Mul on originaalmõõdus rehvid koguaeg alla olnud, ning kella vahe GPS-iga on maanteekiirustel 6km/h. Samas on veider see, et läbisõidunäidik petab omakorda paar/kolm protsenti. Tallinnast Haapsallu sõites näitas GPS täpselt 100,0km "to go", nullisin vahemaanäidiku ka, ning tulemuseks oli see, et ca 2-3km enne pärale jõudmist tixus autol 100,0km ette. Olen seda katset paar kolm korda erinevate maanteede peal teinud ning numbes on alati sama, autol saab paar kilti varem 100km läbitud, kui GPS-il. Veider on just see, et kiirusenäidu viga ning läbitud vahemaa viga ei klapi.vaska kirjutas:MY05 2.5 puhul 90% linna ja õrnalt varbaga vajutades isegi 9 sai kätte keskmiseks.
Trassil 7-8, ökotades isegi 6 tühja masina ja ilma kliimata ülisiledal asfaldil täiesti sirgel teel. Linnas 50-60nega tõristades viienda käiguga saab ka 5-6 keskmiselt (õhtul, öösel kruisates). Alla 10 on linnas võimalik, vajutades 12-13 keskmiselt. Üle 15 väga ei õnnestu.
Seega on suur osa tihendis ja liikluses kinni.
PS! Kellade ja päriselu vahe tuleneb rehvimõõdust. Üldjuhul +5km/h näidatakse spidomeetril.
Kütusevalik võib ka märku anda - 95 vs 98.
Kütusekulust - kella järgi võtab masin kütet üsna normaalse numbri (suvel enamasti 8 kandis), täispaak meetodil arvestades number enam nii ilus ei ole (liiter/poolteist juures) ja kui arvestada veel läbisõiduviga ka juurde, läheb number veel inetumaks (0,3 liitrit veel juurde)
Seega kui kompuutri peal on näit 7,8l/100km siis päriselus tuleb reaalne kulu sinna 9,5 liitri kanti.