1. leht 3-st

Sõiduõpe

Postitatud: T, 18 Jaan 2005 18:11:24 +0300
Postitas vaska
Kas Subarul on olemas ka sõiduõpetajad nagu BMW-l?
Näiteks õpetataks 4wd käitumist äärmises libedas või ohutut pööramist vms?

Postitatud: K, 19 Jaan 2005 05:44:50 +0300
Postitas Axxept
kuulnud küll ei ole.
ma võin sulle eratunde anda raha eest :lol: :lol: :lol:

Postitatud: K, 19 Jaan 2005 21:21:51 +0300
Postitas Axxept
oleneb subarust.
Näiteks 2002 aasta STW 2.0 Legacy ei taha kohe kuidagi külgees sõita.
Läheb küll, aga tunduvalt rohkem peab vaeva nägema kui Turboga.
Turbol on muidu dif. luk. taga originaalis.
Äkki sõidab sul nagu tagaveoline, sest taga kulunud kummid :roll:

Postitatud: T, 25 Jaan 2005 10:48:22 +0300
Postitas Külaline
Subarut peetakse üldiselt siiski alajuhitavaks (esiveolistele omasem). Ning on olemas isegi spetsiaalsed tuuninguvõttet, et sellest lahti saada või seda vähendada. Ka rallimeeste hinnangul on Subaru võrrelduna Mitsu EVO-ga ülejuhitavam (s.t. , et võtab külge raskemini ette). Kui aga usinalt võimelda rooliga siis võib lõppuks külje ette saada küll. Paned aga gaasi juurde veab jälle otseks. Ükski tagaveoline nii ei käitu.

Postitatud: T, 25 Jaan 2005 11:13:53 +0300
Postitas vaska
Kaldun pigem arvama, et tegemist on esiveolise poole kalduvaga. Ülemiste platsil sai nii bemarit e34, opel vectrat, opel senatorit, evo5, lancerit ja uuemat focust proovida. Ei ütleks, et ta oleks bemari moodi käitunud, pigem nagu lanceri moodi. Talla gaasi, küll hakkab minema sinna, kuhu rooli pöörad.

Postitatud: T, 25 Jaan 2005 21:56:02 +0300
Postitas Axxept
järelikult ta ei ole kumbagi :P
esiveoline ei lähe ju sinna kuhu vaja, kui gaas põhja panna.
tegelikult vahet ei ole, 4 vedu on 4 vedu ja selle vastu ei saa :D

Postitatud: T, 25 Jaan 2005 23:00:35 +0300
Postitas vaska
Jah, ma siis rõhutaksin, et ta on PIGEM lanceri kui bemari moodi. Bemar/sena kippus väga agaralt saba liputama, ehkki ma ei vajutanud gaasi sugugi tugevalt. Evo tundus väga tugeva nurgavõtmisega olevat, ehk siis täiesti omaette klassist. Samas pole legacyl ka mingeid strutbare ega tugevdusi peal... lsd-d ka mitte.

Postitatud: E, 31 Jaan 2005 15:37:54 +0300
Postitas Külaline
Eksisin vähe eelmises. Subaru just alajuhitavam võrreldes EVO-ga. Seda turbote võrdluses. Tagasillas LS differ ju alates turbomootorist Subarul. Ja neliveoline üldiselt nagu jah mingi hübriid esija tagaveolisest. Ka turboga saab lõpuks tagaotsa libisema, aga siis peab väga järsu liigutuse rooliga tegema. Niikaua, kui seda ei tee läheb otse liiga suure kiiruse puhul liiga järsus kurvis. Ja nagu mainiti pöörad rattad soovitud suunas ja tallad gaasi- peaks alajuhitavus vähenema.

Re: Sõiduõpe

Postitatud: N, 30 Juul 2009 15:46:18 +0300
Postitas Kessu00seitse
tegelikult olexin huvitatud, kui kusagil tuleb jälle vöimalus jäärada proovida :oops: (seda muidugi talvel) Sel aasta algul käisin, kus oli see pöllule tehtud. Suht kurviline oli, aga see, kes mind seal öpetas/juhendas(päris asjalik ja teadja), arvas, et saab asja (st et saan hakkama küll). Ja pärast möningast testringi, sain ühe kurve lausa perfektselt külglibisemisega läbi! Kusjuures kurv oli pea 180´ ja auto nina oli koguaeg sisekurvis, tagumine pool libises mööda väliskurvi :lol: Seega usun, et saaxin hakkama nii mönegi söiduga, kui saax aint kusagil tiba harjutada ka :P :mrgreen: 8)

Re: Sõiduõpe

Postitatud: K, 08 Sept 2010 12:56:01 +0300
Postitas joristaja
kohti kus harjutada on ikka imevähe, pmtl. nagu polekski :(
ja see juhtitavuse asi :roll: suht nagu jah, et võiks parem olla.
tahab kurvis väga otse minna. ei tea kas on kaalujaotusega mingi jama
või sildade asetus ja tehniline lahendus. või võta nüüd kinni :roll:
näiteks 4wd passat oli tiba paremini juhitav. oma kaalu kohta muidugi (1600 kg)
aga eks ta tahtis ka ikka otse minna ja jääl oleks kaal väga suur miinus olnud.
seepärast saigi ikkagi subaru muretsetud.

Re: Sõiduõpe

Postitatud: K, 08 Sept 2010 15:09:06 +0300
Postitas vaska
85kw on ikkagi natsa vähe, eriti sedavõrd pehme vedrustuse baasil.

Re: Sõiduõpe

Postitatud: K, 08 Sept 2010 20:39:15 +0300
Postitas joristaja
vaska kirjutas:85kw on ikkagi natsa vähe, eriti sedavõrd pehme vedrustuse baasil.
vedrustus võiks muidugi jäigem olla kuid kilowatt küll teel püsimist ei mõjuta 8)

Re: Sõiduõpe

Postitatud: N, 09 Sept 2010 15:32:17 +0300
Postitas aaro
Ilma DCCD'ta ehk siis 50:50 veojaotusega subaru kaldub muidugi kurvist libedaga otse minema. Sellepärast öeldaksegi, et subaru nõuab paremat juhti kui evod näiteks. Otseminemise vastu aitab "kontra". Kes tahab "sabaliputavat" subarut ostku minuoma ära :) Keskdiffer lahti, peaaegu nagu tagaveoline, differ lukus saad talvel libedaga ainult kontraga kurvi kiiresti läbida :wink:

Aaro

Re: Sõiduõpe

Postitatud: L, 11 Sept 2010 02:35:27 +0300
Postitas nuffik
Otseminemise vastu aitab juba kurvi suunda keeramine :wink: . Kontra vist on tänaval suht ekstreemne lahendus. Ma muidugi ei tea kui suur on aaro kogemustepagas 50:50 Subarutega, aga omast kogemusest võin öelda, et on lihtsamaid võtteid kui kontra loopimine. Piisab tihti ka lihtsalt veidi enam gaasi vajutada ja ajab asja ära, ehk keerab sinna kuhu vaja.