carbon kapotid
carbon kapotid
Kapotid on tehtud vaakum tehnoloogiaga(Wet lay, Dry lay vacuum bagging & vacuum Infusion).
Lihtsalt küsiks et kas kellegil oleks huvi selliste asjade vastu.
Hinnaks tuleks Eestis(esialgsete arvutustega) €400-€500.
97-00
1
04-05
2
3
4
06-07
5
6
7
2008-2010
8
Lihtsalt küsiks et kas kellegil oleks huvi selliste asjade vastu.
Hinnaks tuleks Eestis(esialgsete arvutustega) €400-€500.
97-00
1
04-05
2
3
4
06-07
5
6
7
2008-2010
8
Viimati muutis KungLao, L, 01 Mär 2014 11:18:12 +0300, muudetud 6 korda kokku.
Re: carbon kapotid
Materjal? Kaal?
Re: carbon kapotid
Nagu ikka neid tehakse, pealmine kate carbon ja sisemine raam klaaskiud riidest/matis.
Kaalu pean täpsustama, kuna palju tühje kohti neis kapotides.
Kaalu pean täpsustama, kuna palju tühje kohti neis kapotides.
Re: carbon kapotid
Selle aastakäigu jaoks sellises stiilis kapot nagu 97-00 aasta oma. Scoobiga on originaal kapoti koopia.
Re: carbon kapotid
Uurisin siis kaalu kohta ja vastati et kaal jääb sinna ~8kg kanti. Kergem kui metallist ,aga miksi ~1kg raskem kui alumiiniumist.
Võrdlus siis gc impreza kapotidega.
Võrdlus siis gc impreza kapotidega.
Re: carbon kapotid
Ma olen selles nagu väga loll, aga mis mõttes seest klaaskiud???KungLao kirjutas:Nagu ikka neid tehakse, pealmine kate carbon ja sisemine raam klaaskiud riidest/matis.
.
Ei pannud nagu tähele Koenigseggi ja Pagani filmist, et nad oleks midagi sinna peale Carboni pannud.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: carbon kapotid
Ma polegi veel näinud puhtast süsinikust aftermarket kapotti. Ma kujutan ette, et hind oleks ka sinna 3000-4000 euro kanti
Re: carbon kapotid
Okei, aga siis oleks ju alumiinium kapott+ 3M karbon kile parem/kergem/odavam variant?
Kui muidugi autol FMIC siis teised tegurid mängus.
Kui muidugi autol FMIC siis teised tegurid mängus.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: carbon kapotid
Panin siis kaks linki mis moodi carbon kapoti tehakse.
Esimeses videos tehakse detailid valmis j teisees pannakse need kokku.
Antud teemades olevatel kapotidel tehakse see teine detail klaaskiud riidest.
Ja täis carbonist kapotid on jah hoopis teisest hinnast.
http://www.youtube.com/watch?v=YWbGx_BJVvM
http://www.youtube.com/watch?v=P8ucNBRaBYs
Alumiinium kapot on varjant. Need originaal osad.
Kui plank alumiinium(restide ja scoobita) kaalub 6.8kg , siis lõpuks need vidinad ja värv lisatuna peaks carbon kapoti kaaluni jõudma.
Lõpuks on ikka kõik maitse asi. Klaaskiust kapot on odavam ja kannatab ka peale panna.
Mis nende carbon ja klaaskiud kapotide kohta silma on hakanud on see ,et soovitatakse lisa kinnitused panna.
Esimeses videos tehakse detailid valmis j teisees pannakse need kokku.
Antud teemades olevatel kapotidel tehakse see teine detail klaaskiud riidest.
Ja täis carbonist kapotid on jah hoopis teisest hinnast.
http://www.youtube.com/watch?v=YWbGx_BJVvM
http://www.youtube.com/watch?v=P8ucNBRaBYs
Alumiinium kapot on varjant. Need originaal osad.
Kui plank alumiinium(restide ja scoobita) kaalub 6.8kg , siis lõpuks need vidinad ja värv lisatuna peaks carbon kapoti kaaluni jõudma.
Lõpuks on ikka kõik maitse asi. Klaaskiust kapot on odavam ja kannatab ka peale panna.
Mis nende carbon ja klaaskiud kapotide kohta silma on hakanud on see ,et soovitatakse lisa kinnitused panna.
Re: carbon kapotid
Nii ongi. uutel nagunii kõigil alumiinium kapotid, seal ei ole midagi paremaks teha.JP kirjutas:Okei, aga siis oleks ju alumiinium kapott+ 3M karbon kile parem/kergem/odavam variant?
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: carbon kapotid
Ok,oleks pidanud ka täpsem olema. Jälle targem, aga kuidas kõige uumatega lood? Ikka plekk?sulapekk kirjutas:Kusjuures ei ole. Kolmas põlvkond on kõik plekk, ka Spec C.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: carbon kapotid
07 Forester XT'l on igatahes alu.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: carbon kapotid
Spec C on ikka alu.
Like previous Spec C models the car features a number of weight saving measures including aluminium bonnet, thinner glass and lightweight battery. This reduction in weight benefits all aspects of the cars performance and gives a purer driving experience.
Like previous Spec C models the car features a number of weight saving measures including aluminium bonnet, thinner glass and lightweight battery. This reduction in weight benefits all aspects of the cars performance and gives a purer driving experience.