Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 22 Aug 2018 07:28:21 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev, 10 Mär 2005 23:06:00 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3593
Asukoht: Tallinn
Leidsin väikestviisi otsides ühe huvitava threadi, ehk tasub üle lugeda.

http://groups.google.com/groups?hl=et&l ... tnG%3DOtsi

Võrreldakse siis bemmi ja audi neliveoomadusi.

Lisaks: http://www.tehnikamaailm.ee/mar02/talv.htm

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Jaan 2015 22:09:58 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 31 Dets 2014 14:45:50 +0000
Postitusi: 19
Asukoht: Lasila L-Virumaa
Kuna viimane postitus on tehtud pea 10 aastat tagasi siis tundub , nagu kaevaksin surnuaial :)
Olen viimased 9 aastat liigelnud quattroga . Subarut alles õpin tundma . Esmane mulje on hea.
Minu jaoks tuntav vahe on selline : Quattroga on liigelda mugavam, on rahulikum . Subaru pakub aga rohkem lõbu kui on isu natuke nalja teha .
Majapidamises peaksid seega mõlemad olemas olema :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Jaan 2015 22:28:48 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3340
Asukoht: Pärnu
Subarul on ka erinevaid veoskeeme, kõige suurem erinevus on automaat vs manuaal kastil.
Manuaalid on enamaltjaolt 50:50 veojõu jaotusega ja nii ees, kui tagadiffrid lahtised (väljaarvatud turboga varustatud isendid, neil on enamusel taga LSD differ, STI'del on ka enamusel ees LSD).
Automaatkastiga masinatel varieerub veojõud 10:90 (esisilla kasuks), kuni 50:50 teatud oludes.
(On ka veel teisigi veojõu jaotuse suhteid automaatidel, peast ei oska hetkel rohkem välja tuua.)
Väga hea lehekülg, kus on välja toodud erinevate tootjate neliveo süsteemid:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 07 Jaan 2015 01:20:58 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3593
Asukoht: Tallinn
3 liitrise VDC kast obk peal oli kenasti 50:50 algusstardis. Sport modes võibolla kellegi jaoks uimane, aga 4EAT võrdluses märgatavalt edulisem.

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 07 Jaan 2015 13:49:34 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1238
Tubaru kirjutas:
Subarul on ka erinevaid veoskeeme, kõige suurem erinevus on automaat vs manuaal kastil.
Manuaalid on enamaltjaolt 50:50 veojõu jaotusega ja nii ees, kui tagadiffrid lahtised (väljaarvatud turboga varustatud isendid, neil on enamusel taga LSD differ, STI'del on ka enamusel ees LSD).
Automaatkastiga masinatel varieerub veojõud 10:90 (esisilla kasuks), kuni 50:50 teatud oludes.
(On ka veel teisigi veojõu jaotuse suhteid automaatidel, peast ei oska hetkel rohkem välja tuua.)
Väga hea lehekülg, kus on välja toodud erinevate tootjate neliveo süsteemid:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/


Kust sa selle 10:90 välja lugesid?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 07 Jaan 2015 16:46:17 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3340
Asukoht: Pärnu
See oli kusagilt mälusopist ja mu toodud lingil on ka kirjas, et muidu on 10/90, alates 1996a on 20/80 ja alates 2009 foresteridel (ilmselt mõeldakse siin SH kere, usas tuli see 09aastal, meil 08aastal) 60/40. Seda varieeritakse kuni 50/50.

Ausalt öeldes ei viitsi ma kogu seda saidil olevat infot ära tõlkida.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 07 Jaan 2015 22:27:20 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 01 Jaan 2014 20:08:37 +0000
Postitusi: 18
meie 2011 gt legacy pigem käitub nagu tagaveoline ja tundub, et enamus jõudu antakse taha, mitte esiratastele.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 07 Jaan 2015 22:42:04 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3340
Asukoht: Pärnu
Mu 2007 forester xt, automaat oli ka kirjade järgi 55/45 tagaveo kasuks, aga tegelt oli ikka jube alajuhitav alguses.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 08 Jaan 2015 19:08:20 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Teisipäev, 22 Okt 2013 17:47:59 +0000
Postitusi: 97
OB '13 CVT peaks olema 60/40 esisilla kasuks ja samuti alajuhitav


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2016 10:53:14 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 09 Veebr 2016 10:44:37 +0000
Postitusi: 7
Arsisalve kirjutas:
Kuna viimane postitus on tehtud pea 10 aastat tagasi siis tundub , nagu kaevaksin surnuaial :)
Olen viimased 9 aastat liigelnud quattroga . Subarut alles õpin tundma . Esmane mulje on hea.
Minu jaoks tuntav vahe on selline : Quattroga on liigelda mugavam, on rahulikum . Subaru pakub aga rohkem lõbu kui on isu natuke nalja teha .
Majapidamises peaksid seega mõlemad olemas olema :)


Lõbu on laialt jah :)

_________________
Hauapiirded
Madrats


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2016 20:23:35 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Reede, 21 Juun 2013 10:29:49 +0000
Postitusi: 138
Paar talve sai subaru forester 2008(SH) XT manuaaliga liigeldud. Juba siis tundus asi kuidagi... mitte minu maitse järgi.
Ma pole muidugi mingi ralliäss, kuid kõige rohkem häiris selline tavaliikluses pöörete tegemine. Parempoolset pedaali pressides kippus esmalt otse minema ja siis võttis sellise suure poogna (tavaliikluses jäi nagu ruumi väheks).
Nüüd üks talv 2001 a 4 veolise diiisel atm kastiga audiga kulgetud ja minu üllatuseks käitub see auto palju mõistlikumalt. Saab täitsa mõistlikult peateele keerates kiirendada... liputab pigem saba ja see teeb pöörderaadiuse mõnusalt väikseks.
Ralliradadael oleks asjad ilmselt teisiti, kuid igapäevaselt tundub audi 4wd (vähemalt 2001 aasta oma) palju mõistlikum kui 2008 manuaal XT peal kasutatav.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2016 21:12:19 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Dets 2011 19:51:38 +0000
Postitusi: 254
HMartin kirjutas:
Paar talve sai subaru forester 2008(SH) XT manuaaliga liigeldud. Juba siis tundus asi kuidagi... mitte minu maitse järgi.
Ma pole muidugi mingi ralliäss, kuid kõige rohkem häiris selline tavaliikluses pöörete tegemine. Parempoolset pedaali pressides kippus esmalt otse minema ja siis võttis sellise suure poogna (tavaliikluses jäi nagu ruumi väheks).
Nüüd üks talv 2001 a 4 veolise diiisel atm kastiga audiga kulgetud ja minu üllatuseks käitub see auto palju mõistlikumalt. Saab täitsa mõistlikult peateele keerates kiirendada... liputab pigem saba ja see teeb pöörderaadiuse mõnusalt väikseks.
Ralliradadael oleks asjad ilmselt teisiti, kuid igapäevaselt tundub audi 4wd (vähemalt 2001 aasta oma) palju mõistlikum kui 2008 manuaal XT peal kasutatav.


Ma ei tea, mul aint külg ees sõidabki kui vähegi vajutada :D Tasase gaasiga kipub jah otse minema, peab natuke rohkem peale suruma ikka ja julgema pedaali all hoida.

_________________
'09 FXT
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2016 21:50:20 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1834
Asukoht: kehra
Audil on otsemineku haigus ikka kordades suurem kui subarul, vähe gaasi, vähe keerasid või proovisid peetis xt'd, rohkem variante pole.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Veebr 2016 00:38:16 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 13 Aug 2007 16:41:29 +0000
Postitusi: 399
Mingi aeg tagasi sai sõidetud tuttava oli vist 2009 a. BMW 330xi-ga ja jättis ka väga positiivse mulje. Lülitasid abid välja ja masin ainult spinis ning oli juhitamatu. Osad abid peal ja kanguta kuidas tahad, väga hästi püsis teel, samas lasi vallatleda kah. Olin üsna üllatunud kui head tööd tänapäeva elektroonika ikka teeb.

_________________
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur