Tartu Subaru esindus
Tartu Subaru esindus
Tere
Ei suutnud kiire otsinguga siit teemat leida, seega teen uue topiku.
Palun Tartu inimestel natukene esinduse töökultuurist rääkida. Kas on see ikka koht kuhu saab oma muredega minna ja kas seal ikka asjad saavad korda?
Minul tekkis isiklik kokkupuude esindusega - ja kohe esimesel korral VÄGA negatiivne. Otsin uut autot oma Quattro asemele. Seega normaalseid alternatiive väga ei olegi. Ainus mis veel mõtteist läbi käis oli, et Subaru veosüsteem on veelgi parem kui see Audil on. Lisaks veel, et alates sellest aastast on ka olemas suhteliselt ökonoomne diisel. Teistel tootjatel kahjuks võib nelivedu laias laastus tinglikuks nimetada. Mainin ära, et ei soovi päris maastikuautoga linnas vurama hakata. Aga maastikusuutlikumat on seoses minu huvialade ja tööga küll vaja. See nüüd selleks.
Astun siis Tartu esinduse uksest sisse, vaatan autosid. Astub ligi müügimees ja me vestleme. Lõpeks küsin siis müügimehelt ka pakkumist. Kuna minult eriti ei küsitud müügi protsessis väga spetsiifilisi küsimusi, siis pakkumine midagi erilist ka ei sisaldanud. Hämmastas aga see, et kui küsisin hinda 2,5 mootoriga masinale, siis saadeti 2,0. See selleks. Eksimine on inimlik ja vea parandus tuli suhteliselt kiiresti. AGA .... ka see polnud veel kõik. Enim hämmastas mind hooldus. Kui ma küsisin diisili vastupidavuse kohta meistrilt ja garantii inimeselt, siis öeldi, et Tartus on pikima läbisõiduga auto 30 000 km. Seega nemad otsest informatsiooni ei oma ja midagi ei lisa. Kiidavad, ainult, et tegu on Subaru PARIMA tehnikaga. Kui tõin neile näitena, et Audi 1,9 ja ka 2,0 diislid on ju vägagi pommikindlad, siis 2,5 (110kW alates 1999 kuni aastani 2003) tekitab 250 000 km läbimise juures omanikule "kalli" üllatuse. Seega inimene kes uskus Audi tehnikat ning ostis omale tiba võimsama mootoriga isendi sai hilisema ekspluatatsiooni käigus petta. Mehed leti tagant jälle raiusid, et ei, SUBARU on laialt üle kõige, ning probleeme ei ole. Huvitav - kas nad on tõesti nii kindlad selles tehnikas või minule tundus see pigem tõsise üleoleva suhtumisena klienti, kes enne ostmist julgeb kasvõi natukenegi uurida kaupa mida ta ostma hakkab. Kujutan vaimusilmas ette kunagisi Audi müügimehi, kes esimesi 2,5 V6 mootorit pakkusid samasuguse innuga. Kui julgesin küsida, millal diislit ka automaat käigukastiga võiks osta, siis oli jällegi vastuseks midagi häma moodi. Kui julgesin sellise käitumise peale sarkastiliselt märkida, et kas mul tuleks siis kaks autot osta - diisel ja automaadiga bentsukas - ja need omavahel kokku sobitada, siis hakati juba avalikult mõnitama. Kui julgesin küsida diislile alternatiivina tehase poolt heaks kiidetud gaasiseadme paigaldust öeldi, et siis kaob automaatselt ka mootori garantii. HÄMMASTAV KUI OSAVAD MÜÜGIINIMESED ON SUBARUS! Oskavad kohe esimesel kontaktil inimesi eemale peletada. Või see on Subaru ametlik poliitika tulevastest probleemidest vabanemiseks? Tsiteeriks Stalinit: "Pole inimest - pole probleemi"
Kas see oli juhus, et kolme inimesega kellega ma seal majas kokku puutusin nii ebameeldiv kogemus oli, või on see pigem reegel ning mul tuleb Subaru ostuks-hoolduseks valida Eestis mõni teine koht? Või tuleb hoopis loobuda Subaru ostu mõtetest?
Loodan, et teie mõistate minu muret ja oskate kas lohutada või takka kiita.
Ei suutnud kiire otsinguga siit teemat leida, seega teen uue topiku.
Palun Tartu inimestel natukene esinduse töökultuurist rääkida. Kas on see ikka koht kuhu saab oma muredega minna ja kas seal ikka asjad saavad korda?
Minul tekkis isiklik kokkupuude esindusega - ja kohe esimesel korral VÄGA negatiivne. Otsin uut autot oma Quattro asemele. Seega normaalseid alternatiive väga ei olegi. Ainus mis veel mõtteist läbi käis oli, et Subaru veosüsteem on veelgi parem kui see Audil on. Lisaks veel, et alates sellest aastast on ka olemas suhteliselt ökonoomne diisel. Teistel tootjatel kahjuks võib nelivedu laias laastus tinglikuks nimetada. Mainin ära, et ei soovi päris maastikuautoga linnas vurama hakata. Aga maastikusuutlikumat on seoses minu huvialade ja tööga küll vaja. See nüüd selleks.
Astun siis Tartu esinduse uksest sisse, vaatan autosid. Astub ligi müügimees ja me vestleme. Lõpeks küsin siis müügimehelt ka pakkumist. Kuna minult eriti ei küsitud müügi protsessis väga spetsiifilisi küsimusi, siis pakkumine midagi erilist ka ei sisaldanud. Hämmastas aga see, et kui küsisin hinda 2,5 mootoriga masinale, siis saadeti 2,0. See selleks. Eksimine on inimlik ja vea parandus tuli suhteliselt kiiresti. AGA .... ka see polnud veel kõik. Enim hämmastas mind hooldus. Kui ma küsisin diisili vastupidavuse kohta meistrilt ja garantii inimeselt, siis öeldi, et Tartus on pikima läbisõiduga auto 30 000 km. Seega nemad otsest informatsiooni ei oma ja midagi ei lisa. Kiidavad, ainult, et tegu on Subaru PARIMA tehnikaga. Kui tõin neile näitena, et Audi 1,9 ja ka 2,0 diislid on ju vägagi pommikindlad, siis 2,5 (110kW alates 1999 kuni aastani 2003) tekitab 250 000 km läbimise juures omanikule "kalli" üllatuse. Seega inimene kes uskus Audi tehnikat ning ostis omale tiba võimsama mootoriga isendi sai hilisema ekspluatatsiooni käigus petta. Mehed leti tagant jälle raiusid, et ei, SUBARU on laialt üle kõige, ning probleeme ei ole. Huvitav - kas nad on tõesti nii kindlad selles tehnikas või minule tundus see pigem tõsise üleoleva suhtumisena klienti, kes enne ostmist julgeb kasvõi natukenegi uurida kaupa mida ta ostma hakkab. Kujutan vaimusilmas ette kunagisi Audi müügimehi, kes esimesi 2,5 V6 mootorit pakkusid samasuguse innuga. Kui julgesin küsida, millal diislit ka automaat käigukastiga võiks osta, siis oli jällegi vastuseks midagi häma moodi. Kui julgesin sellise käitumise peale sarkastiliselt märkida, et kas mul tuleks siis kaks autot osta - diisel ja automaadiga bentsukas - ja need omavahel kokku sobitada, siis hakati juba avalikult mõnitama. Kui julgesin küsida diislile alternatiivina tehase poolt heaks kiidetud gaasiseadme paigaldust öeldi, et siis kaob automaatselt ka mootori garantii. HÄMMASTAV KUI OSAVAD MÜÜGIINIMESED ON SUBARUS! Oskavad kohe esimesel kontaktil inimesi eemale peletada. Või see on Subaru ametlik poliitika tulevastest probleemidest vabanemiseks? Tsiteeriks Stalinit: "Pole inimest - pole probleemi"
Kas see oli juhus, et kolme inimesega kellega ma seal majas kokku puutusin nii ebameeldiv kogemus oli, või on see pigem reegel ning mul tuleb Subaru ostuks-hoolduseks valida Eestis mõni teine koht? Või tuleb hoopis loobuda Subaru ostu mõtetest?
Loodan, et teie mõistate minu muret ja oskate kas lohutada või takka kiita.
subaru diisel tuli nyyd alles hiljuti v2lja seega sa ei saaks v2ga n6uda nendelt mingit pikka teadmist selle kohta. seda diislit timmiti ligi 7 aastat. olen proovinud ning minumeelest oli ta teistest diislitest igati etem.
oman subarut alates 04.04.2007 ning soetatud see just tartu esindusest ning seni ei olnud mitte yhtgi probleemi ei hoolduse ega ka muude asjadega.
hetkel 36000 km ees, masin ei lagune seega ei ole seal ka v2ga tihe kylaline.
hooldusega on nii, et kui helistad hommikul, siis kui samale p2evale ei saa, siis kindlalt aga j2rgmisele p2evale.
eelmine aasta rehvivahetusega oli nii, et hommikul helistasin ning paari tunni p2rast juba l2ksin vahetusse
oman subarut alates 04.04.2007 ning soetatud see just tartu esindusest ning seni ei olnud mitte yhtgi probleemi ei hoolduse ega ka muude asjadega.
hetkel 36000 km ees, masin ei lagune seega ei ole seal ka v2ga tihe kylaline.
hooldusega on nii, et kui helistad hommikul, siis kui samale p2evale ei saa, siis kindlalt aga j2rgmisele p2evale.
eelmine aasta rehvivahetusega oli nii, et hommikul helistasin ning paari tunni p2rast juba l2ksin vahetusse
No selliselt ma ka küsisin garantii inimeselt - vastus ..... (kirjeldasin juba ülal). Mingisugune info on ju olemas firma siseselt kohe kindlasti. Aga asjalikku informatsiooni kahjuks sealt majast ei tulnud.88valve kirjutas:subaru diisel tuli nyyd alles hiljuti v2lja seega sa ei saaks v2ga n6uda nendelt mingit pikka teadmist selle kohta. seda diislit timmiti ligi 7 aastat. olen proovinud ning minumeelest oli ta teistest diislitest igati etem.
müügimees Egert on küll hea mulje jätnud...
töökojast niipalju et ilmselt nad ikka teavad Tartus kõige paremini mis nad selle automargiga teevad, aga kaks negatiivset momenti on küll olnud - suure tiiva paigaldusel üks auk mastiksit mitte täispanemist tähendas hiljem mulle päris normaalset hallituseemalduse arvet ja mingi teise hoolduse käigus ilmus püksipandlaga tehtud normaalne kriim esitiivale. ahjaa, naist ei tasu ka saata autot sinna viima, võidakse natuke mõnitada "et kust te teate et on vaja reguleerida käsipidurit tagant paremalt?" mis siis et ülevaatuselt saadud testipaber on käes ja sealt see vastu vaatab. vabandamist või kohvi ei ole mõtet oodata, aga õlid ja filtrid saab kindlasti vahetatud.
teeninduses võibolla lihtsalt oodatakse et pädevus on kliendil teenindajaga samal tasemel - võis vabalt nii olla ka 10 aastat tagasi nišiautoturul - aga praegu eeldaks vähe paremat teenindust küll kui massidesse tahetakse minna.
ega automark süüdi ei ole. osta kindlasti Subaru, ei pea pettuma.
töökojast niipalju et ilmselt nad ikka teavad Tartus kõige paremini mis nad selle automargiga teevad, aga kaks negatiivset momenti on küll olnud - suure tiiva paigaldusel üks auk mastiksit mitte täispanemist tähendas hiljem mulle päris normaalset hallituseemalduse arvet ja mingi teise hoolduse käigus ilmus püksipandlaga tehtud normaalne kriim esitiivale. ahjaa, naist ei tasu ka saata autot sinna viima, võidakse natuke mõnitada "et kust te teate et on vaja reguleerida käsipidurit tagant paremalt?" mis siis et ülevaatuselt saadud testipaber on käes ja sealt see vastu vaatab. vabandamist või kohvi ei ole mõtet oodata, aga õlid ja filtrid saab kindlasti vahetatud.
teeninduses võibolla lihtsalt oodatakse et pädevus on kliendil teenindajaga samal tasemel - võis vabalt nii olla ka 10 aastat tagasi nišiautoturul - aga praegu eeldaks vähe paremat teenindust küll kui massidesse tahetakse minna.
ega automark süüdi ei ole. osta kindlasti Subaru, ei pea pettuma.
See ei olnud Egert, hoopis Erkki Mutteloli.
Kui lugeda sinu kirjas ridadevahelt, siis üleolev suhtumine tundub olevat vähemalt Tartus pigem kohustuslik käitumismaneer - ülimalt kahju.
Automark ei ole selles tõesti süüdi, kuid kahjuks ei ole võimalik autot ka igaks hoolduseks mujale linna sõidutada - veelgi hullem kui autoga peaks juhtuma "ime" ning see katki juhtub minema. Siis on selle asja transport töökotta ju kordades kallim. Igatahes ei meeldi mulle klienditeenindajad, kes on ennast õhku täis tõmmanud ning käituvad klientidega üleolevalt. See on ju kõigile teada fakt, et auto esindaja on oma teadmistelt üldjuhul auto kasutajast üle. Hea teenindaja oskab seda klientide võitmiseks ära kasutada - hal aga kliente sellega eemale peletada.
Kui lugeda sinu kirjas ridadevahelt, siis üleolev suhtumine tundub olevat vähemalt Tartus pigem kohustuslik käitumismaneer - ülimalt kahju.
Automark ei ole selles tõesti süüdi, kuid kahjuks ei ole võimalik autot ka igaks hoolduseks mujale linna sõidutada - veelgi hullem kui autoga peaks juhtuma "ime" ning see katki juhtub minema. Siis on selle asja transport töökotta ju kordades kallim. Igatahes ei meeldi mulle klienditeenindajad, kes on ennast õhku täis tõmmanud ning käituvad klientidega üleolevalt. See on ju kõigile teada fakt, et auto esindaja on oma teadmistelt üldjuhul auto kasutajast üle. Hea teenindaja oskab seda klientide võitmiseks ära kasutada - hal aga kliente sellega eemale peletada.
- Lumivalgeke
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:21:04 +0300
- Asukoht: läänemaa
- Lumivalgeke
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:21:04 +0300
- Asukoht: läänemaa
Re: Tartu Subaru esindus
Mul läks nüüd selle pika jutu lugemisega segi, kas Sa ikka teadsid ja uurisid mida saada tahad või käisid niisama seal rahapakiga laiamas? Subarul ei ole 2,5 diislit, ma oleks pigem imestanud kui nad oleks sellise pakkumise teinud. Ja tõepoolest - pool aastat vanalt mudelilt 250000 km kogemusi loota linnas, mille ühest otsast teise jõuab tunni ajaga jalutada, on veidike liiast.Amadeuz kirjutas:Hämmastas aga see, et kui küsisin hinda 2,5 mootoriga masinale, siis saadeti 2,0.
...
Kui ma küsisin diisili vastupidavuse kohta meistrilt ja garantii inimeselt,
...
kes enne ostmist julgeb kasvõi natukenegi uurida kaupa mida ta ostma hakkab.
Re: Tartu Subaru esindus
tnx - ma ei lootnud saada pakkumist 2,5 diislile. Sooviksin jah, osta diislit automaat kastiga, kuid seda ei pakuta. Mõtlesin siis alternatiivina proovida bentsukat millel on automaat kast, ning kulude kärpeks sinna peale ka gaasiseade. Kahjuks sellised kooslused nagu mina tahaksin puuduvad (või puudub neile igasugune garantii).tnx kirjutas:Mul läks nüüd selle pika jutu lugemisega segi, kas Sa ikka teadsid ja uurisid mida saada tahad või käisid niisama seal rahapakiga laiamas? Subarul ei ole 2,5 diislit, ma oleks pigem imestanud kui nad oleks sellise pakkumise teinud. Ja tõepoolest - pool aastat vanalt mudelilt 250000 km kogemusi loota linnas, mille ühest otsast teise jõuab tunni ajaga jalutada, on veidike liiast.Amadeuz kirjutas:Hämmastas aga see, et kui küsisin hinda 2,5 mootoriga masinale, siis saadeti 2,0.
...
Kui ma küsisin diisili vastupidavuse kohta meistrilt ja garantii inimeselt,
...
kes enne ostmist julgeb kasvõi natukenegi uurida kaupa mida ta ostma hakkab.
Ja läbisõidu kohapealt - ma tõesti ei looda saada infot mõne konkreetse auto kohta mis Tartus (või ka mujal Eestis) ringi sõidab. Pigem ootasin, et Subarus tehtud ja mitmel autol sõidetud "miljonite" testkilomeetrite tulemus kasvõi kokkuvõtlikuklt kajastust leiaks. Aga ei.
Tegelikult on see lühikokkuvõte võimalik ikkagi minu esimesest postist ka välja lugeda aga mitte ehk nii puust ja punaseks tehtuna.Amadeuz kirjutas:...nemad otsest informatsiooni ei oma ja midagi ei lisa...
Samas ei ole ma siin selleks et ennast siin sirgeks rääkida või kuidai mingit imelikku muljetamist teha. Oman soovi osta autot mis vastaks minu vajadustele ning mis rahuldaks minu soove. Olen nõus ka soove ümber mängima (nt. diisel -> bensiin), et saada siiski linnasõiduks mugavust (ei loobuks AT). Samas ei taha ma eriti kütuselt kaotama hakata - seega ka gaasiseadme ootus.
Minu aastane läbisõit oleks ca 50 000 km
2,0 diisliga oleks minu kulutus (tänase hinnaga)
50000(km)*6,4(L/100)*15,95(kr/L Statoil)=51040 krooni
2,5 AT bensukaga
50000(km)*10,5(L/100)*14,40(kr/L Statoil)=75600krooni
2,5 AT bensiin+gaas
50000(km)*11.6(L/100)*9,9(kr/L Reola Gaas)=57,420krooni (tegelikult kulub ka pisut bensiini käivitusteks ja mootori suretamiseks)
(andmed pärinevad http://www.reolagaas.ee/?id=63. Kasutage "," asemel ".")
Seda on küll natuke rohkem kui diisliga, kuid peab arvestama, et sõit on mugavam tänu AT. Ah jaa - gaasiseadme tasuvusaeg on ca kolm aastat.
Võib veel arvestada, et kindlasti lisab gaasiseade ka järelturul pisut hinda ja eriti müügiargumente (kiirem müük võrreldes tavaautoga).
Kindlasti ei suuda ma kuidagi leppida sellega, et pean uue auto kusagile kaugustesse vedame, et seda seal hooldada või remontida. Paraku tundub, et Tartu Subaru esindus Mariine Auto töötajad ei ole eriti kliendisõbralikud mis igatahes minu Subaru ostusoove on oluliselt vähendanud.
Kahjuks puudus mul enne siinset foorumit teadmine, et Tartus ka teine esindus Autospiriti näol olemas on. Eks ma siis lähipäevil külastan seda kohta ja teen omad järeldused.
Jälle üks pikka ja lohisev post
Mulle jääb küll arusaamatuks, kuidas Subaru tehase garantiitingimused saavad müügimeestele varju heita. Gaasiseadme paigaldamisel on tehasegarantii kadumine ju valdav reegel.
Toodud aastase läbisõiduga käid esinduses hoolduses ca 2 korda aastas. Julgen arvata, et liisinguperioodi vältel remondiks esindusse küll asja ei ole. Sellest annab tunnistust kasvõi foorumis valitsev vaikus (erinevalt VAGi grupi foorumitest, kus 2,5 diisli kestvus ja märjad matialused annavad pidevat jutuainet).
Üks küsimus ka: kas gaasipaak läheks varuratta asemele? Legacy/Outback on ju nii kitsas, tekkis kohe huvi kuhu see mõistlikult ära mahuks. Ja kui suurt läbisõitu selline paak võimaldaks?
Toodud aastase läbisõiduga käid esinduses hoolduses ca 2 korda aastas. Julgen arvata, et liisinguperioodi vältel remondiks esindusse küll asja ei ole. Sellest annab tunnistust kasvõi foorumis valitsev vaikus (erinevalt VAGi grupi foorumitest, kus 2,5 diisli kestvus ja märjad matialused annavad pidevat jutuainet).
Üks küsimus ka: kas gaasipaak läheks varuratta asemele? Legacy/Outback on ju nii kitsas, tekkis kohe huvi kuhu see mõistlikult ära mahuks. Ja kui suurt läbisõitu selline paak võimaldaks?
Pigem ütleksin nii, et müügi- ja garantiimehe ning hooldusmeistri võhiklikkus ning profesionaalne kretinism saab varju. Kuuldes kliendi vajadusi ning erisoove, oleks võinud teha erinevaid pakkumisi, pakkuda erinevaid alternatiive - selle asemel hakati aga aasima ja suisa mõnitama. Siit tegin endale järelduse, et klient kellel on erisoovid ja -vajadused ei ole Mariines oodatud. "Võta seda mis pakkuda on". Võibolla ongi siin üks pisikestest põhjustest, miks Subarut ei loeta just premium klassi kuuluvaks. Ei vaidle vastu, ta on fänni ja heas mõttes ka friigi auto - tehnika poolelt on see ju üks väga tõsine auto. Kuid kahjuks kliendi huvidega arvestatakse vähe. HMMM - diisli turule toomine on siiski üks märkidest, kus on näha, et ka tehase poolelt siiski üritatakse ka suuremale ringile pakkuda. Siin võiks kohe kiirelt arendada juurde veel ka AT kasti sinna külge.
Minu isiklik arvamus on, et ettevõttesse võetakse tööle inimesi kes on (või kellest saavad) spetsialistid. Ei saa oodata, et iga auto ostja on igas asjas viimase pulgani spetsialist (või vähemalt sügavalt juurdunud asjatundlik fänn). Seega on spetsialistide töö teha selgistust ja mitte välja naerda inimest kes ei tea asjadest kuigi palju, kuid omavad asja vastu huvi. Ainult nii on võimalik turu segmenti suurendada. Tahaksin näha kui palju oleks Eestis inimesi, kes oleksid spetsialistid igas valdkonnas (meditsiin, autod, kinnisvara, ehitus, toiduainetööstus, kultuur, kehakultuur, majandus, finants, maksundus jnejne) ning EI vajaks oma otsuste tegemisel mingit kõrvalist tuge? Seega ei saa klientide teadlikkust võtta iseenesest mõistetavana ja neid tuleks pehmelt suunata. Enesele tundun isegi teadliku inimesena kes teab vähemalt oma soove ja vajadusi - paljud ei tea niigi palju.
Kas sul, margus, on mingit kinnitust selle kohta, et ma viie aasta ja 250 000 km pärast ei peaks selle autoga remondis käima rohkem kui kulumaterjalide vahetuses? Tahaksin, võimaluse korral, selliset informatsioonist kasvõi privas midagi rohkemat teada. (samas miks nii head müügiargumenti saladuses hoitakse?) Mis juhtub siis kui otsustan autot hoida rohkem kui mainitud aeg?
Kui saaks ilma garantiid kaotamata gaasiga sõita, siis jah, paak mahuga ca 40L oleks läinud varuratta asemele. Sellest piisanuks ca 300km. Aga kahjuks ei saa seda teostada, kuna ei oma 110% kindlust, et mootor ei vajaks tulevikus remonti mis on seotud tootja vigadest. Ilma garantiita on see suhteliselt kallis lõbu.
Minu isiklik arvamus on, et ettevõttesse võetakse tööle inimesi kes on (või kellest saavad) spetsialistid. Ei saa oodata, et iga auto ostja on igas asjas viimase pulgani spetsialist (või vähemalt sügavalt juurdunud asjatundlik fänn). Seega on spetsialistide töö teha selgistust ja mitte välja naerda inimest kes ei tea asjadest kuigi palju, kuid omavad asja vastu huvi. Ainult nii on võimalik turu segmenti suurendada. Tahaksin näha kui palju oleks Eestis inimesi, kes oleksid spetsialistid igas valdkonnas (meditsiin, autod, kinnisvara, ehitus, toiduainetööstus, kultuur, kehakultuur, majandus, finants, maksundus jnejne) ning EI vajaks oma otsuste tegemisel mingit kõrvalist tuge? Seega ei saa klientide teadlikkust võtta iseenesest mõistetavana ja neid tuleks pehmelt suunata. Enesele tundun isegi teadliku inimesena kes teab vähemalt oma soove ja vajadusi - paljud ei tea niigi palju.
Kas sul, margus, on mingit kinnitust selle kohta, et ma viie aasta ja 250 000 km pärast ei peaks selle autoga remondis käima rohkem kui kulumaterjalide vahetuses? Tahaksin, võimaluse korral, selliset informatsioonist kasvõi privas midagi rohkemat teada. (samas miks nii head müügiargumenti saladuses hoitakse?) Mis juhtub siis kui otsustan autot hoida rohkem kui mainitud aeg?
Kui saaks ilma garantiid kaotamata gaasiga sõita, siis jah, paak mahuga ca 40L oleks läinud varuratta asemele. Sellest piisanuks ca 300km. Aga kahjuks ei saa seda teostada, kuna ei oma 110% kindlust, et mootor ei vajaks tulevikus remonti mis on seotud tootja vigadest. Ilma garantiita on see suhteliselt kallis lõbu.