Palun kommentaare avariilise auto kohta

Laske mõttel vabalt lennata!

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vallo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 159
Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
Asukoht: Tallinn/Kiili vald

#2 Postitus Postitas vallo » T, 14 Nov 2006 11:51:21 +0300

valusaim teema on see, et baranka on valel pool :P
mul kunagi tiba kergema kõksu tagajärjel oli tava 2.0 kindlustuse kalkull 105keeku
Pealtnäha pamper, kapott, tuled (täislaks), parem tiib, ilmselt radikas ja kondi radikas kui on, siis veel mingid plekid mis pamperi taga on (mul hetkel pole enda kunagist kalkulli käepärast, kui leian, sisi vaatan, mis seal kirjas oli). See plekk, mille küljes radikad ja kapoti kinnitus käivad. Seal allpool peaks ka veel mingeid plekitükke olema.
aku ja aknapesupaagi olukorda siit pildilt ei selgu.
Ilmselt valusam teema on ka siis, kui lanzekas paigast ära või sild pihta saanud.

Karl
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 322
Liitunud: P, 20 Mär 2005 15:33:30 +0300
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas Karl » T, 14 Nov 2006 12:45:30 +0300

Kui võtta kindlustuse arvud, siis on tegemist alati väga suurte summadega (k.a. selle auto puhul).
Asjad hoopis teist moodi ja ka summad kordades (kui mitte rohkem) teised kui ise remondiga tegeleda ning ise vajalikud jupid erinevatest kohtadest hankida-otsida (internet, ajalehekuulutused jms.).
Stange taga on tala, mis kindlasti on kõver ning kõverad võivad olla lansekas ning amordi püstik, vasaku esiratta õõtshoob jms.
Plekid ei ole midagi erinevat tavalise Impreza omast!
Sisu sobib ka tavaline Impreza oma, millel rool siis n.ö. õigel pool!

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#4 Postitus Postitas leg200 » T, 14 Nov 2006 12:48:25 +0300

Selle saab registrisse ainult EAL loal ehk siis võidusõidu otstarbeks.
Subaru Legacy turbo

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#6 Postitus Postitas JP » T, 14 Nov 2006 16:32:38 +0300

ma kardan, et ainuüksi piltidelt nähtavate vigastuste parandamiseks läheb min 40k

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#7 Postitus Postitas Hardy-hard » T, 14 Nov 2006 16:58:15 +0300

tiivad, stange, tuled, kapott, radikas...(tõenäoliselt ventikad ja rihmakatted) võibolla hammasrihm, siis juba uued rullikud jne

radikas ei pruugigi katki olla...

keretööd saab 6 k kuskil...
värvimise saaks kuskil 6-7 kilo peale

erinevaid teid kasutades...

muidugi tuleb mootor maha võtta...siis saab pingis asja kõige paremini üles klopsitud...

radika aluse tala vast leiab kusagilt lammarist...kui ka neid taotakse üles

noh ütleme nii et 30k saaksid vast enda pead kasutades hakkama...kui viia tegemisse siis 40k alates

võiksid selle eluka äratada küll ;)
Legacy 2.2 GX

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#8 Postitus Postitas vaska » T, 14 Nov 2006 17:47:55 +0300

Hardy-hard kirjutas:noh ütleme nii et 30k saaksid vast enda pead kasutades hakkama...kui viia tegemisse siis 40k alates
Seda võiks doonorina pigem kasutada, vajalike asjade ümberlappimisest saab tõenäoliselt rohkem kasu.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

all
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 161
Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
Asukoht: Tallinn

#10 Postitus Postitas all » K, 15 Nov 2006 08:16:39 +0300

Lansekas(d) on kindlalt paigast ära, lisaks sild. Halvemal juhul on klapikambi kaane ja nuka ratta puru löönd+klapid peas. Imprezade puhul tavaline asi kui löögid külgedelt tulevad. Nii et see doonori varjant oleks vist tõesti vist kõige mõistlikum.

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#11 Postitus Postitas Hardy-hard » K, 15 Nov 2006 11:12:51 +0300

ma sain andruzka kavatsustest aru...lahe projektikas...kui raha oleks, teeks isegi

lanseka saab uue ka keevitada...lammarist lõigatakse terve maha...ja pingis keevitatakse külge...kui seda õieti tehakse siis saab see päris tugev...

halvem juhtum on jah et kui plokikaane pihta saanud...aga tundub piltidelt et ei ole...seda peab kindlasti kontrollima...aga kui oleks siis ei oleks ka hind nii kõrge...

a kindlasti tuleb see asi üle vaadata...

muidugi proparts vennad aind selliste ideedega autosid toovadki... ja nendega saab ka varuosade kohta küsida...neid keredetaile saaksid nad jaapanist vist mõne konteineriga ka saata aga nendega tuleb vestelda...

kui sa juba huvi üles näitad siis nad on ka vastutulelikud sind aitama kah...olen nii kuulnud vähemalt

tegelevad ju nad igasuguste toredate jaapani aparaatidega

proparts.ee
Legacy 2.2 GX

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#12 Postitus Postitas swrt » K, 15 Nov 2006 14:48:56 +0300

siin pole küll klappe ja asi liigutanud nii hulluks ei tasu ka asja ajada.halvemal juhul lansekas mida ei pea ka uut panema

all
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 161
Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
Asukoht: Tallinn

#13 Postitus Postitas all » K, 15 Nov 2006 15:58:26 +0300

swrt kirjutas:siin pole küll klappe ja asi liigutanud nii hulluks ei tasu ka asja ajada.halvemal juhul lansekas mida ei pea ka uut panema
Lootma peab et remont piirdub nö. plekitööga. Fakt on see et nende fotode põhjal ei saa kindlasti anda lõplikut hinnangut auto üldise seisundi kohta. Kui oma silmaga on asi üle vaadatud siis on teine asi.

600MTA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 458
Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#14 Postitus Postitas 600MTA » K, 15 Nov 2006 17:42:00 +0300

Hardy-hard kirjutas:ma sain andruzka kavatsustest aru...lahe projektikas...kui raha oleks, teeks isegi

lanseka saab uue ka keevitada...lammarist lõigatakse terve maha...ja pingis keevitatakse külge...kui seda õieti tehakse siis saab see päris tugev...

halvem juhtum on jah et kui plokikaane pihta saanud...aga tundub piltidelt et ei ole...seda peab kindlasti kontrollima...aga kui oleks siis ei oleks ka hind nii kõrge...

a kindlasti tuleb see asi üle vaadata...

muidugi proparts vennad aind selliste ideedega autosid toovadki... ja nendega saab ka varuosade kohta küsida...neid keredetaile saaksid nad jaapanist vist mõne konteineriga ka saata aga nendega tuleb vestelda...

kui sa juba huvi üles näitad siis nad on ka vastutulelikud sind aitama kah...olen nii kuulnud vähemalt

tegelevad ju nad igasuguste toredate jaapani aparaatidega

proparts.ee
kah vist midagi sinna kanti...

http://www.proparts.ee/?cat=1567&l=0

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#15 Postitus Postitas Hardy-hard » R, 17 Nov 2006 12:23:31 +0300

sama auto?

krt mulle meeldib...kusjuures need esialgsed veljed on nagu väga prod...

mul võiks rahakott puuga seljas olla :D ostaks ära kah
Legacy 2.2 GX

Vasta