaru esindus
Ma ei usu hästi, et tehas mingit infot vastupidavuse kohta annab, üldse tundub, et Subaru esindused saavad väga vähe infot. Veel eelmine nädal, ei teadnud nad midagi sellest, mis näiteks MY09 Legacyle tuleb ja milline WRX tuleb, kas tulevad ka Harman kardoni helisüsteemi võimalusega ja kas tuleb ka 265hp, nagu usas. Ometi ju praegu müüakse vana ladu tühjaks.
Teemaalgatajale soovitaks nüüd kahte asja - Autospirit on täiesti olemas Tartus, vanasti pesitsesid nad Sepa turu hoones. Käi sealt läbi ja tutvu nendega.
Teiseks - uuri kasvõi siit foorumist Subaru erinevate neliveo konstruktsioonide kohta, muidu võib lõpuks välja tulla nii, et maksad hunniku pappi ära ja siis tuleb jälle suur pettumus kui selgub, et sattus mudel, mis pole juba uuenagi Audist parem.
Vastupidavuse kohalt - mina oma kogemuste põhjal kätt marguse jutule alla ei pane, kui just liisinguperiood väga lühike või läbisõit väga väike pole.
Teiseks - uuri kasvõi siit foorumist Subaru erinevate neliveo konstruktsioonide kohta, muidu võib lõpuks välja tulla nii, et maksad hunniku pappi ära ja siis tuleb jälle suur pettumus kui selgub, et sattus mudel, mis pole juba uuenagi Audist parem.
Vastupidavuse kohalt - mina oma kogemuste põhjal kätt marguse jutule alla ei pane, kui just liisinguperiood väga lühike või läbisõit väga väike pole.
- Lumivalgeke
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:21:04 +0300
- Asukoht: läänemaa
Remondi kohta niipalju, et oma 7-me legasi ajaloo jooksul ei mäleta, mida see sõna tähendab(no mõni kont ja puks läheb ikka), need autod on kõik olnud suht suure läbisõiduga ning subar on seega minuarvates vastupidav ja hea auto.
Ja Tartu autospiritisse helistasin kah, öeldi et kõik müügi ja hooldusega seonduv on kokkulepitav
Ja Tartu autospiritisse helistasin kah, öeldi et kõik müügi ja hooldusega seonduv on kokkulepitav
maadligi madallend
Subaru kohta kehtib üks fenomen veel. Nimelt see, et vastupidavuse üle halavad need kes ei saa aru, et taolise kasutusviisi juures nagu eriti just turbomootoriga Subarute puhul tihti ette tuleb ei peaks enamus teisi autosid niigipikalt vastu. Sama asi kehtib igasuguste turborõhu "taevastesse kõrgustesse tõstjate" kohta. Kui tehasepoolt antud konfiguratsioonis on alla 1 bar ettenähtud ja sinna teist samapalju otsa lajatatakse, siis on ju selge, et asi peab kusagilt varem või hiljem järele andma.
Vastupidavuse seisukahalt mõjuvat Subaru turbomootorile ainuüksi valesti paigaldatud koonusfilter kehvasti, mis tõstab mootorisse mineva õhu temperatuuri mitukümmend kraadi ja ühes sellega langetab tuntavalt mootori vastupidavust, igasugustest "ajuvabadest" turborõhu kruttimistest rääkimata. Käigukastide lendamine turbomudelitel jälle omaette teema, kui asjal on ikka kuhjaga üle normi njuutonmeetreid taga ja seejuures veel käiguvahetus kah rapsiv ja lohakas nagu alagajal rallimehel, siis pole sealt pikalt head nahka loota.
Selles mõttes on Subaru auto nagu iga teine. Nii nagu ise lõhud või ei lõhu nii ka laguneb või ei lagune.
WRX ja analoogid on täiesti tavaline võimas tänavaauto, millel on isegi N-rühma rallikaga sama palju ühist, kui "seal sõjaväega". Pole nagu mõtet võtta väga tõsiselt reklaamlauseid, et tegemist on tänavarallikaga. Tegemist ongi TÄNAVArallikaga, mitte rallikaga.
Vastupidavuse seisukahalt mõjuvat Subaru turbomootorile ainuüksi valesti paigaldatud koonusfilter kehvasti, mis tõstab mootorisse mineva õhu temperatuuri mitukümmend kraadi ja ühes sellega langetab tuntavalt mootori vastupidavust, igasugustest "ajuvabadest" turborõhu kruttimistest rääkimata. Käigukastide lendamine turbomudelitel jälle omaette teema, kui asjal on ikka kuhjaga üle normi njuutonmeetreid taga ja seejuures veel käiguvahetus kah rapsiv ja lohakas nagu alagajal rallimehel, siis pole sealt pikalt head nahka loota.
Selles mõttes on Subaru auto nagu iga teine. Nii nagu ise lõhud või ei lõhu nii ka laguneb või ei lagune.
WRX ja analoogid on täiesti tavaline võimas tänavaauto, millel on isegi N-rühma rallikaga sama palju ühist, kui "seal sõjaväega". Pole nagu mõtet võtta väga tõsiselt reklaamlauseid, et tegemist on tänavarallikaga. Tegemist ongi TÄNAVArallikaga, mitte rallikaga.
Minu tööle-koju-maale sõitmise viis peaks olema suht samasugune, nagu fordi, mersut või ladat kasutades. Mingeid koonusfiltreid, suurendatud ega vähendatud rõhkusid pole proovinud, automaatkasti käiguvahetus ei ole kah ilmselt algajal rohkem rapsiv kui kogenud juhil (ma ei tea, mitu km ja mis tingimustes peaks subaruga sõitma, et ennast kogenuks pidada). Kärukonksu pole autodel olnud, nii et 3 tonnise koormaga porri kinni jäämine ei ole kah nagu eriti teema.
Remondi kohta võibolla hoopis seda tulevasele omanikule, et kui Mariinel juppi omal laos ei juhtu olema, siis Rootsist tellimine võtab aega nädal kuni kaks, kui seal ka pole, siis Jaapanist tuleb 2 kuud. Kui tüki ootamise ajal auto nende hoovil seisab, siis auto kokkupanekuks vaba aega hakatakse broneerima alles pärast varuosa saabumist.
Remondi kohta võibolla hoopis seda tulevasele omanikule, et kui Mariinel juppi omal laos ei juhtu olema, siis Rootsist tellimine võtab aega nädal kuni kaks, kui seal ka pole, siis Jaapanist tuleb 2 kuud. Kui tüki ootamise ajal auto nende hoovil seisab, siis auto kokkupanekuks vaba aega hakatakse broneerima alles pärast varuosa saabumist.
Silber on oma ülbuses juba Subarut müüma hakanud? Olen ma midagi maha maganud kogemata? Mersude ja mitsude müük ei too enam rulli koos ülbe teenindusega?Andruzka kirjutas:Kokkuvõtteks, Subaru on väga hea, kes seda esindab kevad -suvel 2009 seda ma täna ei julge väita. Teen panuse Silberi peale.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Ainult rohkem kellegile sellest räägi Nalja sa oskad teha Kui Silberil hakkab ka edasi " nii hästi" minema nagu präegu, siis Mariine hakkab varsti mersusid müüma.Andruzka kirjutas:Kokkuvõtteks, Subaru on väga hea, kes seda esindab kevad -suvel 2009 seda ma täna ei julge väita. Teen panuse Silberi peale.
Nii - AutoSpiritis käidud. Teenindusega jäin rahule. Vähemalt oldi osavõtlik ning tunti minu ja minu soovide vastu huvi. Nii remondi kui ka hoolduse saaks teha Tartus, kuna know how on ettevõttel (Tallinnas) olemas. Küsimus jääb, kas tehnika on siis ka Tartus olemas või hakataks nt diagnostika arvutit Tallinnast minu (või teiste) jaoks transama? Kahjuks ei müü Tartu AutoSpirit Subarut otse ning hinnapakkumine pidi Tallinnast tulema. Nüüd varsti juba nädal selja taga ja kurvastuseks ei ole minuga keegi ühendust võtnud täpsustamaks ostuga seotud detaile.
Huvitaval kombel on mul millegipärast raskusi Subaru soetamisel. Kas see laieneb ka hilisematele kasutusega seotud hooldustele jms?
Kahju on heast automargist loobuda ainult põhjusel, et seda ei ole võimalik normaalselt Tartu oludes hooldada ning remontida (olenemata kahest võimalikust esindusest).
Soovin Teile, FÄNNIDELE, lahedat ning muretut veeremist.
Loodan, et olude paranemisel vaatan veelkord selle automargi poole (ei ole Subarus kibestunud, vaid inimestes kes peaksid looma usalduse Subaru vastu).[/i]
Huvitaval kombel on mul millegipärast raskusi Subaru soetamisel. Kas see laieneb ka hilisematele kasutusega seotud hooldustele jms?
Kahju on heast automargist loobuda ainult põhjusel, et seda ei ole võimalik normaalselt Tartu oludes hooldada ning remontida (olenemata kahest võimalikust esindusest).
Soovin Teile, FÄNNIDELE, lahedat ning muretut veeremist.
Loodan, et olude paranemisel vaatan veelkord selle automargi poole (ei ole Subarus kibestunud, vaid inimestes kes peaksid looma usalduse Subaru vastu).[/i]
- Lumivalgeke
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:21:04 +0300
- Asukoht: läänemaa