1. leht 3-st

carbon kapotid

Postitatud: R, 21 Veebr 2014 19:51:58 +0300
Postitas KungLao
Kapotid on tehtud vaakum tehnoloogiaga(Wet lay, Dry lay vacuum bagging & vacuum Infusion).
Lihtsalt küsiks et kas kellegil oleks huvi selliste asjade vastu.
Hinnaks tuleks Eestis(esialgsete arvutustega) €400-€500.

97-00
1
Pilt
04-05
2
Pilt
3
Pilt
4
Pilt
06-07
5
Pilt
6
Pilt
7
Pilt

2008-2010
8
Pilt

Re: carbon kapotid

Postitatud: R, 21 Veebr 2014 20:50:00 +0300
Postitas kalevkp
Materjal? Kaal?

Re: carbon kapotid

Postitatud: R, 21 Veebr 2014 21:15:27 +0300
Postitas KungLao
Nagu ikka neid tehakse, pealmine kate carbon ja sisemine raam klaaskiud riidest/matis.
Kaalu pean täpsustama, kuna palju tühje kohti neis kapotides.

Re: carbon kapotid

Postitatud: R, 21 Veebr 2014 21:16:25 +0300
Postitas Donhoolio
01-04?

Re: carbon kapotid

Postitatud: R, 21 Veebr 2014 21:34:50 +0300
Postitas KungLao
Selle aastakäigu jaoks sellises stiilis kapot nagu 97-00 aasta oma. Scoobiga on originaal kapoti koopia.

Re: carbon kapotid

Postitatud: L, 22 Veebr 2014 12:03:54 +0300
Postitas KungLao
Uurisin siis kaalu kohta ja vastati et kaal jääb sinna ~8kg kanti. Kergem kui metallist ,aga miksi ~1kg raskem kui alumiiniumist.
Võrdlus siis gc impreza kapotidega.

Re: carbon kapotid

Postitatud: L, 22 Veebr 2014 22:50:17 +0300
Postitas JP
KungLao kirjutas:Nagu ikka neid tehakse, pealmine kate carbon ja sisemine raam klaaskiud riidest/matis.
.
Ma olen selles nagu väga loll, aga mis mõttes seest klaaskiud???
Ei pannud nagu tähele Koenigseggi ja Pagani filmist, et nad oleks midagi sinna peale Carboni pannud.

Re: carbon kapotid

Postitatud: L, 22 Veebr 2014 23:37:35 +0300
Postitas swrt
Ma polegi veel näinud puhtast süsinikust aftermarket kapotti. Ma kujutan ette, et hind oleks ka sinna 3000-4000 euro kanti

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 17:31:54 +0300
Postitas JP
Okei, aga siis oleks ju alumiinium kapott+ 3M karbon kile parem/kergem/odavam variant?

Kui muidugi autol FMIC siis teised tegurid mängus.

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 17:44:46 +0300
Postitas KungLao
Panin siis kaks linki mis moodi carbon kapoti tehakse.
Esimeses videos tehakse detailid valmis j teisees pannakse need kokku.
Antud teemades olevatel kapotidel tehakse see teine detail klaaskiud riidest.
Ja täis carbonist kapotid on jah hoopis teisest hinnast.

http://www.youtube.com/watch?v=YWbGx_BJVvM
http://www.youtube.com/watch?v=P8ucNBRaBYs

Alumiinium kapot on varjant. Need originaal osad.
Kui plank alumiinium(restide ja scoobita) kaalub 6.8kg , siis lõpuks need vidinad ja värv lisatuna peaks carbon kapoti kaaluni jõudma.
Lõpuks on ikka kõik maitse asi. Klaaskiust kapot on odavam ja kannatab ka peale panna.
Mis nende carbon ja klaaskiud kapotide kohta silma on hakanud on see ,et soovitatakse lisa kinnitused panna.

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 17:54:35 +0300
Postitas Sponge
JP kirjutas:Okei, aga siis oleks ju alumiinium kapott+ 3M karbon kile parem/kergem/odavam variant?
Nii ongi. uutel nagunii kõigil alumiinium kapotid, seal ei ole midagi paremaks teha.

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 21:12:50 +0300
Postitas sulapekk
Kusjuures ei ole. Kolmas põlvkond on kõik plekk, ka Spec C.

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 21:17:28 +0300
Postitas Sponge
sulapekk kirjutas:Kusjuures ei ole. Kolmas põlvkond on kõik plekk, ka Spec C.
Ok,oleks pidanud ka täpsem olema. Jälle targem, aga kuidas kõige uumatega lood? Ikka plekk?

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 21:41:17 +0300
Postitas Tubaru
07 Forester XT'l on igatahes alu.

Re: carbon kapotid

Postitatud: P, 23 Veebr 2014 21:41:46 +0300
Postitas swrt
Spec C on ikka alu.
Like previous Spec C models the car features a number of weight saving measures including aluminium bonnet, thinner glass and lightweight battery. This reduction in weight benefits all aspects of the cars performance and gives a purer driving experience.