Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Teisipäev, 24 Apr 2018 21:28:41 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 12:51:22 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Neljapäev, 28 Apr 2005 11:17:49 +0000
Postitusi: 782
Ega sõidutehnika asfaldil alajuhitavusest eriti ei päästa. "Kontra" tegemisest pole nagu asfaldil erilist abi. Siis on kas kiirus liiga suur selle kurvi jaoks või tuleb vedrustust ümberehitada. Ise veel proovinud pole,aga räägitakse, et jäigem stabikavarras taha muudab asja tuntavalt.
Sama asja ette läheks ka taha suurem rehvirõhk võrreldes esiratastega ja võrreldes orginaalrõhkudega. Reguleeritava jäikusega amortidega õiges sedaes annab ka ühtteist parendada, koiloveridest rääkimata.
Polüpuksid ja veel suuremas ulatuses seatavad esi-ja tagarataste kalded
aitavad asjale veelgi kaasa. Rehvid samuti.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 12:56:57 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0000
Postitusi: 161
Asukoht: Tallinn
Rinkal kehtivad kindlad reeglid. Võidab see kes suudab kurvist võimalikult kiiresti välja sõita, mitte see kes kurvi kõige kiiremini sisse sõidab(sellest ka alalajuhitavus). Peale selle tuleb sõita õigete trajektooridega. Rääkida seda kõike lihtne teha natuke raskem. :wink:


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 13:17:19 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Neljapäev, 28 Apr 2005 11:17:49 +0000
Postitusi: 782
Seda muidugi küll, et liiga suure kiirusega kurvi sisenemine laseb aega raisku. See peab olema juba kurvi sisenedes parajaks rihitud, et saaks täiega väljakiirendada. Kui auto on ebastabiilne, seda teha ei saa. Aga see pole mingi spets. rinka reegel või sõidu võte. See on täpselt sama igasuguse pinna peal kiireid aegu taga ajades.
Keskmine kiirus tuleb parem sujuvama sõidustiili juures, kui igas elemendis eraldi rapsides.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 14:13:50 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0000
Postitusi: 161
Asukoht: Tallinn
Täiesti tavalise(tehniliselt korras) tänava autoga, täiesti tava rehvidega on võimalik rajal võimalik nö. stabiilselt sõita, ilma et auto ebastabiilseks muutub. Auto muutub ebsatabiilsesks kasvõi ühest väärast piduri vajutusest või roolikeeramsiest. Õige kaalujaotuse muutmine ja selle enda kasuks pööramine ei ole nii lihtne nagu arvatakse.Teoorias on suurem osa juhte "teadjad" millal pidurdada ja millal kiirendada. Aga millegipärast kui sõiduks läheb kiputakse ikka kurvidest otse sõitma, seda nii talvel kui suvel kuiva asfaldiga. Teadmised ja oskused ei käi käsikäes. Viimaste lihvimiseks on vaja kõvasti trenni teha.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 14:32:10 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Neljapäev, 28 Apr 2005 11:17:49 +0000
Postitusi: 782
Teadmised ja oskused ja trenn loomulikult ka õiged asjad igati. Aga tänavaautosidki on väga erinevaid ja nii mõnegi nnde tüüpilise esindaja näitajad on rajalsõiduks nii viletsad, et sa võid trennida palju tahes ega auto tehnilistest puudustest ei pääse üle ega ümber. Ka vilets juht sõidab tehniliselt tipptasemel autoga mõnigase harjutamise järel tunduvalt paremaid aegu, kui mõne "sarapanniga".


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 15:43:35 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0000
Postitusi: 161
Asukoht: Tallinn
Ar21 kirjutas:
Teadmised ja oskused ja trenn loomulikult ka õiged asjad igati. Aga tänavaautosidki on väga erinevaid ja nii mõnegi nnde tüüpilise esindaja näitajad on rajalsõiduks nii viletsad, et sa võid trennida palju tahes ega auto tehnilistest puudustest ei pääse üle ega ümber. Ka vilets juht sõidab tehniliselt tipptasemel autoga mõnigase harjutamise järel tunduvalt paremaid aegu, kui mõne "sarapanniga".

Olen täitsa nõus. Aga olen veendunud et GT subaru sinna viletsate autode klassi ei kuulu :wink:


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Okt 2006 17:53:56 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Teisipäev, 15 Mär 2005 19:43:29 +0000
Postitusi: 209
Asukoht: Tallinn
slow in, fast out, sissekeeramine võimalikult sujuvalt teha, ütlevad minu kogemused legacyga. ja eelpoolnimetatud vedrustuse modidest on ka palju abi :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Veebr 2007 16:21:59 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Neljapäev, 28 Apr 2005 11:17:49 +0000
Postitusi: 782
See turbo Subaru alajuhitavus on selline tootjapoolt spetsiaalselt taodeldud nähtus, mitte, et ta olekski selline ja teistsugune olla ei saagi.
Alajuhitavust peetakse tavatarbija jaoks ohutumaks, kui ülejuhitavust. Ja tegemist on ju ikkagi tänavaautoga, tänavaseades.
N-rühmas ei jää nendest tänavaseadetest suurt midagi järele.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur