Erinevate 4veoliste käitumine
Erinevate 4veoliste käitumine
Leidsin väikestviisi otsides ühe huvitava threadi, ehk tasub üle lugeda.
http://groups.google.com/groups?hl=et&l ... tnG%3DOtsi
Võrreldakse siis bemmi ja audi neliveoomadusi.
Lisaks: http://www.tehnikamaailm.ee/mar02/talv.htm
http://groups.google.com/groups?hl=et&l ... tnG%3DOtsi
Võrreldakse siis bemmi ja audi neliveoomadusi.
Lisaks: http://www.tehnikamaailm.ee/mar02/talv.htm
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Kuna viimane postitus on tehtud pea 10 aastat tagasi siis tundub , nagu kaevaksin surnuaial
Olen viimased 9 aastat liigelnud quattroga . Subarut alles õpin tundma . Esmane mulje on hea.
Minu jaoks tuntav vahe on selline : Quattroga on liigelda mugavam, on rahulikum . Subaru pakub aga rohkem lõbu kui on isu natuke nalja teha .
Majapidamises peaksid seega mõlemad olemas olema
Olen viimased 9 aastat liigelnud quattroga . Subarut alles õpin tundma . Esmane mulje on hea.
Minu jaoks tuntav vahe on selline : Quattroga on liigelda mugavam, on rahulikum . Subaru pakub aga rohkem lõbu kui on isu natuke nalja teha .
Majapidamises peaksid seega mõlemad olemas olema
Arsi Töökoda .
Sõiduautode hooldus, remont, keevitus ja rehvitööd .
5018973
Sõiduautode hooldus, remont, keevitus ja rehvitööd .
5018973
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Subarul on ka erinevaid veoskeeme, kõige suurem erinevus on automaat vs manuaal kastil.
Manuaalid on enamaltjaolt 50:50 veojõu jaotusega ja nii ees, kui tagadiffrid lahtised (väljaarvatud turboga varustatud isendid, neil on enamusel taga LSD differ, STI'del on ka enamusel ees LSD).
Automaatkastiga masinatel varieerub veojõud 10:90 (esisilla kasuks), kuni 50:50 teatud oludes.
(On ka veel teisigi veojõu jaotuse suhteid automaatidel, peast ei oska hetkel rohkem välja tuua.)
Väga hea lehekülg, kus on välja toodud erinevate tootjate neliveo süsteemid:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/
Manuaalid on enamaltjaolt 50:50 veojõu jaotusega ja nii ees, kui tagadiffrid lahtised (väljaarvatud turboga varustatud isendid, neil on enamusel taga LSD differ, STI'del on ka enamusel ees LSD).
Automaatkastiga masinatel varieerub veojõud 10:90 (esisilla kasuks), kuni 50:50 teatud oludes.
(On ka veel teisigi veojõu jaotuse suhteid automaatidel, peast ei oska hetkel rohkem välja tuua.)
Väga hea lehekülg, kus on välja toodud erinevate tootjate neliveo süsteemid:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
3 liitrise VDC kast obk peal oli kenasti 50:50 algusstardis. Sport modes võibolla kellegi jaoks uimane, aga 4EAT võrdluses märgatavalt edulisem.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Kust sa selle 10:90 välja lugesid?Tubaru kirjutas:Subarul on ka erinevaid veoskeeme, kõige suurem erinevus on automaat vs manuaal kastil.
Manuaalid on enamaltjaolt 50:50 veojõu jaotusega ja nii ees, kui tagadiffrid lahtised (väljaarvatud turboga varustatud isendid, neil on enamusel taga LSD differ, STI'del on ka enamusel ees LSD).
Automaatkastiga masinatel varieerub veojõud 10:90 (esisilla kasuks), kuni 50:50 teatud oludes.
(On ka veel teisigi veojõu jaotuse suhteid automaatidel, peast ei oska hetkel rohkem välja tuua.)
Väga hea lehekülg, kus on välja toodud erinevate tootjate neliveo süsteemid:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
See oli kusagilt mälusopist ja mu toodud lingil on ka kirjas, et muidu on 10/90, alates 1996a on 20/80 ja alates 2009 foresteridel (ilmselt mõeldakse siin SH kere, usas tuli see 09aastal, meil 08aastal) 60/40. Seda varieeritakse kuni 50/50.
Ausalt öeldes ei viitsi ma kogu seda saidil olevat infot ära tõlkida.
Ausalt öeldes ei viitsi ma kogu seda saidil olevat infot ära tõlkida.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
meie 2011 gt legacy pigem käitub nagu tagaveoline ja tundub, et enamus jõudu antakse taha, mitte esiratastele.
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Mu 2007 forester xt, automaat oli ka kirjade järgi 55/45 tagaveo kasuks, aga tegelt oli ikka jube alajuhitav alguses.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
OB '13 CVT peaks olema 60/40 esisilla kasuks ja samuti alajuhitav
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: T, 09 Veebr 2016 10:44:37 +0300
- Kontakt:
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Lõbu on laialt jahArsisalve kirjutas:Kuna viimane postitus on tehtud pea 10 aastat tagasi siis tundub , nagu kaevaksin surnuaial
Olen viimased 9 aastat liigelnud quattroga . Subarut alles õpin tundma . Esmane mulje on hea.
Minu jaoks tuntav vahe on selline : Quattroga on liigelda mugavam, on rahulikum . Subaru pakub aga rohkem lõbu kui on isu natuke nalja teha .
Majapidamises peaksid seega mõlemad olemas olema
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Paar talve sai subaru forester 2008(SH) XT manuaaliga liigeldud. Juba siis tundus asi kuidagi... mitte minu maitse järgi.
Ma pole muidugi mingi ralliäss, kuid kõige rohkem häiris selline tavaliikluses pöörete tegemine. Parempoolset pedaali pressides kippus esmalt otse minema ja siis võttis sellise suure poogna (tavaliikluses jäi nagu ruumi väheks).
Nüüd üks talv 2001 a 4 veolise diiisel atm kastiga audiga kulgetud ja minu üllatuseks käitub see auto palju mõistlikumalt. Saab täitsa mõistlikult peateele keerates kiirendada... liputab pigem saba ja see teeb pöörderaadiuse mõnusalt väikseks.
Ralliradadael oleks asjad ilmselt teisiti, kuid igapäevaselt tundub audi 4wd (vähemalt 2001 aasta oma) palju mõistlikum kui 2008 manuaal XT peal kasutatav.
Ma pole muidugi mingi ralliäss, kuid kõige rohkem häiris selline tavaliikluses pöörete tegemine. Parempoolset pedaali pressides kippus esmalt otse minema ja siis võttis sellise suure poogna (tavaliikluses jäi nagu ruumi väheks).
Nüüd üks talv 2001 a 4 veolise diiisel atm kastiga audiga kulgetud ja minu üllatuseks käitub see auto palju mõistlikumalt. Saab täitsa mõistlikult peateele keerates kiirendada... liputab pigem saba ja see teeb pöörderaadiuse mõnusalt väikseks.
Ralliradadael oleks asjad ilmselt teisiti, kuid igapäevaselt tundub audi 4wd (vähemalt 2001 aasta oma) palju mõistlikum kui 2008 manuaal XT peal kasutatav.
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Ma ei tea, mul aint külg ees sõidabki kui vähegi vajutada Tasase gaasiga kipub jah otse minema, peab natuke rohkem peale suruma ikka ja julgema pedaali all hoida.HMartin kirjutas:Paar talve sai subaru forester 2008(SH) XT manuaaliga liigeldud. Juba siis tundus asi kuidagi... mitte minu maitse järgi.
Ma pole muidugi mingi ralliäss, kuid kõige rohkem häiris selline tavaliikluses pöörete tegemine. Parempoolset pedaali pressides kippus esmalt otse minema ja siis võttis sellise suure poogna (tavaliikluses jäi nagu ruumi väheks).
Nüüd üks talv 2001 a 4 veolise diiisel atm kastiga audiga kulgetud ja minu üllatuseks käitub see auto palju mõistlikumalt. Saab täitsa mõistlikult peateele keerates kiirendada... liputab pigem saba ja see teeb pöörderaadiuse mõnusalt väikseks.
Ralliradadael oleks asjad ilmselt teisiti, kuid igapäevaselt tundub audi 4wd (vähemalt 2001 aasta oma) palju mõistlikum kui 2008 manuaal XT peal kasutatav.
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Audil on otsemineku haigus ikka kordades suurem kui subarul, vähe gaasi, vähe keerasid või proovisid peetis xt'd, rohkem variante pole.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Erinevate 4veoliste käitumine
Mingi aeg tagasi sai sõidetud tuttava oli vist 2009 a. BMW 330xi-ga ja jättis ka väga positiivse mulje. Lülitasid abid välja ja masin ainult spinis ning oli juhitamatu. Osad abid peal ja kanguta kuidas tahad, väga hästi püsis teel, samas lasi vallatleda kah. Olin üsna üllatunud kui head tööd tänapäeva elektroonika ikka teeb.
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP