Pakume Subaru originaaljuhtplokkide seadistamise ja erinevate mootoriparameetrite logimise
teenust alates 2001. aasta sõidukitele.
Ülevaade, mida seadistamise käigus muuta saame:
- Õhu/kütuse segu - tehaseseades turbomootoritega Subarutel kasutatakse täiskoormusel
kuni 9:1 õhu/kütuse segu, mis on väga turvaline, kuid võimsuse seisukohalt liigrikas.
Antud parameetrit saab korrigeerida, jättes turbomootorile omaselt segu piisavalt
rikkaks, et pakkuda jahutust, kuid samas tõsta pöördemomenti ja võimsust.
- Ülelaaderõhu juhtimine - standard juhtploki rõhukontrolli loogika võimaldab lisaks
maksimaalse turborõhu tõstmisele optimeerida rõhku kogu pööretevahemikus, mis omakorda
tagab kõrgema pöördemomendi laiemas pööretevahemikus ning suurema tippvõimsuse.
- Eelsüütenurk - detonatsioonianduri kaasabil on võimalik täpselt muuta süüdet, mis
tagaks eelkõige turvalise seade.
- Pihustite vooluhulga skaleerimine - Subaru standard juhtploki pritsekoguse arvutamise loogika eeldab,
et defineeritud pihustite vooluhulk on korrektne, vastasel juhul on täiskoormuse režiimis õhu/kütuse
segu vale. Kuna kindlatest pööretest ja koormusest edasi läheb juhtplokk "open loop" režiimi, siis
ei viida vastavalt lambdaanduri signaalile sisse ka korrektuure. Seega, kui olete paigaldanud teise
voolavusega pihustid, on vaja nende vooluhulk defineerida juhtplokis.
- Õhukulumõõtja skaleerimine
- Pööretepiiraja muutmine
- Kiirusepiiraja muutmine
- jpm
Link meie kodulehele: http://www.corsamotors.ee/seadistamine
Näide meie poolt ümber ehitatud 2.0 WRX-ist: http://www.corsamotors.ee/subaru-wrx
Seadistamise hind on 300 eur + km
Lisainformatsioon: madis@corsamotors.ee
Subaru originaaljuhtplokkide seadistamine
- Grimmspeed
- Postitusi: 20
- Liitunud: N, 07 Nov 2013 01:42:51 +0300
- Asukoht: Tallinn
Subaru originaaljuhtplokkide seadistamine
Subaru juhtajude seadistamine