Subarult väikemaastur XV
Re: Subarult väikemaastur XV
Toyotadest siin vast arutama ei hakka
Olen XV ostus suhtleiselt kindel aga küsimärgi all on veel käigukast. Kas CVT või manual. Manualkasti kahjuks proovisõiduks pole ei Mariines ega Autospiritis kuigi kaldun rohkem selle poole. CVT oli iseenesest päris OK - mugav, ökom, roolilt käikude vahetamine on kah lahe lisavidin.
Olen XV ostus suhtleiselt kindel aga küsimärgi all on veel käigukast. Kas CVT või manual. Manualkasti kahjuks proovisõiduks pole ei Mariines ega Autospiritis kuigi kaldun rohkem selle poole. CVT oli iseenesest päris OK - mugav, ökom, roolilt käikude vahetamine on kah lahe lisavidin.
Re: Subarult väikemaastur XV
huvitav, paljud ajakirjanikud on ohkinud, et liiga jäik on. Kuidas Teile tundus?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Subarult väikemaastur XV
oli pääris jäik tõesti, nii tundus mulle kui ka sõbrale kes testis, see oli tema esimene kommentaar kõrval istudes tglt.JP kirjutas:huvitav, paljud ajakirjanikud on ohkinud, et liiga jäik on. Kuidas Teile tundus?
Re: Subarult väikemaastur XV
Subaru poolt oleks patt oodata head mugavust:)
Re: Subarult väikemaastur XV
Üpris jäik ja rabe on tõesti. Oma osa on selles kindlasti 17" velgedel. Aga head juhitavust, kurvides mitte kaldumist ning pehmet vedrustust kõike koos on natuke palju tahetud vist Mööda pekkis Filtri teed ja Tehnika tänavat oli täiesti OK sõita.
Re: Subarult väikemaastur XV
Jäik ja kõrge on koos väga meeldivad omadused, outback kipubki liiga palju painduma, vähemalt ei ole kõik ühe liistuga löödud. Oleks rahakott puuga seljas jookseks juba esinduse poole...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: Subarult väikemaastur XV
Homme hommikul lähen proovima, eks siis saan ka ise kõik ära tunda ootan suure huviga
Re: Subarult väikemaastur XV
Kas keegi teab või on uurinud: kas ja millal võiks kasutusele tulla 1.6 DIT mootor?
Re: Subarult väikemaastur XV
Käisin veel korra proovisõidul CVT'ga ning otsustasin ikkagi selle kasuks. Nüüd tuleb ainult 4-5 kuud oodata...
Re: Subarult väikemaastur XV
Mina ka proovisn ära selle XV, oli täpselt selline nagu ma ootasin.
Jäik ta minumeelest ei ole, vana gt on jäik, see on pigem tavaimprezaga samas astmes, kellele tundub ta jäik, kellele mitte.
Miinusteks olid liigne elektroonika sekkumine ja tagasilda oleksid nad võinud panna samasuguse wisco lsd nagu on teistel "kõrgetel."
Ülejäänud meeldis kuni viimse poldini
Jäik ta minumeelest ei ole, vana gt on jäik, see on pigem tavaimprezaga samas astmes, kellele tundub ta jäik, kellele mitte.
Miinusteks olid liigne elektroonika sekkumine ja tagasilda oleksid nad võinud panna samasuguse wisco lsd nagu on teistel "kõrgetel."
Ülejäänud meeldis kuni viimse poldini
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subarult väikemaastur XV
See oli väikeseks üllatuseks, et tekstiilsisule pole võimalik tagumist käetuge saada
Re: Subarult väikemaastur XV
Proovitud ja seda erinevate emotsioonidega ....
Detailides annaks viriseda küll ja küll, kuid kõige suuremaks vastumeelsuseks hetkel on väline disain ja seda eriti tagantpoolt. Naine nägi autot ja esimeseks temapoolseks kommentaariks oli, et "auto näeb välja nagu konn, kellele on kõrs sinnasamusesse aetud ja seejärel täis puhutud!" * Tegelikult oli praeguse Legacy/Outback`i välimusega harjumine algselt sama raske, kuid hetkel võib juba rahule jääda. Asi on maitses ja maitse on muutuv! Veljed on liiga edevad, ent millegi lahjemaga ei oskaks sõidukit hästi ette kujutadagi ...?! Lisavarustusena pakutakse küll ka veidi suuremat tagaspoilerit, aga kas see väliselt ka midagi paremuse poole muudab ...?! ... või porilappide lisamine?! Enne ei oska midagi arvata, kui esimene liikur linnapildis kõnealuste lisadega nähtud, kuid see vist saab olema alles suve teises pooles, kuna tarneajaks pakutakse kulgurile hetkel ca 5 kuud. See-eest interjöör, oma "hiirekinode" ja materjali kasutusega, jättis pigem positiivse mulje!
Kes eelistab praktilisust silmailule ei pea pettuma. Selle raha eest on autol läbitavust enam kui küll! Jah, elektrilisi abimehi on vast liigagi palju ja veidi raskemates oludes (proovitud nii lumes, kruusal, maanteel/asfaltil, metsas kui ka põllul) ei saa ABS`i kõrinast üle ega ümber. * Samas, ju on nad mõeldud ikka abistama kodanikke, kelle igapäevane sõiduoskus ei ole perfektsusteni lihvitud või, kes ei huvitu süüvima auto hingeelu detailidesse. Mingites oludes täheldasin, et VDC (veojõukontrolli) välja lülitamine oli pigem kahjuks ehk nagu oleks sõiduk tahtnud ennast rohkem maa (loe lume ja kruusa) sisse kaevata kui edasi lükata/tõugata/kraapida .... Eks ta üks harjumise ja aretamise asi ole, nagu kõik uued mudelid algselt!
Harjumatu on see elektrooniline säästuvidin (ei oskagi täpset nime anda), mis siis mootori (ja mulle tundus, et ka kliima, kui salongis oli etteantud temperatuur saavutatud ...) foori taga seistes välja lülib ning piduripedaalilt jalga eemaldades (Lineartronic`ul) uuesti sisse lülib/käivitab. Kohe hakkas silmeette tekkima mälupilte tulevastest situatsioonidest, kus auto on juba üksjagu aastaid vana, õues valitseb -20 ja allapoole temperatuur, aku on nõrgavõitu või korralikult ei lae jne .... Nimetatud vidin ei funka, kui auto on kaldu või rattad välja keeratud. * Õnneks on jäetud siiski võimalus ka kõnealuse lisa OFF`imiseks (välja lülitamiseks).
Mulle mõistmatuks jääb asjaolu, miks on otsustatud Eestis pakkuda 2,0 bensiinimootoriga varustatud mudelile kahte varustuspaketti (CF ja BC) ja 2,0 diiselmootoriga varustatud mudelile üks enam (lisaks FH) ehk kolme varustuspaketti ...?! * Täpsemalt öelduna, tulevased bensiinimootoriga varustatud kulguriomanikud võivad unistada nn lukspaketist ehk tehases paigaldatud nahksisust, "elektritoolist" juhile, katuseluugist, Smart Key võtmeta sisenemisest koos nupust käivitusega. Tõesti, eriline kokkuhoid (loe koonerdamine) on tektiilsisul tagumise keskmise käetoe/topsihoidja puudumine - nahka pole veel näinud-katsunud ...?!
Tähelepanekuid teisigi, kuid need pigem veelgi marginaalsemad.
PS! Mingisugune arvuti näitas ka esimese diiselmootoriga XV jõudmist Paldiski sadamasse ....
... ja veel! Kuna esindustes juba antud mudeli müük täie hooga käimas ning autot võimalik ka reaalselt näha-katsuda, siis võiks alateema siin "Vaba teema" rubriigis nn lukku panna ja liigutada/lisada teema rubriigi "Mudelid" alla. Küll tulevad sinna ka antud mudeli kohta käivad postitused/alateemad ....
Detailides annaks viriseda küll ja küll, kuid kõige suuremaks vastumeelsuseks hetkel on väline disain ja seda eriti tagantpoolt. Naine nägi autot ja esimeseks temapoolseks kommentaariks oli, et "auto näeb välja nagu konn, kellele on kõrs sinnasamusesse aetud ja seejärel täis puhutud!" * Tegelikult oli praeguse Legacy/Outback`i välimusega harjumine algselt sama raske, kuid hetkel võib juba rahule jääda. Asi on maitses ja maitse on muutuv! Veljed on liiga edevad, ent millegi lahjemaga ei oskaks sõidukit hästi ette kujutadagi ...?! Lisavarustusena pakutakse küll ka veidi suuremat tagaspoilerit, aga kas see väliselt ka midagi paremuse poole muudab ...?! ... või porilappide lisamine?! Enne ei oska midagi arvata, kui esimene liikur linnapildis kõnealuste lisadega nähtud, kuid see vist saab olema alles suve teises pooles, kuna tarneajaks pakutakse kulgurile hetkel ca 5 kuud. See-eest interjöör, oma "hiirekinode" ja materjali kasutusega, jättis pigem positiivse mulje!
Kes eelistab praktilisust silmailule ei pea pettuma. Selle raha eest on autol läbitavust enam kui küll! Jah, elektrilisi abimehi on vast liigagi palju ja veidi raskemates oludes (proovitud nii lumes, kruusal, maanteel/asfaltil, metsas kui ka põllul) ei saa ABS`i kõrinast üle ega ümber. * Samas, ju on nad mõeldud ikka abistama kodanikke, kelle igapäevane sõiduoskus ei ole perfektsusteni lihvitud või, kes ei huvitu süüvima auto hingeelu detailidesse. Mingites oludes täheldasin, et VDC (veojõukontrolli) välja lülitamine oli pigem kahjuks ehk nagu oleks sõiduk tahtnud ennast rohkem maa (loe lume ja kruusa) sisse kaevata kui edasi lükata/tõugata/kraapida .... Eks ta üks harjumise ja aretamise asi ole, nagu kõik uued mudelid algselt!
Harjumatu on see elektrooniline säästuvidin (ei oskagi täpset nime anda), mis siis mootori (ja mulle tundus, et ka kliima, kui salongis oli etteantud temperatuur saavutatud ...) foori taga seistes välja lülib ning piduripedaalilt jalga eemaldades (Lineartronic`ul) uuesti sisse lülib/käivitab. Kohe hakkas silmeette tekkima mälupilte tulevastest situatsioonidest, kus auto on juba üksjagu aastaid vana, õues valitseb -20 ja allapoole temperatuur, aku on nõrgavõitu või korralikult ei lae jne .... Nimetatud vidin ei funka, kui auto on kaldu või rattad välja keeratud. * Õnneks on jäetud siiski võimalus ka kõnealuse lisa OFF`imiseks (välja lülitamiseks).
Mulle mõistmatuks jääb asjaolu, miks on otsustatud Eestis pakkuda 2,0 bensiinimootoriga varustatud mudelile kahte varustuspaketti (CF ja BC) ja 2,0 diiselmootoriga varustatud mudelile üks enam (lisaks FH) ehk kolme varustuspaketti ...?! * Täpsemalt öelduna, tulevased bensiinimootoriga varustatud kulguriomanikud võivad unistada nn lukspaketist ehk tehases paigaldatud nahksisust, "elektritoolist" juhile, katuseluugist, Smart Key võtmeta sisenemisest koos nupust käivitusega. Tõesti, eriline kokkuhoid (loe koonerdamine) on tektiilsisul tagumise keskmise käetoe/topsihoidja puudumine - nahka pole veel näinud-katsunud ...?!
Tähelepanekuid teisigi, kuid need pigem veelgi marginaalsemad.
PS! Mingisugune arvuti näitas ka esimese diiselmootoriga XV jõudmist Paldiski sadamasse ....
... ja veel! Kuna esindustes juba antud mudeli müük täie hooga käimas ning autot võimalik ka reaalselt näha-katsuda, siis võiks alateema siin "Vaba teema" rubriigis nn lukku panna ja liigutada/lisada teema rubriigi "Mudelid" alla. Küll tulevad sinna ka antud mudeli kohta käivad postitused/alateemad ....
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Subarult väikemaastur XV
kuidas see start-stop täpsemalt töötab?
Kas rakenduma hakkab, kui mootor on juba soe või kohe? Ja kas süsteemi välja lülitamine toimib kuni järgmise käivituseni või saab selle ka püsivalt välja lülitada?
Kas rakenduma hakkab, kui mootor on juba soe või kohe? Ja kas süsteemi välja lülitamine toimib kuni järgmise käivituseni või saab selle ka püsivalt välja lülitada?
Re: Subarult väikemaastur XV
Välja hakkab lülitama siis kui mootor soe. Täheldasin ka seda, et kui seisma jäädes juhtud rooli keerama/liigutama, siis auto seisma ei jäänud (roolivõim ju siis ei töötaks).
Re: Subarult väikemaastur XV
Start-stop süsteemi toimimiseks on päris palju tingimusi mis peavad olema täidetud, et süsteem üldse rakenduks. Kellel on huvi võib Tartu Mariinest tulla uurima.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited