Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET
http://www.subaruclub.net/foorum/

F1
http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=23&t=8640
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  JP [ Neljapäev, 15 Mai 2014 11:14:27 +0000 ]
Teema pealkiri:  F1

Ma ise küll pingsalt F1 enam ei jälgi aga sellega olen ikka kursis, et MB ülekaal on masendav sellel hooajal.

Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Eks varsti on sellised lahendused ka tänavamasinatel ma pakun.

Point algab umbes 5:20


Autor:  Tarmo [ Neljapäev, 15 Mai 2014 11:36:05 +0000 ]
Teema pealkiri:  Re: F1

JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

Autor:  Junga [ Neljapäev, 15 Mai 2014 13:31:19 +0000 ]
Teema pealkiri:  Re: F1

Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....

Autor:  Tarmo [ Neljapäev, 15 Mai 2014 15:40:30 +0000 ]
Teema pealkiri:  Re: F1

Junga kirjutas:
Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....

Ei ole valesti aru saanud. Subarul on ju väljalase all ja sisselase üleval. Ehk turbo kuumakoda peaks olema all, siis võll "läbi käigukasti" üles ja külm pool koos vahejahutiga on üleval. Nii oleks torud võimalikud lühiksesed...

Autor:  Junga [ Reede, 16 Mai 2014 20:33:13 +0000 ]
Teema pealkiri:  Re: F1

Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.

Autor:  JP [ Reede, 16 Mai 2014 23:12:28 +0000 ]
Teema pealkiri:  Re: F1

Junga kirjutas:
Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.


Miks mitte? :roll:




Kui juba turbodele jutt läks siis see on ka üks huvitav turbo, mis boxerile oleks hädasti vajalik, et madalalt hakkaks spoolima.



Nippon võiks ju ära soetada masina ja vorpima hakata :lol:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/