1. leht 1-st

Chip Tuning

Postitatud: K, 23 Okt 2013 12:15:15 +0300
Postitas HMaerand
Kas keegi on teinud oma Subaru Impreza WRX-ile Chip tuuningut ? Kui palju nimelt kütusekulu vähenes ja palju tuli kw/hp juurde ?

Aitäh !

Re: Chip Tuning

Postitatud: K, 23 Okt 2013 12:46:05 +0300
Postitas no1
Kütusekulu Sul küll ei vähene, eriti peale chippi/enne talve..Selleks on diisel KIA'd! :lol:

Re: Chip Tuning

Postitatud: K, 23 Okt 2013 18:19:25 +0300
Postitas Donhoolio
HMaerand kirjutas:Kas keegi on teinud oma Subaru Impreza WRX-ile Chip tuuningut ? Kui palju nimelt kütusekulu vähenes ja palju tuli kw/hp juurde ?

Aitäh !

Kui kütusekulu tahad vähemaks osta DIISEL :)

Re: Chip Tuning

Postitatud: K, 23 Okt 2013 20:44:39 +0300
Postitas Tubaru
Ma oma foreka sain ikka üsna ökoks peale aju seadistust.
Aga mul on veel turbo ja summuti ka vahetatud, eks mõjutavad needki midagi.
Igatahes võtab mu ratsu 95ga maanteel töristades u. 7 liitrit sajale (90kmh kulgedes oli 6,5 sajale) ja tubli keskmine on 10 (linnas sõidan üsnagi äkiliselt).
Jõu kohapealt jään täpse vastuse võlgu, veerand miili sõitis 13,3 sek. Kui interneeduses leiduvate kalkulaatorite õigsust ja täpsust uskuda siis peaks rattast olema umbes 280+hp.

Re: Chip Tuning

Postitatud: K, 23 Okt 2013 22:47:53 +0300
Postitas t6nis1234
Kütusekulu väheneb kui segu lahjemaks tõmmata ja lisaks sellele autol ka jõudu rohkem.

Re: Chip Tuning

Postitatud: N, 24 Okt 2013 16:46:06 +0300
Postitas BlackRabbit
Tubaru kirjutas:Ma oma foreka sain ikka üsna ökoks peale aju seadistust.
Aga mul on veel turbo ja summuti ka vahetatud, eks mõjutavad needki midagi.
Igatahes võtab mu ratsu 95ga maanteel töristades u. 7 liitrit sajale (90kmh kulgedes oli 6,5 sajale) ja tubli keskmine on 10 (linnas sõidan üsnagi äkiliselt).
Jõu kohapealt jään täpse vastuse võlgu, veerand miili sõitis 13,3 sek. Kui interneeduses leiduvate kalkulaatorite õigsust ja täpsust uskuda siis peaks rattast olema umbes 280+hp.
Leian, et sinu numbrid on endiselt nii müstilised, et võid tehasemeestele selle konfi julgelt maha müüa.
No lihtsalt keegi ei ole selle autoga eales selliseid numbreid saanud :)
Täiesti normaalne (ideaalne) oleks selle auto (manuaal) puhul maate 8,5 keskmine 11,5 ja linn 14,7.
See selleks, sest tegelikkuses on kütusesääst näiteks diislite chiptuningu puhul tõesti päris märgatav ja ilmselt mõjutab timmitud kütusesegu ka bensukaid kui ei ületa teatud piiri.
Võimsam kütusepump, suurem turbo võrduvad üldjuhul suurema kuluga.

Re: Chip Tuning

Postitatud: N, 24 Okt 2013 18:09:39 +0300
Postitas Tubaru
Seda ma arvasin, et ei usuta sellist kulu. Ometigi nii ta on.
ja võimsam kütusepump küll ei muuda kulu kusagile poole, ta lihtsalt võimaldab pihustitele suurema kütuse varustatuse. Pihustite poolt mittetarbitav/ülejääv kütus koliseb tagasivoolu voolikut mööda paaki tagasi.

Re: Chip Tuning

Postitatud: N, 24 Okt 2013 23:56:08 +0300
Postitas swrt
Tubaru kirjutas: Jõu kohapealt jään täpse vastuse võlgu, veerand miili sõitis 13,3 sek. Kui interneeduses leiduvate kalkulaatorite õigsust ja täpsust uskuda siis peaks rattast olema umbes 280+hp.
Päris vägev tulemus veerandmiilil , stock impreza sti saab hädavaevu sellise näidu kätte. Millega ja kus see mõõdetud on? Mis see 4wd 280whp ´umbes cranki teeb siis, 350hp?

Re: Chip Tuning

Postitatud: R, 25 Okt 2013 09:27:05 +0300
Postitas Tubaru
See on mõõdetud kiltsi lennuväljal streetrace hooaja lõpuürituse raames. Rehvide taha jäid veel mõned sekundimurdosad.
Hoorattas võiks jõudu jah mingi 330-350 olla.. aga mis siin oletada, pole dünos käinud - seni on need interneti hobused

Re: Chip Tuning

Postitatud: R, 25 Okt 2013 22:26:09 +0300
Postitas Tiit
Ilmselt on sõidustiilis ka kinni. Oma 2.0T Forekaga olen saanud maanteel 8,1 ja seda korralikult vajutades. Märksõnaks oli see, et kogu aeg oli turbol rõhk taga. Igatahes 90 kulgedes nii väikest ei saa.

Aga diisel... Pikamaa auto. Lühikeste otsadega talvel mõttetult janune ja külm.

Re: Chip Tuning

Postitatud: R, 25 Okt 2013 23:00:38 +0300
Postitas Duster
Mina ei ole selle diislite jutuga absoluudselt nõus. Soojaks ei lähe ainult sitad diisel masinad, mis ei ole adekvaadselt meie kliimasse kohaldatud vaid on heal juhul mingid elektridennid või konditsioneer tagurpidi tööle pandud nagu tehakse suvisel ajal õhksoojuspumpadega. Pädev diiselauto omab keroahju lisakütteseadmena, läheb soojaks suurte miinustega kiireminigi kui kehvem pensukas. Lühikeste otstega on täpselt sama lugu, masin ei lähe soojaks ja sööb loomulikult vigaselt suurema protsendi kütust, surnud ring. Minu diisel rolla näiteks on talvine kulu ca 0,5-1,5l suurem, suurem vahe subaru kasuks tuleb paksema lumekihiga, kuna tal väike mootor ja ma kihutan kõvasti, lisaks veel mähkimine. Pensuka külma mootori kulu on protsentuaalselt minu kogemuste põhjal ikka oluliselt suurem st, kui sõita mõlema masinaga nii, et ei saavutatagi töötemperatuuri, on pensuka küttekulu kasv suurem. P.S varsti külmetavad ka pensukamehed, sest mootorid on nii ökonoomselt käima pandud, et sooja jääb aina vähem järgi, sellest omakorda suurem kulumine jne. Diiselauto on kasulikum muidugi suurematel läbisõitudel, kuid seda eelkõige seepärast, et lühikeste otste puhul tahmavad ja korrodeeruvad neil ära igasugused roheliste lelud, mida need mootorid tegelikult ei vajakski. Suurem korrosioon tuleb suuremast kondentsi tekkimisest jne.

Chippimisest kah. Miks ei võiks hea mapi puhul küttekulu oluliselt langeda ka subarul? Subarid ju töötavad suhteliselt rikkal segul koguaeg, sealt annab nii mõndagi maha nillida, kuid kuidas see pikemas perspektiivis mootorile mõjub? Olen 1x lasknud oma masinaid chippida praeguseks, selleks seesama eelmainitud diisel corolla, kulu jäi samaks, aga liigub paremini, võimalik, et tallan liiga palju. Linnakulu langes veidi ja maanteekulu tõusis veidi.

Re: Chip Tuning

Postitatud: R, 29 Nov 2013 15:09:28 +0300
Postitas HMaerand
Selge, aitäh Teile nende vastuste eest ! :)