Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Mulle ei meeldi, et nad lihtsalt kätte ära mädanevad. Se on ikka ulme, kuidas võib üks auto roostetada.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Mis sul roostetab?aivo28 kirjutas:Mulle ei meeldi, et nad lihtsalt kätte ära mädanevad. Se on ikka ulme, kuidas võib üks auto roostetada.
Audide vastupidavust kahjuks tõesti ei ole. Oma esimese autoehituse tegin 76 aasta Audile millel olid ainult küljekarbid tsingitud ja see oli kogu elu Soomes soolas mingi koguduse käes sõitnud. Vahetada tuli vaid pagassi põhi ja tagastange, ning osa pagassi äärest. Ülejäänu oli tugev hoolimata originaalvärvist. Müstika.
87 aasta Audi 100 Quattro oli alt haljas, ei mingit roostet, peale sumbuti mõne detaili (originaal)
94 aasta Audi A6 vajas ainult kapoti kivitäkete ja tiivadelt maha koorunud värvi pärast värvimist jne jne.
Olen näinud ka 96 aasta WRXi, mis ooli Shveitsist pärit ja ei roostetanud samuti kuskilt. (Jaapanist toodud autode puhul ei olegi see ime)
Ootaksin tõesti Subarult ka sellist vastupidavust, mis ei oleks ainult hoolsas autoomanikus või kliimas kinni
Endal on ilmselt liiga uus, et midagi ette heita. Põhja all on ikka roostet sillajuppidel näha kuid muidu ei saa suurt midagi ette heita. Tagakoopas on ühest kohast värvi maha löönud ja see on nüüd paar aastat kliima meelevallas olnud kuid muutuseid ei ole väga olnud (sellel kevadel tehakse korda).
Viimati muutis BlackRabbit, T, 20 Mär 2012 14:57:57 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Avariivaba auto puhul raske uskuda. Mina küll ei ütleks et subarud roostetavad.aivo28 kirjutas:Mulle ei meeldi, et nad lihtsalt kätte ära mädanevad. Se on ikka ulme, kuidas võib üks auto roostetada.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Nonoh, miks need tagakarbid siis rämedalt kõigil mädanevadaaro kirjutas:Avariivaba auto puhul raske uskuda. Mina küll ei ütleks et subarud roostetavad.aivo28 kirjutas:Mulle ei meeldi, et nad lihtsalt kätte ära mädanevad. Se on ikka ulme, kuidas võib üks auto roostetada.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Selle pärast et taga ei olnud siis logareid ja kõik nad on oluliselt rohkem kruusa saanud kui saab ükskõik milline teine automark (v.a. Evo muidugi). Kruus lihtsalt sööb kõik kaitsva maha seestpoolt ja nii see algab.Sponge kirjutas:Nonoh, miks need tagakarbid siis rämedalt kõigil mädanevad
Mul muidugi ei ole niipalju kogemusi kui siin ilmselt enamustel, aga 8 aastat vana WRX'i kohta ma võin öelda et see roostetas vähem kui sama vana Honda Stream mis sai 1% sellest kruusast mis WRX. Mõlemad olid põhimõtteliselt avariivabad.
MY09 STi
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Kuidas siis kommenteerida tallinna tänavaid nühkivaid forestere/outbacke/legacyd mis kõik tagant mädanevad ? mul omal tutvusringkonnas juba vanematel inimstel, kes elusees kuskil kruusal ei paaruta mädanevad autod. Kõik on masinatega rahul , väljaarvata see, et mädanevad .sulapekk kirjutas:Selle pärast et taga ei olnud siis logareid ja kõik nad on oluliselt rohkem kruusa saanud kui saab ükskõik milline teine automark (v.a. Evo muidugi). Kruus lihtsalt sööb kõik kaitsva maha seestpoolt ja nii see algab.Sponge kirjutas:Nonoh, miks need tagakarbid siis rämedalt kõigil mädanevad
Mul muidugi ei ole niipalju kogemusi kui siin ilmselt enamustel, aga 8 aastat vana WRX'i kohta ma võin öelda et see roostetas vähem kui sama vana Honda Stream mis sai 1% sellest kruusast mis WRX. Mõlemad olid põhimõtteliselt avariivabad.
aga noh, Aaro töötab tartu Mariines , imelik oleks ka kui ta ütleks, et jah subaru mädaneb...
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Mul 2007a outback ei võin käe südamele panna,et mul kuskilt kere ei roosteta:)
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Ma ei kaitse Subaru au, pole ju probleeme. Tartus nad küll ei mädane, ma ei tea mis siis tallinnas lahti on Saan rääkida nende autode põhjal mida näinud olen ja kui 10-16a vanad masinad ei mädane siis millest me räägime. Isegi need mis oma elu eestis alustanud on veel täitsa korras.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Ma just enne ka mõtlesin Audide peale, aga mõtlesin et ei hakka õli tulle valama. Aga kui juba jutuks tuli, siis jah, ammu juba mõtlen, et miks kuradi pärast se Subaru maksab üldse nii palju?? Uuemate kohta ei oska kobiseda, aga ala 96-97 Impreza vs vana hea C4 kerega s4/s6 võrdlusesse panna, siis on viimases 2x rohkem autot 2x vähema raha eest ju.
Mina ei osta Audit. Lihtsalt põhimõtte pärast. Ma ei pea ennast päris normaalseks inimeseks ka, ehk siis kergetviisi mõrapäine aga ma ei suuda aru saada, mis kuradi pärast se vana padu-mädanea kerega suhteliselt ebatöökindla tehnikaga aparaat (sihtotstarbelisel kasutamisel only) oma hinda nii kõrgel hoiab??
Ja Hr.aaro, ma ei tea, kust tulevad teie teooriad? Minu praktikaga need kül kokku ei käi, ja ei tugine ainult minu autol.
Mina ei osta Audit. Lihtsalt põhimõtte pärast. Ma ei pea ennast päris normaalseks inimeseks ka, ehk siis kergetviisi mõrapäine aga ma ei suuda aru saada, mis kuradi pärast se vana padu-mädanea kerega suhteliselt ebatöökindla tehnikaga aparaat (sihtotstarbelisel kasutamisel only) oma hinda nii kõrgel hoiab??
Ja Hr.aaro, ma ei tea, kust tulevad teie teooriad? Minu praktikaga need kül kokku ei käi, ja ei tugine ainult minu autol.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
peale audide roostetavad kõik!
ja on oluliselt kallimaidki ja sama rooste kindlusega (kindluseta) autosi kui subaru.
näiteks võiks tuua länkari (igati hea auto muidu). plastik tiivaääre alt, oli kolme aastaga plekk kadunud.
auto peremees ükspäev oli hakanud uurima, et miks see plastik äärest lahti hakkab tulema. lähemal uurimisel selgus,
et plasiku all pole lihtsalt enam seda ollust mille külge võiks see iluliist kinnituda.
ja on oluliselt kallimaidki ja sama rooste kindlusega (kindluseta) autosi kui subaru.
näiteks võiks tuua länkari (igati hea auto muidu). plastik tiivaääre alt, oli kolme aastaga plekk kadunud.
auto peremees ükspäev oli hakanud uurima, et miks see plastik äärest lahti hakkab tulema. lähemal uurimisel selgus,
et plasiku all pole lihtsalt enam seda ollust mille külge võiks see iluliist kinnituda.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Kui 2007 ostsin esindusest uue Outbacki, siis oli see juba ostes ebameeldivalt põhja alt roostes, igasugused nähtavad poldid, mutrid,klambrid, hoovakesed jne pudinad. Olgugi et tegu oli pindmise roostega siis imelik tundus see ikka uue auto puhul. Öeldi, et krt teab kaua see laeva peal jaapanist tulles on loksunud ? Kere peal küll mingit roostet 3 a jooksul ei tekkinud.
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Nii, natuke teemasse tagasi ka.
Sai täna oma uue foresteri põhja alla piilutud.
Ütleks et 08 aastast on forekaga tagasisamm tehtud, kui mitte isegi kaks.
Diislil turbo ja dpf asuvad mõlemad mootori ees ja maadligi (pamperist madalamal). Ilma alumiiniumist põhjakaitsmeta ei julgeks asfaldilt üldse maha keerata.
Põhjakaitse ise on mul normaalne, aga kinnitus.... pole sõnu. Saunaaken on ka tugevam sellest selkast, mille külge kaitsme esimesed poldid kinnituvad. Seda sain teada rasket moodi - nurgaga õrnalt jäätunud liiva pihta ja 4-5mm paksune pantser keeras ennast nagu singiviil tagurpidi rulli - tiris poldipea karprauast ristitalast läbi (too plekk oli silma järgi max 0,5mm). Ühesõnaga natuke kuvaldat mõned keevitused ja on küljes ja "sirge" ta jälle.
Veermiku poole pealt on mindud kolksvageni teed - esimeste õõtshoobade kere küljes tagumised puksid on nn muna kujulised kummijunnid, mis minu 110 tkm sõitnud masinal on pragulised.
Ahjaa üks asi veel, kurat nad sellest elektroonilisest roolivõimust sinna toppisid. Täiesti kohutav asi, mittemingit tagasisidet ei saa kätega.
Ja külglibisemise vastast seadet ei saa ka täiesti välja lülitada
Kuid ärge saage valesti aru, mulle väga meeldib see auto. Kütuse kulu on maanteel alla 5 liitri sajale ja linnas on see number umbes 6,5, tund krossirajal offroadi ja 100 km maanteed (kokku 160 km)tuli keskmine kulu 8,6.
Istmed on mugavamad ja parema külgtoega, kui 2007 forester xt'l.
Tagaistujal on kõvasti rohkem jala- ja pearuumi.
Sai täna oma uue foresteri põhja alla piilutud.
Ütleks et 08 aastast on forekaga tagasisamm tehtud, kui mitte isegi kaks.
Diislil turbo ja dpf asuvad mõlemad mootori ees ja maadligi (pamperist madalamal). Ilma alumiiniumist põhjakaitsmeta ei julgeks asfaldilt üldse maha keerata.
Põhjakaitse ise on mul normaalne, aga kinnitus.... pole sõnu. Saunaaken on ka tugevam sellest selkast, mille külge kaitsme esimesed poldid kinnituvad. Seda sain teada rasket moodi - nurgaga õrnalt jäätunud liiva pihta ja 4-5mm paksune pantser keeras ennast nagu singiviil tagurpidi rulli - tiris poldipea karprauast ristitalast läbi (too plekk oli silma järgi max 0,5mm). Ühesõnaga natuke kuvaldat mõned keevitused ja on küljes ja "sirge" ta jälle.
Veermiku poole pealt on mindud kolksvageni teed - esimeste õõtshoobade kere küljes tagumised puksid on nn muna kujulised kummijunnid, mis minu 110 tkm sõitnud masinal on pragulised.
Ahjaa üks asi veel, kurat nad sellest elektroonilisest roolivõimust sinna toppisid. Täiesti kohutav asi, mittemingit tagasisidet ei saa kätega.
Ja külglibisemise vastast seadet ei saa ka täiesti välja lülitada
Kuid ärge saage valesti aru, mulle väga meeldib see auto. Kütuse kulu on maanteel alla 5 liitri sajale ja linnas on see number umbes 6,5, tund krossirajal offroadi ja 100 km maanteed (kokku 160 km)tuli keskmine kulu 8,6.
Istmed on mugavamad ja parema külgtoega, kui 2007 forester xt'l.
Tagaistujal on kõvasti rohkem jala- ja pearuumi.
Viimati muutis Tubaru, K, 21 Mär 2012 00:02:34 +0300, muudetud 2 korda kokku.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
uued autod on kvaliteedilt masendavad.
nad on ära optimeeritud. et oleks välitatud, et keegi nendega üle kümne aasta sõidaks.
parim oleks, et kuni 100000 ja poodi uue järele. kahjuks pole kõik inimesed nii rikkad, et seda endale lubada
ja järelturg räägib hästi autotootja arusaamadest. 20a. vanune jaapani auto on haruldus. sama vanasi bmw või mersusi on lademetes. kuigi jah, uuem mersu "kustub" veel enne vana mudeltit
nad on ära optimeeritud. et oleks välitatud, et keegi nendega üle kümne aasta sõidaks.
parim oleks, et kuni 100000 ja poodi uue järele. kahjuks pole kõik inimesed nii rikkad, et seda endale lubada
ja järelturg räägib hästi autotootja arusaamadest. 20a. vanune jaapani auto on haruldus. sama vanasi bmw või mersusi on lademetes. kuigi jah, uuem mersu "kustub" veel enne vana mudeltit
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
2005 OBK paistab küll pidavat roostele vastu. Plastiku alt pole suurt midagi avastanud, põhja all on nad kõik ühesugused roostekarva olnud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Mis teile oma Subaru juures ei meeldi?
Rooste kohast on jutt lihtne, 2001 või2 aastal muutis subaru nii mõndagi selle rooste kohapealt, sama tegi ka toyota enamuse oma mudelikuvalikuga. Enne 2002 mädanesid mõlemad nii et paha hakkab. Ise isiklikult ei ole veel näinud classic imprezat, millel ei oleks tagakoopad ja tiivaääred sõna otseses mõttes perses. Neil on kõigil amordipüstaku ülemine ost tiiva poolt läbi mädanenud, ning sealt voolab ilusti karpi ning rattakoopasse tiiva ja rattakoopa vahele meie megasoolasitta, mis selle auto tagumise otsa maha ka mädandab. Mis on naljakas, on see et põhjad on siiani enamikul vägagi tugevad olnud, olen neid pikemalt uurinud, ning ise omanud 2 erinevat, tuleb tõdeda fakti, et mädanevad, aga omanikust on kinni, millises ulatuses. Keegi tark võiks neile tagumised logarid kusagilt välja sebida!
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.