5. leht 83-st

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: T, 21 Veebr 2012 22:17:41 +0300
Postitas aivo28
Proobleem on just aeglastes kurvides/tagasipööretes. Kui pöörded madalad, ja kiirus piisavalt suur , et mitte 1mest käiku panna. Vajutad lapi põhja, viivitus -
antilag? :D

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: E, 12 Mär 2012 11:34:54 +0300
Postitas aivo28
Küsimus nüüd selline, et palun nuputage mulle mu auto värvikood ruttu :D Autot pole käepärast hetkel ja kiiresti oleks vaja paar jubinat mingi sprayga üle lasta. Ajutine lugu, nii et pole hullu kui mööda läheb natuke.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: E, 12 Mär 2012 14:26:18 +0300
Postitas rosenberg

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: T, 20 Mär 2012 18:05:37 +0300
Postitas Sponge
mis kasu ma saaks enda auto puhul, kui mul oleks DCCD ? Peale selle, et saaks oma auto peaaegu et tagaveoliseks muuta. Aga kas reaalselt on pointi kah asjal (rinkal , kruusal , lumel ) ? Olen siis oma GT-le 6ese konversiooni otsingul..

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 11:49:58 +0300
Postitas Duster
Minu andmetel sõidavad enamik dccd omanikke jääradadel ikkagi 50/50 seadega, see originaalseade ,mis kaskvõi sinul on, on talve jaoks kokkuvõttes minu arvates kõige pädevam nagunii. Kruusal ja asfaldil võibolla tahaks rohkem tagasillale kallutatud vedu, kuid palju sa kruusal ja asfaldil oma masinat oled nõus lõhkuma üldse? dccd kast annaks vist aint selle juurde, et kässarit tõmmates laseb kesktifrist tagasilla lahti ja saad korralikult külge kässariga ette lasta, samas on kässar vähemalt talvel minumeelest muude sõiduvõtetega asendatav :D

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 12:18:26 +0300
Postitas sulapekk
Duster kirjutas:dccd kast annaks vist aint selle juurde, et kässarit tõmmates laseb kesktifrist tagasilla lahti ja saad korralikult külge kässariga ette lasta, samas on kässar vähemalt talvel minumeelest muude sõiduvõtetega asendatav :D
Mulle mitmest kohast on väidetud et nii see ei ole.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 12:36:26 +0300
Postitas Duster
Krt ma olen jällegi teistpidi kuulnud, aga võib vabalt olla ka naised saunas rääkisid jutt. Sellisel juhul on ta minumeelest suht mõtetu investeering inimesele, kes autot igapäevaselt kasutab ja käib mõned korrad aastas jäärajal, selleks on minumeelest piisav ka tavaline 50/50 ning 5'ene "nõrk" kast :D

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 13:09:35 +0300
Postitas Sponge
Duster kirjutas:Krt ma olen jällegi teistpidi kuulnud, aga võib vabalt olla ka naised saunas rääkisid jutt. Sellisel juhul on ta minumeelest suht mõtetu investeering inimesele, kes autot igapäevaselt kasutab ja käib mõned korrad aastas jäärajal, selleks on minumeelest piisav ka tavaline 50/50 ning 5'ene "nõrk" kast :D
aga kumb siis on ? ma olen kah kuulnud , et dccd ga võib kässarit tõmmata, ilma selleta sidur alla . Ühel klubi üritusel valge RA lasi ka alati enne kurvi ennast kässariga risti ära, kässarit tõmmates ja lahti lastes oli kuulda kuidas differ rakendus kerge nö kolksuga :D Ning 5ese kastiga GT oleks liialt tavaline, seega tahaks ikkagi 6est ja tulevikus jõunumbreid kasvatada - eeldusel et kunagi enda jõud 155kw-st üle hakkab käima :lol: 8)

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 14:50:02 +0300
Postitas aaro
5ne DCCD elektroonika toimib käispiduriga nii, et kui differ ei ole lahtises asendis siis käsipidurit tõmmates lülitab ta ennast lahtisesse asendisse, käsipiduri lahti lased paneb tagasi kus seades parasjagu oli. Armatuuril olev näit diffri asendist sealjuures ei muutu. Seega jah, saab käsipidurit edukamalt kasutada.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 17:53:08 +0300
Postitas sulapekk
Kuidas toimib 6se oma? Ma tean, et alates 7st Evo lubab kahjudeta kässarit tõmmata, aga olen aru saanud et Subaru jaoks ei ole see eriti tervislik senini kuna keskdiffer oluliselt erineva põhimõttega ja need plaadid mille haakimist vooluga juhitakse päris lahti ei lähegi (DCCD minu arusaamist mööda ongi põhimõtteliselt elektrooniline kontroller kust keerad kui palju pinget antakse ja vastavalt haagitakse ja jõudu jaotatakse). Ehk siis kässarit tõmmates võib küll voolu ära lasta üldse tagant, aga see ei lase asja ikkagi põhimõtteliselt esiveoliseks ning koormus tagant kinni tõmmates jookseb sisse. Ise küll suuresti ei kasuta käsipidurit jäärajal, aga kui on vaja olnud siis olen selle loogika alusel alati eelnevalt siduri ära lahutanud...

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 22:27:20 +0300
Postitas Duster
Valge ra kolks tuli tegelikult tagumisest plokktifrist, vähemalt siis küll tuli, kui ma seal kõrval istusin, ma veel imestasin, et kas sumps käib vastu põhja :D

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 21 Mär 2012 22:45:52 +0300
Postitas muhkel
Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: N, 22 Mär 2012 17:56:04 +0300
Postitas JP
muhkel kirjutas:Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.
Ei aitagi.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: R, 23 Mär 2012 16:25:26 +0300
Postitas aaro
JP kirjutas:
muhkel kirjutas:Selgitage mulle rumalale kuidas aitab siduri lahutamine hoida tavalisel WRX-l keskdifferit. Sidur peaks nagu olema mootori ja käimakasti vahel ja ei peaks keskdiffri käitumist mõjutama. Ise olen suutnud oma eelmise WRX (2001) keskdiffri pekki keerata, seda ainult siduriga käsikat kasutades. Kui läksin asja välja vahetama naeris hr. Murakas minu naiivsuse peale, et see siduri lahutamine nagu aitaks. Tegelt olevat point selles, et sildade erinev pöörlemiskiirus mõjutab keskdiffri eluiga. Aga ikkagi äkki olen mina millestki valesti aru saanud.
Ei aitagi.
Situatsioonis kus käsipidur peal, käik sees ja annad gaasi, aitab küll. Sel juhul esirattad veavad, tagarattad on paigal ja keskdiffer peab selle kõik läbi libisema.

Re: Küsida võib kõikke

Postitatud: K, 28 Mär 2012 11:50:28 +0300
Postitas Sponge
Yokohoma parada või Dunlop SP Sport Maxx TT ?? Tahaks vahepeal kuskil rada ka nühkida nendega...
või midagi muud, 205/45/r16 peale .