F1

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

F1

#1 Postitus Postitas JP » N, 15 Mai 2014 11:14:27 +0300

Ma ise küll pingsalt F1 enam ei jälgi aga sellega olen ikka kursis, et MB ülekaal on masendav sellel hooajal.

Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Eks varsti on sellised lahendused ka tänavamasinatel ma pakun.

Point algab umbes 5:20

Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: F1

#2 Postitus Postitas Tarmo » N, 15 Mai 2014 11:36:05 +0300

JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: F1

#3 Postitus Postitas Junga » N, 15 Mai 2014 13:31:19 +0300

Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!
Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: F1

#4 Postitus Postitas Tarmo » N, 15 Mai 2014 15:40:30 +0300

Junga kirjutas:
Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!
Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....
Ei ole valesti aru saanud. Subarul on ju väljalase all ja sisselase üleval. Ehk turbo kuumakoda peaks olema all, siis võll "läbi käigukasti" üles ja külm pool koos vahejahutiga on üleval. Nii oleks torud võimalikud lühiksesed...
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: F1

#5 Postitus Postitas Junga » R, 16 Mai 2014 20:33:13 +0300

Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: F1

#6 Postitus Postitas JP » R, 16 Mai 2014 23:12:28 +0300

Junga kirjutas:Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.
Miks mitte? :roll:




Kui juba turbodele jutt läks siis see on ka üks huvitav turbo, mis boxerile oleks hädasti vajalik, et madalalt hakkaks spoolima.



Nippon võiks ju ära soetada masina ja vorpima hakata :lol:
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta