Esimesed muljed lumest ja jääs teedest '06

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Esimesed muljed lumest ja jääs teedest

#2 Postitus Postitas vaska » N, 02 Nov 2006 16:50:44 +0300

Andruzka kirjutas:Täna oli nagu väga fun tööle sõita! kuidas teil. Minus igaljuhul ärkas uuesti väike rullnokk :D
Eilne õhtu oli märgatavalt lõbusam, lumesadu ehmatab koduperenaised kööki ja liikuda saab nii nina ees või külg ees...

NB! Kohalt ära saad arbuusiga liigeldes kiiremini kui teised, pidurdadamisel sellised sõidukist tulevad eelised ei kehti!
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

Re: Esimesed muljed lumest ja jääs teedest

#3 Postitus Postitas leg200 » N, 02 Nov 2006 18:20:34 +0300

Selles väites sa Vaska küll eksid. Aeglustamisel just mootori ja piduri koostööl on ikka vahe küll, nelivedu ja diferentsiaalid jaotavad ka mootori pidurdusjõudu paremini.
Subaru Legacy turbo

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#4 Postitus Postitas KungLao » N, 02 Nov 2006 23:19:32 +0300

krt kits jäi täna ette:) aga muidu on jäise teepeal hea uisutada

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Esimesed muljed lumest ja jääs teedest

#5 Postitus Postitas vaska » R, 03 Nov 2006 10:02:20 +0300

leg200 kirjutas:Selles väites sa Vaska küll eksid. Aeglustamisel just mootori ja piduri koostööl on ikka vahe küll, nelivedu ja diferentsiaalid jaotavad ka mootori pidurdusjõudu paremini.
Juhitavuse kohalt pole äkkpidurdusel neliveol sellist äärmuslikku kaitset paraku, muus asjas on sul õnneks õigus ;)
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#6 Postitus Postitas HUNT113 » R, 03 Nov 2006 11:10:17 +0300

...ärge unustage, et füüsikaseadused kehtivad ka Subarutele :!:
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#7 Postitus Postitas Ar21 » R, 03 Nov 2006 11:12:27 +0300

Jah, eks alguses peabki vähe laiemaid poognaid tegema, siis tuleb jälle tunne sisse.
Käiguga pidurdades on kahtlemata ka eelis olemas. Lihtne teha selline katse, kui ka ABS-i pole nagu minul. Mingi kaldus kiilaka peal lahutad siduri ära ja pidurdad ainult vabajooksuga veerevat autot piduriga - veab viltu kusagile. Kui nüüd jälle mootoriveojõud taha lasta, veab jälle auto otseks. LSD-d on ikka ühed "imeasjad" selliste ilmade jaoks.

Mihhailovits
Subaruaff
Postitusi: 63
Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
Asukoht: Muhu - Tallinn

#8 Postitus Postitas Mihhailovits » R, 03 Nov 2006 15:32:52 +0300

Juba kolmapäevast alates selline pidev debiiliku naeratus ees :D

mossu69
Postitusi: 4
Liitunud: N, 07 Sept 2006 23:01:30 +0300

#9 Postitus Postitas mossu69 » P, 05 Nov 2006 18:44:36 +0300

talv on vahva eriti kui on nelivedu

Kasutaja avatar
ottojama
Postitusi: 39
Liitunud: R, 22 Juul 2005 21:27:22 +0300

#10 Postitus Postitas ottojama » P, 05 Nov 2006 20:43:24 +0300

Eks ta mugavam ole muidugi ... täna käisime Jussi nõmme veeres. Matkaraja alguseni oli vaid üks uljaid kaari vedanud masin sõitnud. Ei, ei olnud Subaru. Peugeot 307. Nii et vähem oluline pole, kes roolis istub.
---8<---

---8<---

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#11 Postitus Postitas Hardy-hard » T, 07 Nov 2006 09:12:32 +0300

suvekummidega oli mõnus sõita, sest ise kiirust suureks ei ajanud ja vaikse hooga poognaid teha oli ka lõbus...nüüd siis sain enne sula talvekad alla ja pettumus kui suur...väikse hooga poognaid enam teha ei saa...

eks nüüd ootan kuni talvekad korralikult sisse sõidetud ja muidugi uut lund ootan kah...
Legacy 2.2 GX

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#12 Postitus Postitas M-Tech » T, 07 Nov 2006 13:45:56 +0300

Mulle isiklikult meeldib suhtkoht täpsussõitu teha aga seda eriti mitte Subaruga vaid tavalise tagaveolisega millel LSD.
Probleem nimelt selles, et Turbo Imprezaga kasvavad kiirused vägagi kiirelt liiga suureks.
Ja sealt tuleb see paratamatus, et füüsikaseadused libedal pidurdamisel kehtivad ka Subarutele.

Subaruga pole veel selle talve libedatega sõita saanud, kuna vaja veel uus turbo peale panna.
Siis veel 1000km sissesõitu uuele sidurile ja tutikatele rehvidele ning gaas põhja :P
Ei kujuta ette ainult, kuidas ennast selle 1000km sissesõidul tagasi suudan hoida.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#14 Postitus Postitas vaska » T, 07 Nov 2006 15:12:05 +0300

Andruzka kirjutas:ma ka ei kujuta ette kuidas sa seda teed :lol:
Sõidab dyno peal äkki?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#15 Postitus Postitas M-Tech » T, 07 Nov 2006 15:18:25 +0300

Nii sidurile kui rehvidele on tegelikult stop&go linnasõitu vaja. Seega dynos pole midagi teha kahjuks.
Rehvidel on vist muutuvast koormusest suva, põhiline, et suure kiirusega kohe sõitma ei hakka ja ringi ei lase rattaid.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

Vasta