Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 21 Nov 2018 07:18:40 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: huvitab just 4 vedu ja wrx
PostitusPostitatud: Teisipäev, 15 Apr 2014 21:31:15 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2014 21:22:58 +0000
Postitusi: 2
tere,mind on viimasel ajal piinama hakanud selline asi nagu wrx,mõned kuud tagasi oli neid veel müügis siin 6500 ringis aga nüüd suht vähe.Kiustatus on jube-tahaks endalegi ühte sellist aga ei tea kas tasub.Lugenud siit ja sealt ja tundub et need autod vahetavad koguaeg omanikke-milles asi?Sõidetakse/piinatakse isu täis ja müüki jälle?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 15 Apr 2014 21:56:52 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3363
Asukoht: Pärnu
Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 15 Apr 2014 23:33:54 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 26 Dets 2009 11:20:34 +0000
Postitusi: 406
Asukoht: Tartu-Norra
Tubaru kirjutas:
Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)



+1

_________________
eX 02'WRX Performance by http://ag-performance.ee/


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Apr 2014 00:17:17 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1243
Turbokat tuleb armastada ja hästi hooldada, siis saad sama vastu :)
Mul juba üle 7aasta laitmatult teeninud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Apr 2014 01:39:30 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 30 Juun 2012 01:12:50 +0000
Postitusi: 598
Asukoht: Tallinn
Tubaru kirjutas:
Ilmselt ostab uus omanik viimase kopika eest odavaima turult ja siis imestab, et miks auto laguneb ning raha pole. Ja siis tehakse, kas laenu peale korda ja paisatakse müüki või ei tehta korda ja müüakse edasi.
Viimase kopika eest pole kunagi turbokat mõistlik osta. Mingi 1000 € võiks arvestada esmaseks remondiks (õlide ja vb ka rihmade vahetus, pidurid jne)


1000€ on jah selline minimalistlik summa, kui ikka mootori kap-remondiks läheb siis tõenäoliselt tuleb see summa 3-4'ga korrutada. :roll:
See selleks, elus tuleb igasugu ootamatusi ette ja kui ikka tahtmist on, siis tuleb ka järgi proovida seniks kuni veel võimalus on. ;)

sellekohapealt, et ka n.ö. "hoolitsetud" ja heas mõttes "autopede" käest saadud turbokad on laiali lennanud. Mine võta kinni, kes mida valesti tegi ja kas üldse. Fakt on see, et need mootorid on väga tundlikud ja kui korra-paar on millegi vastu eksitud, siis maksab see varem või hiljem kurjasti kätte. Väidaks, et 99% tõenäosusega mitte keegi kes sulle autot müüb ei hakka vabatahtlikult tunnistama, et jah korra jäi kuivale või juhtus see või teine jama. Nii, et sellega peab alati arvestama, on valdavalt sõnum neilt kes korra sellise asja läbi teinud. :)

_________________
'15 Toyobaru
ex 96'GT
ex '08 STi prodrive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Apr 2014 08:55:34 +0000 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 30 Okt 2013 18:59:49 +0000
Postitusi: 28
Asukoht: Tallinn
sain omal nahal tunda, et nelikturbokate kirjutamata reegel "100000km läbisõitu = sidur" peab paika.

_________________
WRX MY08 aka "küürakas" (2013-2016)


Viimati muutis antitiib, Reede, 15 Jaan 2016 01:08:52 +0000, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Apr 2014 09:34:07 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 31 Okt 2013 13:41:34 +0000
Postitusi: 336
Wrx-i vöi möne muu turbo pilli ostul on see lugu, tasub uurida nö ajalugu mis, kus ja kes teinud. Enamuses on need autod subaru inimestele teada. Ehk et enne kui ostma hakkad, uuri natuke maad, et kus ja mida osta.

_________________
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juun 2014 20:52:14 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2014 21:22:58 +0000
Postitusi: 2
vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.

ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juun 2014 22:14:42 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0000
Postitusi: 971
Asukoht: Kose
korralik auto on. Meile teada ja tuntud masin. Mina võtaks kohe ära :)

_________________
Subaru Impreza Classic ´97


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 11:06:07 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 31 Okt 2013 13:41:34 +0000
Postitusi: 336
160kw peaks olema sama mis gt-l vahel, teisel peaks vist ka sama moto olema aga aju vahe vist. Aga vöin ka sujuvalt eksida.

_________________
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 13:34:16 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 10 Nov 2010 21:21:21 +0000
Postitusi: 672
huvitab kirjutas:
vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.

ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981


Ega Impreza puhul pole nüüd küll mõtet eriti kütusekulu osas pead murda. Enamasti on numbrid "random number generatoriga" kalkuleeritud või teise mehe kuulutusest kopeeritud. :wink:
Imprezal küttekulu näit puudub ja mingi numbri saaks täis tankides arvutada.

_________________
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 16:29:21 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3363
Asukoht: Pärnu
Mida rohkem tallad, seda kiiremini kütus otsa saab. Otsa saab ta niikuinii. 8)
Keskmine kulu on üldiselt 10-40 L/100km.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 17:38:18 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 09 Sept 2005 20:39:08 +0000
Postitusi: 502
huvitab kirjutas:
vaatasin et wrx on nii 160 kui 165 kw,et milles see vahe-kas ainult ajus natuke muudetud?linna kulu vaheks on neil ka kirjutatud 2l.

ja mis teil selle auto kohta rääkida,foorumis on müügil kuigi kuulutus ei ole aktiivne- http://www.auto24.ee/used/1573981


5kw on ainult juhtelektroonikast tulenev tõesti, küttekulu kohapealt - minu 10.5/100-le on linn/maantee 50:50 ja aind sel juhul kui sõidad
sujuvalt ja ei aja turbot väga 'vihale'. Maanteel 90-100-ga kulu 9.5-10. Kiirteel 120-130-ga sõites on kulu juba 11.5-12 (turbo pidevalt taga 3000+ rpm)

Auto kohta on siin foorumis ka teema, ma ei tea aind kas sa seda näed?
Kuulutus ei ole aktiivne kuna ei taha enam maksta neile;)

_________________
nelivedu auto ilu


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 17:42:22 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1847
Asukoht: kehra
160 ja 165kw on täiesti erinevad sisselaske kollektorid, tühikäigu mootorid, 165kw'stel on rohkem andureid väljalaske poolel. Mootoritel on vist erinevus ka plokikaantes, nukkvõllides. Ajud on ka erinevad, 160kw on enamvähem seadistatav aju, 165 on ligipääs suuremal hulgal inimestest. 165kw on sisselakes liblikklapid juures...Kindlalt on miskit veel.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juun 2014 23:14:27 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 09 Sept 2005 20:39:08 +0000
Postitusi: 502
kindlasti on veel erinevusi:) aga seda lisa 5kw põhjustab ilmselt ainult juhtelektroonika, nukkvõlli kohalt jään vastuse võlgu, et mis seal siis teistmoodi on.
pepuga seda 5kw ei tunne, 2.5-se 169kw ja teatud arv suurem moment pidi juba teine tera olema.

_________________
nelivedu auto ilu


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur