/Tegemist on tsipp muudetud tekstiga auto24 foorumist, loodetavasti ei pahandata selle kasutamise eest/
Tegemist on subaru imprezaga... sinist värvi ning nullist sajani läheb ~6 sekundiga. Kütusekulu - kõik mis sisse kallad joob ära, aga umbes 10 sajale, kõvasti tallates 30-40, jää peal veel rohkem. 5 käiku, 7 ratast (4 all, 1 tagavara, 1 hooratas ja rooli taga sitaratas), 4 kolbi mootoris, mõned klapid, abs pidurid, iga vedav ratas kinnitub 5 mutriga, udutulesid saab lülitada vasaku käega, kapotti kinni pannes tuleb see lihtsalt 15-20cm kõrguselt lahti lasta, mitte kinni suruda. Kui aknad lahti sõita võib seest tolmuseks minna, eriti suvel kruusa peal. Talvel on hea elektrilise peeglisoendusega sõrmi soendada kui lumepahna autol paha lükkad. Olenevalt juhi pikkusest ja istumisasendist võib tagatiib natukene vahavaate peegli vaadet segada, selle eest on külje peal head suht suure nägemisulatusega peeglid. Neid saab nupust timmida. Tahhomeeter näitab pöördeid kuni 9000. Väljalasketorustik kipub peale kuuma andmist punaseks minema (mitte näppida). Üleüldse tekivad igast põnevad lõhnad . Vahejahuti radika ribid on hästi pehmest materjalist, tolmuimejaga kärbseid ja varblasi imema minnes tuleb jälgida, et eriti peale ei vajutaks, muidu inetud jutid garantiert. Eesmiseid udutulesid on sant pesta, paras ukerdamine. Pagasnikusse mahub rohkem õlut kui Audi TT omasse.
Tõsisema laga ja rohu sees paarutades soovitav survepesuga pesta ja rattad alt ära võtta, et rattakoopad korralikult puhtaks saada (milleks mitu kilo pori kaasas kanda, tagumistel koobastel on mingi eriti suur sügavik kuhu seda koguneb, samuti amordi-kausid vms nad on, noh see kuhu vedru alumine ots toetab.. uskumatu supikausi kujuga), samuti kipuvad kõrred pooltelgede ümber mässima. Sõidustiil on õige siis, kui kui tekib tahtmine küljeaknaid puhastama minna, sest muidu ei näe edasi sõita. Esiistmed on sama trikke täis nagu nii mõnelgi teisel autol, et nende alla võib 2 kaheliitrist õllet nii ära kaududa, et otsi lolliks. Makk peaks korralik olema, mürasummutus pole just voorus selle auto puhul, seega on ainuke variant summutada müra veel suurema müraga .
Millegi pärast ei taheta sellest autost mööda sõita eriti, kui see juhtub siis on tegu mõne peugeotiga, suure tõenäosusega vahtralehe kandjaga. Hoida tuleks teda nagu tippsportlast, enne ei paaruta kui mootor korralikult soe, samuti peale paarutamist korralikult maha jahutada, lisaks pole mõtet koonerdada hoolduse, vedelike jms arvelt. Ei tasu ära! Kriimud kivitäkked on loomulikud, ilma nendeta impreza on kahtlane.
Kuidas võiks olla Subaru müügikuulutus?
Kuidas võiks olla Subaru müügikuulutus?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!