B9 Tribeca.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
B9 Tribeca.
Et siis selline lugu, et täna autole järgi. Kõht vähe õõnes, kuna ei tea isegi seda, mis häälega mootor käib, rääkimata sellest, et kuidas selle autoga sõita on. Aga no eks varsti selge.
Viimati muutis Rein, T, 03 Apr 2012 10:06:01 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: B9 Tribeca.
Tre,
Oi Rein, tore uudis Kui masin käes siis teeme liiku kah? Hehe
Anna siis jah teda mis kogemused masinaga tekivad.
Equ
Oi Rein, tore uudis Kui masin käes siis teeme liiku kah? Hehe
Anna siis jah teda mis kogemused masinaga tekivad.
Equ
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
No niiiii. Esimesed sõidud sõidetud. Super. Tuled on head. Nii pool kui kaug. Esimesed udukad on küll ilmselt disaini element, või saab neid veits regullida, eks vaatab. Seda, et kahetsooniline kliima küll, aga võiks olla võimalus ka korraga mõlemat poolt regullida, kui käik on parkingu peal, siis teisele nupule nats kehva juurdepääs. Kiirendusel kostuv hääl võiks veel võimsamalt kosta olla , mind see ei sega, 6ne Boxer, Honda Valkyrie http://pilt.delfi.ee/my_picture/1114495/ ruigab ka ikka päris mehiselt. Kurdetud oli ka rooli tagasipööramist, mul kruvis küll ilusasti rattad otseks. Kütuse keskmine on mingi 13 praegust. Aga eks ole ka möödasõidu kiirendusi ka nauditud . Pilte . http://www.subaru.ee/b9tribeca Eks siin need kõikse ilusamad pildid.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Täna hommikul sai siis mööda lörtsilist teed Otepää poole kulgetud, möödasõidud olid kerged, sõiduridade vahelisest plägast ülesõidud möödusid ka ilma erilise tähelepanuta. E38 740 ilma veo ja külglibisemisevastase seadmeta BMW ga ei oleks julgenud üldse jäljest välja minna . Mingil hetkel olin sunnitud päris järsult pidurdama, kuna ees liikuvad autod tundusid sõitvat üha aeglasemalt ja aeglasemalt, ja möödasõidud muutusid järjest lihtsamaks, ja kui ühe künka harjale hakkas kerkima pikk vilkur, läksid silmad lõpuks spidoka peale . Ilmselt sõitis üks ametnik vist nõupidamisele , muidu oleks tulnud teekonda tõukerattaga jätkata. Edasi sõitsin igatahes autopiloodiga.
IMHO on see ridade muretu vahetus üle pläga üks parim näide 4WD auto eelistest ja stabiilsusest meie tingimustes. Esiveoga üritasin alati leida kohta, kust keegi oli juba jälje ette teinud, muidu tõmbas ikka mööda kiirendades ratta ringi ja hoog rauges. Subaruga ei mõtlegi enam sellisele asjale.Rein kirjutas:Täna hommikul sai siis mööda lörtsilist teed Otepää poole kulgetud, möödasõidud olid kerged, sõiduridade vahelisest plägast ülesõidud möödusid ka ilma erilise tähelepanuta. E38 740 ilma veo ja külglibisemisevastase seadmeta BMW ga ei oleks julgenud üldse jäljest välja minna .
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Tänud hoiatamast, aga ei ole asi nii hull, ei hakka oma erinevaid 4x4 autode kogemusi siin üles lugema. + veel muud http://www.rally.ee/?a=a022&b=100822&p=3 http://pilt.delfi.ee/my_picture/266373/
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
See et kütust ja kiirust valetab, on hea, jääb alati ruumi natu eksida. Paningi talveks kitsamad rehvid. Ise kartsin, et tuled on kehvad, aga ei miskit täitsa ok. Kui järgi mõelda, siis ei tule ette küll ühtegi autot, mille kliimaga oleks 100% automaat reziimis rahul. Eks ise muutud lihtsalt nõudlikumaks ja mugavamaks. Kui 90 ndatel oli katuseluuk oli kõva sõna, ja kui elektriline no siis oli vapsee luks .
Viimati muutis Rein, P, 27 Jaan 2008 02:31:58 +0300, muudetud 1 kord kokku.