F1
F1
Ma ise küll pingsalt F1 enam ei jälgi aga sellega olen ikka kursis, et MB ülekaal on masendav sellel hooajal.
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Eks varsti on sellised lahendused ka tänavamasinatel ma pakun.
Point algab umbes 5:20
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Eks varsti on sellised lahendused ka tänavamasinatel ma pakun.
Point algab umbes 5:20
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: F1
Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: F1
Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....Tarmo kirjutas:Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: F1
Ei ole valesti aru saanud. Subarul on ju väljalase all ja sisselase üleval. Ehk turbo kuumakoda peaks olema all, siis võll "läbi käigukasti" üles ja külm pool koos vahejahutiga on üleval. Nii oleks torud võimalikud lühiksesed...Junga kirjutas:Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....Tarmo kirjutas:Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!JP kirjutas:Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: F1
Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
Re: F1
Miks mitte?Junga kirjutas:Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.
Kui juba turbodele jutt läks siis see on ka üks huvitav turbo, mis boxerile oleks hädasti vajalik, et madalalt hakkaks spoolima.
Nippon võiks ju ära soetada masina ja vorpima hakata
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition