Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Pühapäev, 24 Juun 2018 06:06:20 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1218 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Veebr 2012 22:17:41 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 28 Juul 2011 15:06:24 +0000
Postitusi: 1046
Asukoht: Harju/Tln
Tsiteeri:
Proobleem on just aeglastes kurvides/tagasipööretes. Kui pöörded madalad, ja kiirus piisavalt suur , et mitte 1mest käiku panna. Vajutad lapi põhja, viivitus -


antilag? :D

_________________
Varuosad, Motul/Castrol õlid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Mär 2012 11:34:54 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 28 Juul 2011 15:06:24 +0000
Postitusi: 1046
Asukoht: Harju/Tln
Küsimus nüüd selline, et palun nuputage mulle mu auto värvikood ruttu :D Autot pole käepärast hetkel ja kiiresti oleks vaja paar jubinat mingi sprayga üle lasta. Ajutine lugu, nii et pole hullu kui mööda läheb natuke.

_________________
Varuosad, Motul/Castrol õlid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Mär 2012 14:26:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0000
Postitusi: 932
Asukoht: võrumaa
http://www.scoobymods.com/showthread.ph ... amp;t=7599

_________________
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Mär 2012 18:05:37 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 06 Juul 2010 15:13:17 +0000
Postitusi: 1250
mis kasu ma saaks enda auto puhul, kui mul oleks DCCD ? Peale selle, et saaks oma auto peaaegu et tagaveoliseks muuta. Aga kas reaalselt on pointi kah asjal (rinkal , kruusal , lumel ) ? Olen siis oma GT-le 6ese konversiooni otsingul..


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 11:49:58 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1834
Asukoht: kehra
Minu andmetel sõidavad enamik dccd omanikke jääradadel ikkagi 50/50 seadega, see originaalseade ,mis kaskvõi sinul on, on talve jaoks kokkuvõttes minu arvates kõige pädevam nagunii. Kruusal ja asfaldil võibolla tahaks rohkem tagasillale kallutatud vedu, kuid palju sa kruusal ja asfaldil oma masinat oled nõus lõhkuma üldse? dccd kast annaks vist aint selle juurde, et kässarit tõmmates laseb kesktifrist tagasilla lahti ja saad korralikult külge kässariga ette lasta, samas on kässar vähemalt talvel minumeelest muude sõiduvõtetega asendatav :D

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 12:18:26 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1062
Asukoht: Tartu
Duster kirjutas:
dccd kast annaks vist aint selle juurde, et kässarit tõmmates laseb kesktifrist tagasilla lahti ja saad korralikult külge kässariga ette lasta, samas on kässar vähemalt talvel minumeelest muude sõiduvõtetega asendatav :D

Mulle mitmest kohast on väidetud et nii see ei ole.

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 12:36:26 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1834
Asukoht: kehra
Krt ma olen jällegi teistpidi kuulnud, aga võib vabalt olla ka naised saunas rääkisid jutt. Sellisel juhul on ta minumeelest suht mõtetu investeering inimesele, kes autot igapäevaselt kasutab ja käib mõned korrad aastas jäärajal, selleks on minumeelest piisav ka tavaline 50/50 ning 5'ene "nõrk" kast :D

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 13:09:35 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 06 Juul 2010 15:13:17 +0000
Postitusi: 1250
Duster kirjutas:
Krt ma olen jällegi teistpidi kuulnud, aga võib vabalt olla ka naised saunas rääkisid jutt. Sellisel juhul on ta minumeelest suht mõtetu investeering inimesele, kes autot igapäevaselt kasutab ja käib mõned korrad aastas jäärajal, selleks on minumeelest piisav ka tavaline 50/50 ning 5'ene "nõrk" kast :D
aga kumb siis on ? ma olen kah kuulnud , et dccd ga võib kässarit tõmmata, ilma selleta sidur alla . Ühel klubi üritusel valge RA lasi ka alati enne kurvi ennast kässariga risti ära, kässarit tõmmates ja lahti lastes oli kuulda kuidas differ rakendus kerge nö kolksuga :D Ning 5ese kastiga GT oleks liialt tavaline, seega tahaks ikkagi 6est ja tulevikus jõunumbreid kasvatada - eeldusel et kunagi enda jõud 155kw-st üle hakkab käima :lol: 8)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 14:50:02 +0000 
Eemal
JDM
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 08 Okt 2008 23:16:34 +0000
Postitusi: 733
Asukoht: Tartu
5ne DCCD elektroonika toimib käispiduriga nii, et kui differ ei ole lahtises asendis siis käsipidurit tõmmates lülitab ta ennast lahtisesse asendisse, käsipiduri lahti lased paneb tagasi kus seades parasjagu oli. Armatuuril olev näit diffri asendist sealjuures ei muutu. Seega jah, saab käsipidurit edukamalt kasutada.

_________________
'98 STi Type-R V-Limited
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 17:53:08 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1062
Asukoht: Tartu
Kuidas toimib 6se oma? Ma tean, et alates 7st Evo lubab kahjudeta kässarit tõmmata, aga olen aru saanud et Subaru jaoks ei ole see eriti tervislik senini kuna keskdiffer oluliselt erineva põhimõttega ja need plaadid mille haakimist vooluga juhitakse päris lahti ei lähegi (DCCD minu arusaamist mööda ongi põhimõtteliselt elektrooniline kontroller kust keerad kui palju pinget antakse ja vastavalt haagitakse ja jõudu jaotatakse). Ehk siis kässarit tõmmates võib küll voolu ära lasta üldse tagant, aga see ei lase asja ikkagi põhimõtteliselt esiveoliseks ning koormus tagant kinni tõmmates jookseb sisse. Ise küll suuresti ei kasuta käsipidurit jäärajal, aga kui on vaja olnud siis olen selle loogika alusel alati eelnevalt siduri ära lahutanud...

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 22:27:20 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1834
Asukoht: kehra
Valge ra kolks tuli tegelikult tagumisest plokktifrist, vähemalt siis küll tuli, kui ma seal kõrval istusin, ma veel imestasin, et kas sumps käib vastu põhja :D

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Mär 2012 22:45:52 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 27 Sept 2006 12:16:02 +0000
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Mär 2012 17:56:04 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
muhkel kirjutas:
Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.


Ei aitagi.

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Reede, 23 Mär 2012 16:25:26 +0000 
Eemal
JDM
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 08 Okt 2008 23:16:34 +0000
Postitusi: 733
Asukoht: Tartu
JP kirjutas:
muhkel kirjutas:
Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.


Ei aitagi.


Situatsioonis kus käsipidur peal, käik sees ja annad gaasi, aitab küll. Sel juhul esirattad veavad, tagarattad on paigal ja keskdiffer peab selle kõik läbi libisema.

_________________
'98 STi Type-R V-Limited
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsida võib kõikke
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 28 Mär 2012 11:50:28 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 06 Juul 2010 15:13:17 +0000
Postitusi: 1250
Yokohoma parada või Dunlop SP Sport Maxx TT ?? Tahaks vahepeal kuskil rada ka nühkida nendega...
või midagi muud, 205/45/r16 peale .


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1218 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur