Käisin pühapäeval 18 ajal proovimas seda rada, see polnud üldse sõidetav kuna oli niivõrd libe et rajale oleks pidanud pigem uiskudega minema kui tutikate naastrehvidega.Donhoolio kirjutas:https://www.facebook.com/groups/338591876259624/
Täitsa sõidetav rada minu kodukülas. Käisin isegi täna ja seal oli mõni teinegi Subaru
LUMI !!!
Re: LUMI !!!
WRX STI GT'14
Re: LUMI !!!
Ilmatsalu paisjärvel avatakse jäärada jaanuaris 2015 (PS! Algselt oli plaanitud 2.jaanuaril aga jääpaksus veel ikkagi ei võimaldanud).
Alates 2. jaanuarist 2015 on Ilmatsalu paisjärvel avatud jäärada:
T, K, N: 17.00-20.00
L: 12.00-18.00
P: 12.00-16.00
Info:
56968538 - Keven Ratnik
58440454 - Tauri Tenno
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: LUMI !!!
Tegin ka eile väiksed ringid õismäel, sitt kaamera aga käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
Re: LUMI !!!
Väga mõnus ju Lugu on vähemalt 5+ valitudtimotelli kirjutas:Tegin ka eile väiksed ringid õismäel, sitt kaamera aga käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: LUMI !!!
Tänud Ega ma mõtlesin jah mis lugu läheb ja siis sellega sai kõige paremini video kokku sobitatud.88valve kirjutas:Väga mõnus ju Lugu on vähemalt 5+ valitudtimotelli kirjutas:Tegin ka eile väiksed ringid õismäel, sitt kaamera aga käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
Re: LUMI !!!
Mida need ohutuled annvad? Siis kui seadus kohale jõuab, siis lased käest ja ütled, et seepärast olidki ohukad peal, et auto läks libisema?timotelli kirjutas:Tegin ka eile väiksed ringid õismäel, sitt kaamera aga käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
Lõpp oli küll hea - sõber sul väga kindla närviga kaameramees, ma oleks juba igaksjuhuks ette vandunud, sest tagajärg väga ilus küll ei oleks olnud.
Re: LUMI !!!
Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: LUMI !!!
Täpselt nii ongi, selles suhtes mul veel arenemis ruumi aga pole väga hullu ka. Ohutuled annavad teistele liiklejatele ehk rohkem tähelepanu? Ning ega ma seisin seal ringil ohukad peal ja ootasin millal minna saab ja ohutuled jäid lihtsalt pealeaivo28 kirjutas:Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
Re: LUMI !!!
Väga õige mõtteavaldus. Kui lendad kurvi sisse juba nina sees, siis on masinat palju lihtsam paigas hoida. Kui tuled kurvi sisse ning siis hakkad mõtlema, et mida teed, siis on juba hilja, alajuhitav jne.aivo28 kirjutas:Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: LUMI !!!
True Story selle mõtteavalduse peaks kohati mingitel jääraja võistlusel plaktiga ülesse riputama Õnneks/ kahjuks väga paljud inimsed vist ei ole sellest siiani aru saanud, kuidas on kiire viis kurvi läbimiseks. On ka muidugi erandeid kui on erineva pidamisega alad, aga üldplaanis nii ta on jah nagu eelpool kirjeldatud. Eriti kõva värk on muidugi veel see, kui nina servadega ikka vallid sirgeks sisekurvis natuke sõidadaivo28 kirjutas:Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: LUMI !!!
proovisin sellist valli silumist ja apexsi hoidmist pühapäeval. Aga kui rehv ikka ei pea siis pole midagi teha. Enne seda öiget kohta vajub ikka kolepikalt välja (peeglist vöis näha saue hekke üle tee jooksmas) Teine kurb tösiasi on et hawkeye-ga on minu meelest tunduvalt lihtsam libiseda kui klassikuga.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: LUMI !!!
Kui rehv ei pea ja libised välja, siis tuleb tulla kas väiksema kiirusega või siis ei lase ratast niipalju ringi. Viimasega saavutab rehv parema pidamiselamp55 kirjutas:proovisin sellist valli silumist ja apexsi hoidmist pühapäeval. Aga kui rehv ikka ei pea siis pole midagi teha. Enne seda öiget kohta vajub ikka kolepikalt välja (peeglist vöis näha saue hekke üle tee jooksmas) Teine kurb tösiasi on et hawkeye-ga on minu meelest tunduvalt lihtsam libiseda kui klassikuga.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: LUMI !!!
Proovisin eile seda sisekurvi valli silumist, jäin ilma oma Type-ra stangelisast avastasin seda muidugi alles kodus .Sponge kirjutas:True Story selle mõtteavalduse peaks kohati mingitel jääraja võistlusel plaktiga ülesse riputama Õnneks/ kahjuks väga paljud inimsed vist ei ole sellest siiani aru saanud, kuidas on kiire viis kurvi läbimiseks. On ka muidugi erandeid kui on erineva pidamisega alad, aga üldplaanis nii ta on jah nagu eelpool kirjeldatud. Eriti kõva värk on muidugi veel see, kui nina servadega ikka vallid sirgeks sisekurvis natuke sõidadaivo28 kirjutas:Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
Flat Out.
Re: LUMI !!!
No eks sellel tehnikal on jah omad kõrvalmõjud . On korralik põhjakaitse ees, siis ei juhtu midagiTarvii kirjutas:Proovisin eile seda sisekurvi valli silumist, jäin ilma oma Type-ra stangelisast avastasin seda muidugi alles kodus .Sponge kirjutas:True Story selle mõtteavalduse peaks kohati mingitel jääraja võistlusel plaktiga ülesse riputama Õnneks/ kahjuks väga paljud inimsed vist ei ole sellest siiani aru saanud, kuidas on kiire viis kurvi läbimiseks. On ka muidugi erandeid kui on erineva pidamisega alad, aga üldplaanis nii ta on jah nagu eelpool kirjeldatud. Eriti kõva värk on muidugi veel see, kui nina servadega ikka vallid sirgeks sisekurvis natuke sõidadaivo28 kirjutas:Ma olen teinud viimasel ajal järelduse, mis vist isegi peaks õige olema. Nimelt mida rohkem nina sees hoitakse, seda kõvem .. või noh, Subaruga kodus juht on sangas Algajad lasevad kõik keset teed või lonkavad väliskurvi valli otsas. Kui juba oskus nina koguaeg kenasti kurvi sees hoida, siis on sõit juba suht kindel ja väike valearvestus kiiruse osas ei lõpe kohe väliskurvi kraavis. Või mis?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)