Rikkus ei ole häbiasi...
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Rikkus ei ole häbiasi...
mina ei ole liiga noor, et omada subarut...eem...surravurrat...
kas siis tõesti on liikve sellinel arvamus, et kui subaru, siis raha voolab üle püksitasku serva?
ma võiksin ühe kommentaari panna küll selle kohta mis arvamus liikvel on...aga praegu jätaks selle siit postitusest ära...
ootan teie arvamusi...v kogemusi...
kas siis tõesti on liikve sellinel arvamus, et kui subaru, siis raha voolab üle püksitasku serva?
ma võiksin ühe kommentaari panna küll selle kohta mis arvamus liikvel on...aga praegu jätaks selle siit postitusest ära...
ootan teie arvamusi...v kogemusi...
Legacy 2.2 GX
Arbuusiga sõitmine eeldabki tugevamat närvi ja sellest olenevalt ka opeliomanikust suuremat rahakotti nigelamal juhul. Tegijatel juhtub nii mõndagi, kindlustusstatistika räägib numbrites . Nagu EJ204 tavatseb öelda: "Sõidukit kasutatakse sihtotstarbeliselt".
Samas niipalju kui mina näinud olen, siis vanemaid masinaid kõpitsevad tavalised pereinimesed, uued käivad rikkama omaniku kasko abil noorenemas.
Samas niipalju kui mina näinud olen, siis vanemaid masinaid kõpitsevad tavalised pereinimesed, uued käivad rikkama omaniku kasko abil noorenemas.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
ses suhtes, et ma hüppasingi kadeti roolist subaru rooli... lugemine sassi ei läinud sest olin juba harjunud lugema
ostsin ooblää selleks, et oleks mida putitada...ta oli väikse kõksuga, ehitasin üles...paljud asjad vajasid vahetust...selleks ma ta soetasingi...sõitsin aastaga 35 000 km ja hakkas jälle lagunema ning roostetama igalt poolt...tegin jälle korda...kuid siis tekkis võimalus uuema auto soetamiseks...
aga jah...sellest arvamusest subaru omanike kohta...
mul nimelt juhtus tartus väike kõks paar päeva hiljem, kui olin auto ostnud
seisin seal, õnnetu nägu peas...krt juba kalkuleerisin, et auto 20k kallim...siis kargab bussijuht välja, kellele ma siis pihta sõitsin...kukkub siis kisama, et kutsub politsei...
mina aga, et ma võtan süü omaks, teeme kindlustuse paberid ja lähme omateed...
ei...tema ei olnud nõus...kutsuski politsei...politsei tuleb kohale...räägib talle sama juttu, et politsei kutsutakse ikka siis, kui süüdlases ei saada kokkuleppele...bussijuht aga nähvab politseile, et sa ei tee oma tööd...
politsei hakkaski õnnetust registreerima...sest ta peab tegema oma tööd...
ütlesin siis, et krt nüüd peab politsei ka mulle trahvi kirjutama liiklusõnnetuse põhjustamise eest, et oli seda nüüd vaja...politsei samamoodi kõrval, et miks te tahate, et talle(mulle) trahv kirjutataks...
siis paneb bussijuht kommentari maha...VAATA MIS AUTOGA TA SÕIDAB, SUBARU JU...et umbes tal raha küll...las saabki oma õppetunni...
ta varem oli ka juba öelnud, oli vaja näidata, et sul subaru...
mida ta ei teadnud(sest ise magas bussi tagaosas), oli see, et mul juhtus õnnetus mitte rallitades, mida tema kohe arvas, sest mul on SUBARU, vaid, et mul suvekummid all ja ei saanud pidama, kui mul üks auto ees pidurdas ja ma põikasin vasakule(rohkem pidurdusruumi) (buss siis parkis vasakul pool teed...ja see teine auto pani ka kohe leekima...tema asi ei olnud ju...oleks siis vähemalt seisma jäänud korraks...aga umbes, aken lahti ja vaatas üle õla ülbelt, siuke nägu peas, et ise oled süüdi...see selleks
sellepeale, mida bussijuht kõva häälega ütles, politsei mulle trahvi ei kirjutanudki...ütles, et sa said juba oma õppetunni...auto katki ju...
the end
teil selliseid kogemusi ei ole kus otse näkku öeldakse?
ostsin ooblää selleks, et oleks mida putitada...ta oli väikse kõksuga, ehitasin üles...paljud asjad vajasid vahetust...selleks ma ta soetasingi...sõitsin aastaga 35 000 km ja hakkas jälle lagunema ning roostetama igalt poolt...tegin jälle korda...kuid siis tekkis võimalus uuema auto soetamiseks...
aga jah...sellest arvamusest subaru omanike kohta...
mul nimelt juhtus tartus väike kõks paar päeva hiljem, kui olin auto ostnud
seisin seal, õnnetu nägu peas...krt juba kalkuleerisin, et auto 20k kallim...siis kargab bussijuht välja, kellele ma siis pihta sõitsin...kukkub siis kisama, et kutsub politsei...
mina aga, et ma võtan süü omaks, teeme kindlustuse paberid ja lähme omateed...
ei...tema ei olnud nõus...kutsuski politsei...politsei tuleb kohale...räägib talle sama juttu, et politsei kutsutakse ikka siis, kui süüdlases ei saada kokkuleppele...bussijuht aga nähvab politseile, et sa ei tee oma tööd...
politsei hakkaski õnnetust registreerima...sest ta peab tegema oma tööd...
ütlesin siis, et krt nüüd peab politsei ka mulle trahvi kirjutama liiklusõnnetuse põhjustamise eest, et oli seda nüüd vaja...politsei samamoodi kõrval, et miks te tahate, et talle(mulle) trahv kirjutataks...
siis paneb bussijuht kommentari maha...VAATA MIS AUTOGA TA SÕIDAB, SUBARU JU...et umbes tal raha küll...las saabki oma õppetunni...
ta varem oli ka juba öelnud, oli vaja näidata, et sul subaru...
mida ta ei teadnud(sest ise magas bussi tagaosas), oli see, et mul juhtus õnnetus mitte rallitades, mida tema kohe arvas, sest mul on SUBARU, vaid, et mul suvekummid all ja ei saanud pidama, kui mul üks auto ees pidurdas ja ma põikasin vasakule(rohkem pidurdusruumi) (buss siis parkis vasakul pool teed...ja see teine auto pani ka kohe leekima...tema asi ei olnud ju...oleks siis vähemalt seisma jäänud korraks...aga umbes, aken lahti ja vaatas üle õla ülbelt, siuke nägu peas, et ise oled süüdi...see selleks
sellepeale, mida bussijuht kõva häälega ütles, politsei mulle trahvi ei kirjutanudki...ütles, et sa said juba oma õppetunni...auto katki ju...
the end
teil selliseid kogemusi ei ole kus otse näkku öeldakse?
Legacy 2.2 GX
selle näite põhjal veel ei üldistaks.
teoretiseerin.. oleksid sa mainitud bussijuhti näiteks bemmiga müksanud, oleks tsitaat võinud kõlada:
VAATA MIS AUTOGA TA SÕIDAB, BMW JU
võimalik, et temas põhjustasid kõik mittebussid sügavat kibestumust, mina ei võtaks seda eriti hinge.
vähemalt minuga pole keegi ühelgi teemal kraaksuma tulnud, samas ma pole eriti kedagi ramminud ka
mainiks veel seda, et mõnes autoteeninduses vaadatakse arbuusi peale pigem hea pilguga, on olemas isiklik kogemus, kus Muraka juures parasjagu pika ülevaatuse eest raha ei küsitudki
teoretiseerin.. oleksid sa mainitud bussijuhti näiteks bemmiga müksanud, oleks tsitaat võinud kõlada:
VAATA MIS AUTOGA TA SÕIDAB, BMW JU
võimalik, et temas põhjustasid kõik mittebussid sügavat kibestumust, mina ei võtaks seda eriti hinge.
vähemalt minuga pole keegi ühelgi teemal kraaksuma tulnud, samas ma pole eriti kedagi ramminud ka
mainiks veel seda, et mõnes autoteeninduses vaadatakse arbuusi peale pigem hea pilguga, on olemas isiklik kogemus, kus Muraka juures parasjagu pika ülevaatuse eest raha ei küsitudki
Eks üldine rahvaarvamus vist kipub olema küll, et kui Subaru, siis rahakott puuga seljas. Kohe kujutatakse omale ette mõnda ralli masinat.
Ja juppide kallidus on eraldi legend nende jaoks, kes kuulnud ainult esinduse juppide hindadest (ja tegelikult ega esinuseski ju kõigi juppide hinnad väga kallid ole, mõnedel küll). Minu arust juppide hinnad praeguseks ei erine oluliselt muude uuemate ja teiste jaapani autode juppide hindadest.
Ise ostsin kasutatud Legacy 200, sest selle raha eest pole praktiliselt midagi muud kõrvale panna, millel võrreldavad sõiduomadused oleks.
Alternatiiv oli veel sama aasta Audi 80(90) 2,8 Quattro, mis maksis rohkem, oli rohkem sõitnud ja mille ülalpidamine ma arvan poleks mitteodavam olnud. Samuti vaevalt, et puhtad sõiduomadused oleks millegagi paremad olnud, pigem vastupidi. Kere ja salongi kvaliteet on Audil muidugi parem, aga see pole nagu kõige tähtsam.
Minule sellise sportsedaani kontseptsioon igatahes istub.
Ja Subaru pärast nagu otseselt ninapeale pole ka saanud. Aga Legacy 200 ka selline ehtne vähetuntud hunt lambanahas, nii, et välimus eriti kedagi "vahtu" ei aja. Maanteel, kui kiiremat sõitu teha, seal võib küll kohata sellist suhtumist, et mis sa siin "punnitad oma saaniga" minu tuttuue pereauto vastu. Kui aga gaasi puutud, siis tekitab see nii mõneski autokauges inimeses arusaamatust.
Ja juppide kallidus on eraldi legend nende jaoks, kes kuulnud ainult esinduse juppide hindadest (ja tegelikult ega esinuseski ju kõigi juppide hinnad väga kallid ole, mõnedel küll). Minu arust juppide hinnad praeguseks ei erine oluliselt muude uuemate ja teiste jaapani autode juppide hindadest.
Ise ostsin kasutatud Legacy 200, sest selle raha eest pole praktiliselt midagi muud kõrvale panna, millel võrreldavad sõiduomadused oleks.
Alternatiiv oli veel sama aasta Audi 80(90) 2,8 Quattro, mis maksis rohkem, oli rohkem sõitnud ja mille ülalpidamine ma arvan poleks mitteodavam olnud. Samuti vaevalt, et puhtad sõiduomadused oleks millegagi paremad olnud, pigem vastupidi. Kere ja salongi kvaliteet on Audil muidugi parem, aga see pole nagu kõige tähtsam.
Minule sellise sportsedaani kontseptsioon igatahes istub.
Ja Subaru pärast nagu otseselt ninapeale pole ka saanud. Aga Legacy 200 ka selline ehtne vähetuntud hunt lambanahas, nii, et välimus eriti kedagi "vahtu" ei aja. Maanteel, kui kiiremat sõitu teha, seal võib küll kohata sellist suhtumist, et mis sa siin "punnitad oma saaniga" minu tuttuue pereauto vastu. Kui aga gaasi puutud, siis tekitab see nii mõneski autokauges inimeses arusaamatust.
esinduse hindadest ja subaru veermikust tänane lugu.
lisaks ka opeliomanikele arvutamist
Põhja all hakkas hiljuti mingit klobin tekkima (impreza 97).
mõtlesin, et parem karta kui kahetseda ja astusin täna lõuna paiku Mariinest läbi.
Klobisejateks osutusid esimesed stabika puksid.
Vahetati kohe ära ja igasugused klobinad kadunud.
2 puksi, 180.- tükk.
tööraha 140.-
kogukulu jakobson. vot nii on mariine kardetud hindadega lugu.
ja see oli aasta jooksul, mis auto minu pidamises on olnud, esimene kord kui sillaosade vastu huvi tuli tunda.
olen siiamaani rahul, et quattrot ei ostnud (tunnistan, et kaalusin)
lisaks ka opeliomanikele arvutamist
Põhja all hakkas hiljuti mingit klobin tekkima (impreza 97).
mõtlesin, et parem karta kui kahetseda ja astusin täna lõuna paiku Mariinest läbi.
Klobisejateks osutusid esimesed stabika puksid.
Vahetati kohe ära ja igasugused klobinad kadunud.
2 puksi, 180.- tükk.
tööraha 140.-
kogukulu jakobson. vot nii on mariine kardetud hindadega lugu.
ja see oli aasta jooksul, mis auto minu pidamises on olnud, esimene kord kui sillaosade vastu huvi tuli tunda.
olen siiamaani rahul, et quattrot ei ostnud (tunnistan, et kaalusin)
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Sama siin...tunnistan, et vaatasin vesise suuga a4 quattrot...ei kahetse valikut...veel
aga mariine suunatule hind pani küll kohkuma...1800 eeku ainult suunatule eest...
(keegi võiks mulle seda pakkuda soodsamalt)
ema käis eile tulede pärast...pirnid ise maksid 84 eeku 2 tykki ja vahetus, mis kestis kuskil 5-10 min...läks maksma kuskil 140 eeku...
ok tegelt nii hullud hinnad ei olegi, kui sidurikomplekt maksis 3,5k ja autopood, kust ma auto ostsin kauples mulle hinna 2,8 peale...miinus käibemaks...igati positiivne ju
aga mariine suunatule hind pani küll kohkuma...1800 eeku ainult suunatule eest...
(keegi võiks mulle seda pakkuda soodsamalt)
ema käis eile tulede pärast...pirnid ise maksid 84 eeku 2 tykki ja vahetus, mis kestis kuskil 5-10 min...läks maksma kuskil 140 eeku...
ok tegelt nii hullud hinnad ei olegi, kui sidurikomplekt maksis 3,5k ja autopood, kust ma auto ostsin kauples mulle hinna 2,8 peale...miinus käibemaks...igati positiivne ju
Legacy 2.2 GX