Sõiduõpe
Subarut peetakse üldiselt siiski alajuhitavaks (esiveolistele omasem). Ning on olemas isegi spetsiaalsed tuuninguvõttet, et sellest lahti saada või seda vähendada. Ka rallimeeste hinnangul on Subaru võrrelduna Mitsu EVO-ga ülejuhitavam (s.t. , et võtab külge raskemini ette). Kui aga usinalt võimelda rooliga siis võib lõppuks külje ette saada küll. Paned aga gaasi juurde veab jälle otseks. Ükski tagaveoline nii ei käitu.
Kaldun pigem arvama, et tegemist on esiveolise poole kalduvaga. Ülemiste platsil sai nii bemarit e34, opel vectrat, opel senatorit, evo5, lancerit ja uuemat focust proovida. Ei ütleks, et ta oleks bemari moodi käitunud, pigem nagu lanceri moodi. Talla gaasi, küll hakkab minema sinna, kuhu rooli pöörad.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Jah, ma siis rõhutaksin, et ta on PIGEM lanceri kui bemari moodi. Bemar/sena kippus väga agaralt saba liputama, ehkki ma ei vajutanud gaasi sugugi tugevalt. Evo tundus väga tugeva nurgavõtmisega olevat, ehk siis täiesti omaette klassist. Samas pole legacyl ka mingeid strutbare ega tugevdusi peal... lsd-d ka mitte.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Eksisin vähe eelmises. Subaru just alajuhitavam võrreldes EVO-ga. Seda turbote võrdluses. Tagasillas LS differ ju alates turbomootorist Subarul. Ja neliveoline üldiselt nagu jah mingi hübriid esija tagaveolisest. Ka turboga saab lõpuks tagaotsa libisema, aga siis peab väga järsu liigutuse rooliga tegema. Niikaua, kui seda ei tee läheb otse liiga suure kiiruse puhul liiga järsus kurvis. Ja nagu mainiti pöörad rattad soovitud suunas ja tallad gaasi- peaks alajuhitavus vähenema.
- Kessu00seitse
- Subaruaff
- Postitusi: 88
- Liitunud: N, 26 Veebr 2009 22:19:00 +0300
- Asukoht: Eesti
Re: Sõiduõpe
tegelikult olexin huvitatud, kui kusagil tuleb jälle vöimalus jäärada proovida (seda muidugi talvel) Sel aasta algul käisin, kus oli see pöllule tehtud. Suht kurviline oli, aga see, kes mind seal öpetas/juhendas(päris asjalik ja teadja), arvas, et saab asja (st et saan hakkama küll). Ja pärast möningast testringi, sain ühe kurve lausa perfektselt külglibisemisega läbi! Kusjuures kurv oli pea 180´ ja auto nina oli koguaeg sisekurvis, tagumine pool libises mööda väliskurvi Seega usun, et saaxin hakkama nii mönegi söiduga, kui saax aint kusagil tiba harjutada ka
AWD & RWD = All World Cars
Re: Sõiduõpe
kohti kus harjutada on ikka imevähe, pmtl. nagu polekski
ja see juhtitavuse asi suht nagu jah, et võiks parem olla.
tahab kurvis väga otse minna. ei tea kas on kaalujaotusega mingi jama
või sildade asetus ja tehniline lahendus. või võta nüüd kinni
näiteks 4wd passat oli tiba paremini juhitav. oma kaalu kohta muidugi (1600 kg)
aga eks ta tahtis ka ikka otse minna ja jääl oleks kaal väga suur miinus olnud.
seepärast saigi ikkagi subaru muretsetud.
ja see juhtitavuse asi suht nagu jah, et võiks parem olla.
tahab kurvis väga otse minna. ei tea kas on kaalujaotusega mingi jama
või sildade asetus ja tehniline lahendus. või võta nüüd kinni
näiteks 4wd passat oli tiba paremini juhitav. oma kaalu kohta muidugi (1600 kg)
aga eks ta tahtis ka ikka otse minna ja jääl oleks kaal väga suur miinus olnud.
seepärast saigi ikkagi subaru muretsetud.
Re: Sõiduõpe
85kw on ikkagi natsa vähe, eriti sedavõrd pehme vedrustuse baasil.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Sõiduõpe
vedrustus võiks muidugi jäigem olla kuid kilowatt küll teel püsimist ei mõjutavaska kirjutas:85kw on ikkagi natsa vähe, eriti sedavõrd pehme vedrustuse baasil.
Re: Sõiduõpe
Ilma DCCD'ta ehk siis 50:50 veojaotusega subaru kaldub muidugi kurvist libedaga otse minema. Sellepärast öeldaksegi, et subaru nõuab paremat juhti kui evod näiteks. Otseminemise vastu aitab "kontra". Kes tahab "sabaliputavat" subarut ostku minuoma ära Keskdiffer lahti, peaaegu nagu tagaveoline, differ lukus saad talvel libedaga ainult kontraga kurvi kiiresti läbida
Aaro
Aaro
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Sõiduõpe
Otseminemise vastu aitab juba kurvi suunda keeramine . Kontra vist on tänaval suht ekstreemne lahendus. Ma muidugi ei tea kui suur on aaro kogemustepagas 50:50 Subarutega, aga omast kogemusest võin öelda, et on lihtsamaid võtteid kui kontra loopimine. Piisab tihti ka lihtsalt veidi enam gaasi vajutada ja ajab asja ära, ehk keerab sinna kuhu vaja.